Animace načítání

Stránka se připravuje...


Na co čekáte? Nečekejte už ani minutu.
Získejte přístup na tento text ještě dnes. Kontaktujte nás a my Vám obratem uděláme nabídku pro Vás přímo na míru.

Právní předpis byl sestaven k datu 18.12.2025.

Zobrazené znění právního předpisu je účinné od 08.03.2021.


Usnesení k zajištění poskytování zdravotních služeb poskytovateli zdravotních služeb akutní lůžkové péče po dobu trvání nouzového stavu - studenti (č. 248)

122/2021 Sb.

Usnesení

INFORMACE

122

USNESENÍ

VLÁDY ČESKÉ XXXXXXXXX

xx xxx 5. xxxxxx 2021 x. 248

k xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx zdravotních xxxxxx xxxxxxxxxxxxx zdravotních xxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxx po dobu xxxxxx xxxxxxxxx stavu - xxxxxxxx

X návaznosti xx xxxxxxxx xxxxx č. 196 xx xxx 26. února 2021, xxxxxx xxxxx x xxxxxxx x čl. 5 x 6 xxxxxxxxx xxxxxx x. 110/1998 Xx., x xxxxxxxxxxx Xxxxx xxxxxxxxx, xxxxxxxxx xxx xxxxx Xxxxx xxxxxxxxx x xxxxxx xxxxxxxx zdraví x xxxxxxxxxxx s xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxx, xxxxxxxxxxxx xxxx SARS CoV-2, xx území Xxxxx xxxxxxxxx nouzový stav x xx xxxxxx §5 xxxx. x) xx x) xxxxxx x. 240/2000 Xx., x krizovém xxxxxx x x xxxxx xxxxxxxxx zákonů (xxxxxxx xxxxx), xx xxxxx xxxxxxxxxx předpisů, xxx xxxxxx vzniklé krizové xxxxxxx, xxxxxxxx x xxxxxxx krizových xxxxxxxx, xxxxx ve xxxxxx xxxxxxxxxx §6 xxxx. 1 písm. x) xxxxxxxxx zákona.

Vláda xxxxxx x účinností xxx xxx 8. xxxxxx 2021 xx 00:00 xxx.

1. x zajištění xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx služeb xxxxxxxxxxxxx zdravotních služeb, xxxxx poskytují xxxxxx xxxxxxxx xxxx pacientům x xxxxxxxxxxx COVID-19, xx dobu platnosti xxxxxxxxx stavu v xxxxxxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxx XXXXX-19 xx xxxxx České republiky xxxxxxxx xxxxxxxxx žákům x xxxxxxxxx, kteří xxxxxxxx 18 let,

a) xxxxxxxx x pátého xxxxxxx prezenční formy xxxxxxxxxx programu všeobecné xxxxxxxxx na lékařských xxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxx,

x) xxxxx xxxxxxx, x xxxxxxxx xxxxxxxxxx, xxxxx nebo xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxxxxxx a xxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx na xxxxxx xxxxx xxxx xxxxx xxxxxxxx xx vyšší xxxxxxx xxxxx, třetích x čtvrtých xxxxxxx xxxxx formy xxxxxxxxxx xx xxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxxxxxxx se xx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxx podle xxxxxx č. 96/2004 Sb., o xxxxxxxxxx xxxxxxxxx a uznávání xxxxxxxxxxxx x xxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxx x x xxxxxx xxxxxxxx souvisejících x xxxxxxxxxxxx zdravotní péče x o změně xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxx (xxxxx o xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxx povoláních), ve xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx, x xxxxxxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx,

x) všech xxxxxxx, x xxxxxxxx xxxxxxxxxx, prezenční xxxxx xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xx xxxxxxxxxxxx bakalářský xxxxxxx x xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xx xxxxxxxxxx xxxxxxx,

2. xxxxxxxx zdravotnictví informovat x xxxxxxxxx xxxx xxxxx uvedené v xxxx 4 x xxxxxxx xxxxxxxxxxx poskytování xxxx podle xxxx 1,

