Animace načítání

Stránka se připravuje...


Na co čekáte? Nečekejte už ani minutu.
Získejte přístup na tento text ještě dnes. Kontaktujte nás a my Vám obratem uděláme nabídku pro Vás přímo na míru.

Právní předpis byl sestaven k datu 11.10.2026.

Zobrazené znění právního předpisu je účinné od 01.01.2020.


Nařízení vlády, kterým se mění nařízení vlády č. 59/2015 Sb., o služebních tarifech a o zvláštním příplatku pro vojáky z povolání, ve znění pozdějších předpisů

322/2019 Sb.

Nařízení vlády

Čl. I

Účinnost Čl. II

INFORMACE

322

NAŘÍZENÍ XXXXX

xx xxx 25. listopadu 2019,

xxxxxx xx xxxx xxxxxxxx xxxxx č. 59/2015 Xx., x xxxxxxxxxx xxxxxxxx x o xxxxxxxxx xxxxxxxxx xxx xxxxxx x xxxxxxxx, xx xxxxx pozdějších xxxxxxxx

 

Xxxxx xxxxxxxx xxxxx §68 xxxx. 2 x 4 zákona x. 221/1999 Xx., x vojácích x xxxxxxxx, xx xxxxx xxxxxx č. 332/2014 Xx.:

Čl. X

Xxxxxxxx vlády č. 59/2015 Sb., o xxxxxxxxxx xxxxxxxx x o xxxxxxxxx xxxxxxxxx xxx xxxxxx x xxxxxxxx, xx znění nařízení xxxxx x. 282/2015 Xx., nařízení vlády x. 346/2016 Xx., xxxxxxxx xxxxx x. 427/2016 Xx., nařízení xxxxx x. 175/2017 Xx., xxxxxxxx xxxxx x. 328/2017 Xx., xxxxxxxx xxxxx x. 305/2018 Sb. x xxxxxxxx vlády x. 192/2019 Sb., xx xxxx takto:

1. V §2 xxxxxxxx 1 xxx:

"(1) Xxxx xxxxxxxxxx xxxxxx náležejících xxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx v §68 xxxx. 2 xxxxxx x xxxxxxxx x povolání xxxx

Xxxxxxxx xxxxxxx

Xxxxxxxx xxxxx v Xx xxxxxxx

Xxxxx

xx výši xxxxxxxxx mzdy

Svobodník

26 850

Xxxxxxxx

28 290

Xxxxx

29 870

Xxxxx

34 580

Xxxxxxxx

36 940

Xxxxxxxxxxx

39 320

Xxxxxxxxx

41 940

Xxxxxxxxxxxx

44 800

Xxxxxx xxxxxxxxx

57 920

Xxxxxxx

39 560

Xxxxxxxxxx

44 800

Xxxxxxx

51 370

Xxxxx

57 920

Xxxxxxxxxxxx

64 490

Xxxxxxxxx

77 610

Brigádní xxxxxxx

90 730

Generálmajor

103 830

Xxxxxxxxxxxxxx

116 960

Xxxxxxx generál

130 070".

2. X §2 xxxxxxxx 2 zní:

"(2) Xxxx xxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx x §68 xxxx. 4 xxxxxx o xxxxxxxx x xxxxxxxx xx xxxxxxxxx xxx xxxxxxxxx hodnost

a) xxxxx xx výši xxxxxxxxx xxxx,

x) svobodník xx xxxx minimální xxxx xxxxxxx x 3,7 %,

x) desátník xx xxxx xxxxxxxxx mzdy xxxxxxx o 7,3 %,

x) xxxxx ve xxxx xxxxxxxxx mzdy xxxxxxx o 11,0 %,

x) xxxxx xx xxxx xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx o 14,6 %,

x) rotmistr ve xxxx xxxxxxxxx mzdy xxxxxxx x 18,3 %,

x) xxxxxxxxxxx xx xxxx minimální xxxx xxxxxxx x 21,8 %.

Xxxxxxxx xxxxxx xxxxx xxxxxx x) až x) xx xxxxxxxxxxxx xx xxxx desetikoruny xxxxxx xxxxxx.".

Čl. XX

Xxxxxxxx

Xxxx xxxxxxxx xxxxxx účinnosti dnem 1. xxxxx 2020.

 

Xxxxxxxx xxxxx:

Xxx. Xxxxx x. x.

 

Xxxxxxx xxxxxx:

Xxx. Xxxxxx x. r.

Informace

Právní xxxxxxx x. 322/2019 Xx. nabyl xxxxxxxxx dnem 1.1.2020.

Znění xxxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxx není xxxxxxxxxxxxx, pokud xx xxxx netýká xxxxxxxxx xxxxx shora xxxxxxxxx xxxxxxxx předpisu.