Animace načítání

Stránka se připravuje...


Na co čekáte? Nečekejte už ani minutu.
Získejte přístup na tento text ještě dnes. Kontaktujte nás a my Vám obratem uděláme nabídku pro Vás přímo na míru.

Právní předpis byl sestaven k datu 24.12.2025.

Zobrazené znění právního předpisu je účinné od 08.03.2021.


Usnesení k zajištění poskytování zdravotních služeb poskytovateli zdravotních služeb akutní lůžkové péče po dobu trvání nouzového stavu - studenti (č. 248)

122/2021 Sb.

Usnesení

INFORMACE

122

XXXXXXXX

XXXXX XXXXX XXXXXXXXX

xx xxx 5. března 2021 x. 248

x xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx poskytovateli xxxxxxxxxxx xxxxxx akutní lůžkové xxxx xx xxxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxxx - xxxxxxxx

X návaznosti xx xxxxxxxx xxxxx č. 196 ze xxx 26. xxxxx 2021, xxxxxx vláda x xxxxxxx x čl. 5 x 6 ústavního xxxxxx č. 110/1998 Xx., o xxxxxxxxxxx Xxxxx xxxxxxxxx, xxxxxxxxx xxx území Xxxxx xxxxxxxxx x xxxxxx xxxxxxxx xxxxxx v xxxxxxxxxxx s prokázáním xxxxxxx xxxxxxxxxx, xxxxxxxxxxxx xxxx SARS XxX-2, xx území České xxxxxxxxx xxxxxxx xxxx x xx xxxxxx §5 písm. a) xx e) zákona x. 240/2000 Xx., x krizovém řízení x o xxxxx xxxxxxxxx xxxxxx (krizový xxxxx), ve xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx, xxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx, xxxxxxxx x xxxxxxx krizových xxxxxxxx, xxxxx xx xxxxxx xxxxxxxxxx §6 xxxx. 1 písm. c) xxxxxxxxx zákona.

Vláda xxxxxx x xxxxxxxxx ode xxx 8. xxxxxx 2021 xx 00:00 xxx.

1. x zajištění xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxxxxx zdravotních xxxxxx, xxxxx poskytují xxxxxx xxxxxxxx péči xxxxxxxxx x onemocněním XXXXX-19, xx dobu platnosti xxxxxxxxx xxxxx x xxxxxxxxxxx s xxxxxxxx xxxxxxxx COVID-19 xx xxxxx Xxxxx republiky xxxxxxxx xxxxxxxxx žákům x xxxxxxxxx, kteří xxxxxxxx 18 let,

a) xxxxxxxx x xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxxxx programu xxxxxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx veřejných xxxxxxxx xxxx,

x) xxxxx xxxxxxx, x xxxxxxxx posledního, xxxxx nebo xxxxxxxxx xxxxx bakalářských x xxxxxxxxxx magisterských studijních xxxxxxxx xx xxxxxx xxxxx xxxx oborů xxxxxxxx na xxxxx xxxxxxx škole, třetích x xxxxxxxx ročníků xxxxx formy xxxxxxxxxx xx xxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxxxxxxx xx xx xxxxxxxxxx zdravotnické xxxxxxxx xxxxx zákona č. 96/2004 Sb., x podmínkách xxxxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxxxxxx x xxxxxx xxxxxxxxxxxx zdravotnických xxxxxxxx x x xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx x xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx péče x x změně xxxxxxxxx souvisejících xxxxxx (xxxxx x xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxx povoláních), xx xxxxx xxxxxxxxxx předpisů, x xxxxxxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx programu xxxxxxxxxxxx psychologie,

c) xxxxx xxxxxxx, x xxxxxxxx xxxxxxxxxx, prezenční formy xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xx xxxxxxxxxxxx bakalářský xxxxxxx x xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xx bakalářský program,

2. xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx x metodicky vést xxxxx uvedené x xxxx 4 x xxxxxxx xxxxxxxxxxx poskytování xxxx xxxxx bodu 1,

3. xxxxxxxx xxxxxxxx, xxxxxxx a xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx veškerou potřebnou xxxxxxxxxx Ministerstvu xxxxxxxxxxxxx x osobám uvedeným x bodu 4,

4. xxxx xxxxxxxxxxxxxx zdravotních xxxxxx, xxxxx xxxxxxxxx xxxxxx lůžkovou xxxx xxxxxxxxx x onemocněním XXXXX-19,

x) xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxx xxxxxxxxx x bodu 1 x informovat Ministerstvo xxxxxxxxxxxxx x přijatých xxxxxxxxxx x tomto xxxxx,

x) bezodkladně po xxxxxxx osob xxxxxxxxx x bodu 1 x xxxxxx pracovní xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx proti xxxxxxxxxx XXXXX-19,

5. hejtmanům x xxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxx Xxxxx xxxxxxx x xxxxxxxxx příkazy x xxxxxx pracovní xxxxxxxxxx xxxxx xxxxxx usnesení xxx xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxx x xxxx 1, x xx xx xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx osob uvedených x xxxx 4, xxxxx ve svém xxxxxxxxx xxxx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxx xxxx x xxxxxxxx xxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx programu xxxx oboru xxxxxxxx, xxxxx požadují x xxxxxx pracovní povinnosti, x xxxxxxxxxxxxxx xxxx xxxxxx pracovní povinnosti; xxxxxxx xxxx primátor xxxxxxxx xxxxx Prahy xxxxxx x xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxx nevydá xxxx xxx vydaný xxxxxx xxxxx v xxxxxxx osoby xxxxxxx x bodu 1, xxxxx prokáže, že xxxx xxxxx xxx xxxxxxxxxxxxx zdravotních služeb, xxxxx poskytuje xxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxx x onemocněním XXXXX-19,

6. xxxxxxx, xxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxx zajišťujícím výuku xxxx x xxxxxxxx xxxxx xxxx 1 xxxxxxxx xxxxxxx žáků x xxxxxxxx xxxxx xxxx 1 x xxxx xxxxxxx xxxxx x kontaktními xxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxx povinnosti xx xxxx xxxxx xxxxxx, a xx xx 1 dne x při změně xxxx nejpozději xxxxxxxxxxxxx xxx, xxxxxx příslušnému xxxxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxx Prahy,

7. xxxxxx podle xxxx 4 xxxxxxxx xx 30 xxx xx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxx vydání potvrzení xxxxxxxxx xxxxx x xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxx x x xxxxxxxx xxxx, xx kterou x xxxx byla xxxxxxxxx xxxxxxxx povinnost xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx, x toto xxxxxxxxx xxxxxx v xxxxxx xxxxxxxxxx této xxxxx x jedno vyhotovení xxxxxx xxxxxxxxxx, popřípadě xxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxx Xxxxx, xxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxxxx xxxxxx xxxxx xxxx 5; xxxxxxxxx x vykonané xxxxxxxx povinnosti xxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxxxxxx pracovní xxxxxxxxx xxxxx příkazu x xxxxxxxx xxxxxxxx povinnosti, xxxxxxxxxxxx xxxxx, x xxxxx byla xxxxxxxxxx xxxxxxxx povinnost, xxxx xxxxxx pracovní xxxxxxxxxx, xxxxxxx x podpis xxxxx xxxxxxxxx jednat xx xxxxx vystavující xxxx xxxxxxxxx.

Xxxxxxxx:

xxxxxxx zdravotnictví,

ministr xxxxxxxx, mládeže x xxxxxxxxxxx,

xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxx x bodu 4,

hejtmani x primátor xxxxxxxx xxxxx Xxxxx,

xxxxxxx x xxxxxxxx xxxx podle xxxx 1

Xxxxxxxx xxxxx:

Xxx. Xxxxx x. x.

Informace

Právní xxxxxxx x. 122/2021 Xx. nabyl xxxxxxxxx xxxx 8.3.2021.

Xx xxx uzávěrky xxxxxx xxxxxxx xxxxx měněn xx xxxxxxxxx.

Xxxxx jednotlivých xxxxxxxx norem xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx v xxxxxxxx xxxx aktualizováno, xxxxx xx xxxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxxxx uvedeného právního xxxxxxxx.