3. ministru xxxxxxxx, xxxxxxx a tělovýchovy xxxxxxxxxx veškerou xxxxxxxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx x xxxxxx xxxxxxxx x xxxx 4,

4. xxxx xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx, xxxxx poskytují xxxxxx xxxxxxxx péči xxxxxxxxx x xxxxxxxxxxx XXXXX-19,

x) xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxx xxxxxxxxx x xxxx 1 x xxxxxxxxxx Xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxxxx x tomto xxxxx,

x) xxxxxxxxxxx xx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxx x xxxx 1 x výkonu pracovní xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx proti onemocnění XXXXX-19,

5. xxxxxxxxx x xxxxxxxxxxx xxxxxxxx města Xxxxx vydávat x xxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxx tohoto xxxxxxxx xxx xxxxxxxxx osoby xxxxxxx x xxxx 1, a xx xx základě xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx osob uvedených x xxxx 4, xxxxx ve svém xxxxxxxxx xxxx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxx žáků x xxxxxxxx včetně xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxx vzdělání, xxxxx xxxxxxxx k xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxx, x xxxxxxxxxxxxxx xxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxx; xxxxxxx xxxx primátor xxxxxxxx města Xxxxx xxxxxx x xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxx nevydá xxxx již xxxxxx xxxxxx xxxxx x xxxxxxx xxxxx uvedené x xxxx 1, xxxxx xxxxxxx, xx xxxx xxxxx xxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx, xxxxx poskytuje xxxxxx xxxxxxxx xxxx pacientům x onemocněním COVID-19,

6. xxxxxxx, vyšším xxxxxxxx x xxxxxxxx zdravotnickým xxxxxx zajišťujícím výuku xxxx a xxxxxxxx xxxxx bodu 1 xxxxxxxx xxxxxxx xxxx x xxxxxxxx xxxxx xxxx 1 x xxxx seznamy xxxxx x kontaktními xxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxx xx dané xxxxx xxxxxx, a xx xx 1 dne x při změně xxxx nejpozději následujícího xxx, xxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxx Xxxxx,

7. xxxxxx podle bodu 4 xxxxxxxx xx 30 xxx xx xxxxxxxx xxxxxx pracovní xxxxxxxxxx vydání xxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx x xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxx x x xxxxxxxx xxxx, po xxxxxx x xxxx byla xxxxxxxxx xxxxxxxx povinnost xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx, x xxxx xxxxxxxxx xxxxxx x xxxxxx xxxxxxxxxx této xxxxx x xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx, popřípadě xxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxx Xxxxx, který xxxxxxxxx xxxxx xxxxx příkaz xxxxx xxxx 5; xxxxxxxxx x vykonané xxxxxxxx povinnosti xxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx příkazu k xxxxxxxx pracovní xxxxxxxxxx, xxxxxxxxxxxx xxxxx, u xxxxx xxxx vykonávána xxxxxxxx xxxxxxxxx, xxxx xxxxxx pracovní xxxxxxxxxx, xxxxxxx x podpis xxxxx xxxxxxxxx jednat xx osobu xxxxxxxxxxx xxxx xxxxxxxxx.

Xxxxxxxx:

xxxxxxx xxxxxxxxxxxxx,

xxxxxxx xxxxxxxx, xxxxxxx x xxxxxxxxxxx,

xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxx x xxxx 4,

xxxxxxxx x primátor hlavního xxxxx Prahy,

rektoři a xxxxxxxx xxxx podle xxxx 1

Xxxxxxxx xxxxx:

Xxx. Xxxxx v. x.

Xxxxxxxxx

Xxxxxx xxxxxxx č. 122/2021 Xx. xxxxx xxxxxxxxx dnem 8.3.2021.

Ke xxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxx měněn xx xxxxxxxxx.

Xxxxx jednotlivých xxxxxxxx norem xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx v xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx, xxxxx xx xxxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx.