Právní předpis byl sestaven k datu 11.10.2026.
Zobrazené znění právního předpisu je účinné od 01.01.2020.
Nařízení vlády, kterým se mění nařízení vlády č. 59/2015 Sb., o služebních tarifech a o zvláštním příplatku pro vojáky z povolání, ve znění pozdějších předpisů
322/2019 Sb.
Účinnost Čl. II
322
NAŘÍZENÍ XXXXX
xx xxx 25. listopadu 2019,
xxxxxx xx xxxx xxxxxxxx xxxxx č. 59/2015 Xx., x xxxxxxxxxx xxxxxxxx x o xxxxxxxxx xxxxxxxxx xxx xxxxxx x xxxxxxxx, xx xxxxx pozdějších xxxxxxxx
Xxxxx xxxxxxxx xxxxx §68 xxxx. 2 x 4 zákona x. 221/1999 Xx., x vojácích x xxxxxxxx, xx xxxxx xxxxxx č. 332/2014 Xx.:
Čl. X
Xxxxxxxx vlády č. 59/2015 Sb., o xxxxxxxxxx xxxxxxxx x o xxxxxxxxx xxxxxxxxx xxx xxxxxx x xxxxxxxx, xx znění nařízení xxxxx x. 282/2015 Xx., nařízení vlády x. 346/2016 Xx., xxxxxxxx xxxxx x. 427/2016 Xx., nařízení xxxxx x. 175/2017 Xx., xxxxxxxx xxxxx x. 328/2017 Xx., xxxxxxxx xxxxx x. 305/2018 Sb. x xxxxxxxx vlády x. 192/2019 Sb., xx xxxx takto:
1. V §2 xxxxxxxx 1 xxx:
"(1) Xxxx xxxxxxxxxx xxxxxx náležejících xxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx v §68 xxxx. 2 xxxxxx x xxxxxxxx x povolání xxxx
|
Xxxxxxxx xxxxxxx |
Xxxxxxxx xxxxx v Xx xxxxxxx |
|
Xxxxx |
xx výši xxxxxxxxx mzdy |
|
Svobodník |
26 850 |
|
Xxxxxxxx |
28 290 |
|
Xxxxx |
29 870 |
|
Xxxxx |
34 580 |
|
Xxxxxxxx |
36 940 |
|
Xxxxxxxxxxx |
39 320 |
|
Xxxxxxxxx |
41 940 |
|
Xxxxxxxxxxxx |
44 800 |
|
Xxxxxx xxxxxxxxx |
57 920 |
|
Xxxxxxx |
39 560 |
|
Xxxxxxxxxx |
44 800 |
|
Xxxxxxx |
51 370 |
|
Xxxxx |
57 920 |
|
Xxxxxxxxxxxx |
64 490 |
|
Xxxxxxxxx |
77 610 |
|
Brigádní xxxxxxx |
90 730 |
|
Generálmajor |
103 830 |
|
Xxxxxxxxxxxxxx |
116 960 |
|
Xxxxxxx generál |
130 070". |
2. X §2 xxxxxxxx 2 zní:
"(2) Xxxx xxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx x §68 xxxx. 4 xxxxxx o xxxxxxxx x xxxxxxxx xx xxxxxxxxx xxx xxxxxxxxx hodnost
a) xxxxx xx výši xxxxxxxxx xxxx,
x) svobodník xx xxxx minimální xxxx xxxxxxx x 3,7 %,
x) desátník xx xxxx xxxxxxxxx mzdy xxxxxxx o 7,3 %,
x) xxxxx ve xxxx xxxxxxxxx mzdy xxxxxxx o 11,0 %,
x) xxxxx xx xxxx xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx o 14,6 %,
x) rotmistr ve xxxx xxxxxxxxx mzdy xxxxxxx x 18,3 %,
x) xxxxxxxxxxx xx xxxx minimální xxxx xxxxxxx x 21,8 %.
Xxxxxxxx xxxxxx xxxxx xxxxxx x) až x) xx xxxxxxxxxxxx xx xxxx desetikoruny xxxxxx xxxxxx.".
Čl. XX
Xxxxxxxx
Xxxx xxxxxxxx xxxxxx účinnosti dnem 1. xxxxx 2020.
Xxxxxxxx xxxxx:
Xxx. Xxxxx x. x.
Xxxxxxx xxxxxx:
Xxx. Xxxxxx x. r.
Informace
Právní xxxxxxx x. 322/2019 Xx. nabyl xxxxxxxxx dnem 1.1.2020.
Znění xxxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxx není xxxxxxxxxxxxx, pokud xx xxxx netýká xxxxxxxxx xxxxx shora xxxxxxxxx xxxxxxxx předpisu.