Xxxxxx xxxxxx:
Xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx nebo hlášení xx daňovou xxxxxxxxx xxxxx nebo daňovou xxxxxx vyšší oproti xxxxxxxx známé xxxxxx xxxxxxxxxx může xxxxxx xxxxxxx platně podat xxx xxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxx, tj. xx konce xxxxxx xxxxxxxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxx, a při xxxxxxxxxxxx objektivní lhůty, xx. xx xxx xxx, resp. xxxxxxx xxxxxxxxx xxxx xxxxx, xx xxxxx zdaňovacího xxxxxx, v xxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxx x xxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx, aniž xx xxx současně xxxx xxxxxxxxx daňové xxxxxxxx xxxx hlášení xxxxx (§41 xxxx. 4 xxxxxx XXX x. 337/1992 Xx., x xxxxxx xxxx x xxxxxxxx). Objektivní xxxxx xxxxxx x xxxxxxx xx xxxxxxxxxx §47 xxxxx zákona nelze xxxxxxxxxxx.
Xxx: Xxxxx X. xxxxx Xxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx x Plzni x xxx x xxxxxxx xxxxxxx.
Xxxxxxxx xxx 30. 8. 2002 xxxxxx xxxxxxxx proti rozhodnutí Xxxxxxxxxx úřadu x Xxxxxxxxx Xxxxxx ze xxx 25. 2. 2002, kterým správce xxxx zastavil xxxxxx xx xxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx x xxxx x xxxxxxx xxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx 1998.
Žalobce xxxxx xxxxxx rozhodnutí xxxxxx xxxxxxx. X xxxxxx xxxxx, xx xxx 25. 1. 1999 mu skončila xxxxx xxx podání xxxxxxxx x XXX xx prosinec 1998 x xxx 31. 1. 2002 xx xxx §47 xxxx. 1 xxxxxxxx xxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxx xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx. Protože ale xxxxx dne 15. 12. 1999 xxxxxxxxx xxxxxxxx x XXX xx xxxxxxxx 1998 x správce daně xxx x xxxx xxxxxxx xxx 5. 9. 2001 xxxxxxx x xxxxxxxx nároku xx xxxxxxx dle xxxxxxxxxxx xxxxxxxx x 15. 12. 1999, xxxxx xxx 31. 12.2001 xxx xxxx xxxxxxx xxxxx xx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx xxx §47 xxxx. 2 x. x. Xxxxxxxx tedy xxx 22. 2. 2002 xxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx x XXX xx xxxxx xxxxxxxx 1998, xx xxxx xxxxxx přípustné x zastavení xxxxxxxx xxxxxx xxxx x xxxxxxx xx xxxxxxx.
Xx xxxxxxxxx spisů xxxxxxxxx, xx xxx 25. 1. 1999 podal xxxxxxx ke xxxxxxx xxxx xxxxxxxx x XXX xx xxxx xxxxx xxxxxx prosinec 1998. Správce daně xxxxxxx daň xxxxxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx ke xxx 25. 1. 1999 (xxxxxxxx odpočet xx xxxx 795&xxxx;353 Xx). Xxx 5. 3. 1999 podal xxxxxxx xx shodné xxxx xxxxx období xxxxxxxxx xxxxxxxx k DPH, x němž v xxxxx 81 xxxxxxxx xxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx x xxxxxx 24&xxxx;019 Xx. Správce xxxx xxxxxxx xxx x xxxx xxxx xx xxx 31. 3. 1999. Xxx 15. 12. 1999 bylo xx xxxxxxx daně xxxxxx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx x XXX xx xxxx xxxxx xxxxxx xxxxxxxx 1998, x xxxx xxxxxxx xxxxxxxx v xxxxx 81 xxxxx xx xxxxxxxx odpočet ve xxxx 27 190 Xx. X xxxxxxxx nadměrného xxxxxxx x této xxxx xx xxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxx 31. 1. 2000. Xxxxx dodatečné xxxxxxxx x XXX xx xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx 1998 žalobce xxxxxxxxx xxx 22. 2. 2002 x xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xx XXX ve xxxx 426&xxxx;605 Xx (xxxxx 81).
Xxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxx ze dne 25. 2. 2002 xx xxxx posledně xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxx §27 xxxx. 1 xxxxx x) x. x. a rozhodnutí xxxxxxxxx xxx, xx xxxxxxx lhůta xxx xxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxx 1998 xxxxxxxx xxx 25. 1. 2001.
Xxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxx, xx již x xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx x DPH xxxxxxxx xxx 15. 12. 1999 upozornil, xx xx xxxxxx §47 odst. 2 x. x. x xxxxxxxxx lhůty xxxxxxx. Xxxxx xxxx, xx x 1. 12. 1999 xxxxxxxxx 32 xxxxxxxxxxx xxxxxxxx xx xxxx 1997, 1998 x xxxx xxxx 1999, xxxxx xxxxx xxx 15. 12. 1999. Xxxxxxx xxxx xx xxxxxxx x 31. 1. 2000 x xxxx xxxx xx měsíc xxxxxxxx 1998 xxxxxx xxx x xxxxxx 27&xxxx;190 Xx. Xxxxxxx byl xxx xxxxxxxxx xxxxxxx x xxxx xxxx xxxxxxxx správcem daně xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx účtu xx xxx 5. 9. 2001, xxxxx xx xxxxxxx v xxxxxxxxxxx x xxxxxxxxxxxx x xxxxxxxxx penále. X xxxxxxxxx xxxx zcela xxxxxxxxxxx vyplývá xxxxxxxx §47 xxxx. 2 x. x., xxxxx xxxxxx xxx xxxxxxxx Xxxx xxxxxxxxx k xxxxxxxx daně xxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx (xxxxxxx xxxx na xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx x xxxx 31. 1. 2000), xxxxxx xxx xxxxxx xxxxxxx o xxxxx Úkonu několikrát xxxxxxx (xxxxxxxx 1999, 5. 9. 2001). Xxxxxxx promlčecí xxxxx xxx běžela xxxxx xxxxxxxx 1. 1. 2000 x ke xxx podání nového xxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxx.
Xxxxxxxx xxxxxxxxxxx xx xxx 30. 8. 2002 xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx §50 xxxx. 6 x. x. x tím, xx lhůtu pro xxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxxxxxxx, x xx xxx xxxxxxxx §47 xxxx. 2 x. ř., xxxxx §41 xxxx. 4 xxxxxx zákona, xx xx týče xxxxx xxx xxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx, xxxxxxxx xxxxxxxx xx §47 xxxx. 1 x. ř. Úkony xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx x odvolání, které xxx xxxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxx xxx xxxxx irelevantní.
Krajský xxxx x Xxxxx xxxxxx xxxxxx.
X odůvodnění:
Podle §38x xxxx. 3 xxxxxx XXX č. 588/1992 Xx., o xxxx x xxxxxxx hodnoty, x aktuálním xxxxx, xxx xxxxxxxxx dodatečné xxxxxx přiznání xxxxxxx xxxx x případě, xx plátce xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx, xx xxxxx xxxxxxxxx zvláštním předpisem. Xxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xx tímto xxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx řád. Xxxxx procesní xxxxxxx xxxxxxxx problematiku xxxxxxxxxxx xxxxxxxx přiznání (xxxx xxxxxxx) xxxxx s xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx především x §41. ( ... )
Xxxxxx lze xxxx, xx xxxx xxxxxxxxxx §41 daňového řádu xxxxxxxx xxxxxx daňového xxxxxxxx pro xxxxxx, xx xxxxxx, xx xxxxxxxx xxx podání xxxxxxxx xxxxxxxx. Ustanovení §41 xxxx. 1 x. ř. xxxxxxxx xxxxxxxxxxx lhůtu pro xxxxxx xxxxxxxxxxx daňového xxxxxxxx xxxx xxxxxxx x její xxx, x xx jak xx xxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx nebo xxxxx xxxxxxx ztrátu, tak x xxxxxx xx xxxxx daňovou povinnost xxxx xxxxx daňovou xxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx. Xxxxxxxxxxx lhůta xxxxxx xxxxxxx xx okamžiku xxxxxxxx pochybení x xxxxx xxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxx. Xxxx čtvrtá xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx Xxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxx pro xxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxx xx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxx, xxxxxx xxxx xxxxxxxx xxxxxx xxx, xxxxxxxx xxxx xxxxxx xxxxx. Ve xxxx xxxxx definuje xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx. Xxxxxxxxxx §41 xxxx. 2 x. x. xxxxxxxx přerušení subjektivní xxxxx xxxxxxxxx x §41 odst. 1 x. ř. xxxx xxxx i xxx xxxxxx, že je xxxxxxxxx zvláštním xxxxxxx xxx, xx xx xxxxxxxx úkonu xxxxx xxxxx xxxx xxxxxxxxxxx xxxxx. Xxxxxxx §41 xxxx. 2 d. x. xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxxxxxxxx x přezkoušení xxxxxxxxxx xxxxxx povinnosti. X §41 xxxx. 1 d. ř. xxx dále xxxxxxx, xx xx xxxxxx xx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx na xxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxx xxx xxx xxxxxx dodatečného daňového xxxxxxxx xxxx hlášení xx daňovou povinnost xxxxx xxxx daňovou xxxxxx xxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx v §41 xxxx. 4 x. x. (xxx xxxx čtvrtá §41 xxxx. 1 x. x.). Xxxxxxxxxx §41 xxxx. 4 d. x. tedy xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx pro xxxxxx dodatečného daňového xxxxxxxx xx nižší xxxxxxx xxxxxxxxx xxxx xx xxxxx daňovou xxxxxx xxxxxx poslední xxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx (xxxx první), a xxxxx xx větě xxxxx xxxxxxxxx vymezuje xxxxxx xxxxxxx, při xxxxxxx xxxxx xxxxxx xxxxx dodatečné daňové xxxxxxxx xxxx xxxxxxx xx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxx. Xxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxx na xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxxx xxxxxxx ztrátu xxxxx oproti xxxxxxxx xxxxx daňové povinnosti xxx platně učinit xxx xxx xxxxxxx xxxx podmínek, x xx 1) xxxxxx-xx xxxxxxx xxxxxxxx xxx xxxxx xxxxxxxxxxx opravných xxxxxxxxxx xxxxx §54 x §55x x. x., a 2) xxxxxx xxxx xxxx xxx učiněn xx xxxxx xxxxxxxxx x §47 odst. 1 x. ř., xxxx-xx xxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx. Xxxxxxxx jsou xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx, xxx xxxxxxx, xx k xxxxxxxxx xxxxxx xxxxx xxxxxxxx splnění xxxx xxxx xxxxxxxx xxxxxxx. ( ... )
Soud xx především xx xx, xx §41 x. x. upravuje xxxxxxxx xxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx x xxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxx xx xxxxxx xx §47 x. x., který xx procesním xxxxxxxxxxx xxxxxxx výlučně xxxxxxx xxxx. Xxxxxxx §47 x. ř. xx xxxxxxxx xxxxxxxxxxx x xxxxxxxxxx xxxxx xxx xxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxx xxx xx xxxxxxx nárok xx xxxxxx xxxxxxx x xxxxx počátek xxxxxx xxxx. lhůta, tj. xxxxxx úsek, ve xxxxxx xxxx xxx xxxxxx xxxx xxxxxx (xxxxxxxxx xxxxx xxxx xxxxxxx povinnost), je xxxxxxx xxxxx §47 xxxx. 1 d. x. xxxxxxx, x xxxx stejné ustanovení xxxxxxxxx, aby zvláštní xxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxx xxxxx. Délka xxxxxxxxxxx lhůty x §47 odst. 2 x. ř. xxxxxxx xxxx xxxxx; xxxxx xxxxxxx xxxxx počátek, xx kterého xxxxxxx, xxxxxxxx xxxx zvláštním xxxxxxx xxxxxxxxx lhůta xxxxx.
Xxxxxxxx xxxxxx x xxxxxxxx xxx možnost xxxxx xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx nebo xxxxxxx xx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx nebo daňovou xxxxxx vyšší xxxxxx xxxxxxxx známé xxxxxx xxxxxxxxxx xxx §41 xxxx. 4 d. x. xx xxxxxxxx, xx xxxxxx xxxxxx xx xxxxxxx "xx xxxxx xxxxxxxxx x X 47 odst. 1, xxxx-xx zvláštním xxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx'~ xxx xxxxx xxxxxx xxxxxxxx soudu provedením xxxxxxxxxxx xxxxx směřujícího x xxxxxxxx xxxx xxxx xxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx ze xxxxxx xxxxxxx xxxx se xxxxx pro xxxxxx xxxxxxxxxxx daňového xxxxxxxx xx smyslu §47 xxxx. 2 d. x. xxxxxx xxxxxxxxxxx. Xx vyplývá xxxxx x výhradního xxxxxx xxxx xxxxx §41 xxxx. 4 x. x. xx §47 xxxx. 1 x. x., xxxxx xxxxxxx xx skutečnosti, xx §47 xxxx. 2 x. x. neupravuje xxxxxx §47 odst. 1 x. x. xxxxx xxxxx, xxxx xxxx xxxxxx xxxx xxxxxx xxxxx xxxxx (xx. xxx xxxx xxxx xxxxx stanovenou xxxxxxxxx zákonem), xxxxx xxxxx xxxxxxx běhu xxxx xxxxx. Xxxxxxxxxx §41 odst. 4 xx spojení x §47 odst. 1 x. ř. xxxxx xxxxxx omezuje xxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xx xxxxxx xxxxxxxxxxx daňového xxxxxxxx xxxx hlášení xx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx nebo xxxxxxx xxxxxx xxxxx xxxxxx xxxxxxxx známé daňové xxxxxxxxxx xxx, že xxxx xxxxx xxx xxxxxxxx v xxxxxxxxxx xxxxx x trvání xxx let, xxxxxxxx x xxxx xxxxxxxxx xxxxxxx stanovené xxxxx x xxx, xx xxxxx xxxxxx xxxxxxx xx xxxxx zdaňovacího xxxxxx, v němž xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxxxxx přiznání nebo xxxxxxx nebo x xxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx, xxxx xx xxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxx xxxxxx přiznání xxxx xxxxxxx xxxxx.
Xxxxxx xxxxx, xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxx hlášení xx daňovou xxxxxxxxx xxxxx nebo xxxxxxx xxxxxx vyšší xxxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxx xxx xxx respektování xxxxxxxxxxx xxxxx, xx. xx xxxxx xxxxxx xxxxxxxxxxxxx po xxxxxxxx xxxxxx, a xxx xxxxxxxxxxxx objektivní lhůty, xx. do xxx xxx, xxxx. xxxxxxx xxxxxxxxx xxxx xxxxx xx xxxxx zdaňovacího xxxxxx, v xxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxxxxx přiznání xxxx xxxxxxx xxxx x xxxx xxxxxxx daňová xxxxxxxxx, xxxx by xxx xxxxxxxx byla xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxx hlášení xxxxx. Xxxxxxxxxxx lhůta, x xxx xx xxxxxxx xxxx xxxxxxxx xxx xxxxxxx, doměřit xx xxxxxxx xxxxx na xxxxxx odpočet, je xxx platné xxxxxx xxxxxx zároveň xxxxxxxxxx xxxxxx, xx které xxxxx xxxxxxxx subjektu xxxxxxxx xx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxx xxxxxxxxx daňové xxxxxxxx xxxx xxxxxxx xx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxxx daňovou xxxxxx xxxxx oproti xxxxxxxx xxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx. Xxxxxx xxxx x xxxxxx xxxxxxxxx, xxx zákonodárce xxx xxxxxxxxx xxxxx vymezuje xxxxxxxxxxx x objektivní xxxxx x připouští xxxxxxxxx xxxxx pouze x xxxxxxx xxxxx xxxxxxxxxxx, nikoliv objektivní, xx objektivní xxxxx xxx dodatečné daňové xxxxxxxx koncipována xxxx xxxxx xxxxxxx, x xxxxxx xxxxx xxxxxxxx x koncem. Xxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxx objektivní xxxxx xxx xxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxx k xxxxxxxxx xxxxxx podle §27 xxxx. 1 xxxxx x) d. x., xxxx k xxxxxxx, xxxxx v dané xxxx x xxxxxx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxx x xxxxxxxx xx x xxx x xxxxxxxxx xxxxxxxxxx beze xxxxxx xxxxxxxxx.
Xxxxxxxxxxx právní xxxxx xxxxx Krajský xxxx x Xxxxx x xxxxxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxx x xxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx x Xxxxxxx z 11. 9. 2001, xx. zn. 22 Xx 529/2000, xxxxx xx xxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxx xx stanovisku xxxxxxxxxx xx dne 19. 5. 2005. Xxx xxx xxxxxxx xx xxxxxx, xx xxxxxx xxxx je xxxxxxxxx x x xxxxx xxxxxxxxxxx jiných krajských xxxxx, vyrovnávajících se xx xxxxxxxxx xxxxxxx §41 xxxx. 4 x §47 x. x. (xxxx. xxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx x Xxxxx xx. xx. 28 Xx 767/2002 xx rozsudek xx. xx. 30 Xx 7/2000, xxxxx právní xxxx je xxxxxxx xx straně 340 x xxxxxxxxx XXXx. Xxxxxxxx Xxxxx: Xxxxxx xxxx x poplatků x xxxxxxxxxx - xxxxxxxxx xxxxxx na xxxxxxxx xxxxxx daní. 4. xxxxxxxxxxxxx xxxxxx, XXXX 2005). Xx xxxxxx xx xxxxxxxx xx. zn. 28 Xx 767/2002 xx Xxxxxxx xxxx v Xxxxx xxxx xxxxxx, xx x xxxxx xxxxxxxxxx §41 xxxx. 4 x. ř., xxxxxxxxx x xxxxxxxxxx xxxxxx jen xx §47 odst. 1, xxxxxxx obecně xx §47, a xxxxxxx x xxxxxx xx xxxxx, kterou, xxx xxxx xxxxx xxxxxxxxxxxx, xxxxxxxx xxxxx xxxxx xxxxxxxx §47, přičemž §47 odst. 2 xxxxx x předchozím xxxxxxxx xxxxxxxxxx nemění xx xx délky, xxxxx xxx posouvá xxxxxxx xxxxxx běhu, xxxxx xxxxxxx, že xxxxxx subjekt xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx daňové xxxxxxxx na nižší xxxxxxx xxxxxxxxx xxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxx xx lhůtě xxxxxxxxxxxx xxx §47 xxxx. 2 x. x. Xxxxxx xxxxxx by xx svém důsledku xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxx lhůt, xxxxx xxxxxxx x desetileté, xxxxx xxxxxxxxxxx xxxxx xx nepochybně xxxxxxxxx x §41 xxxx. 1 x. x. Xxxxx xxxxx přehlédnout, xx v xxxxxxxxxxx xx xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxx xx §41 xxxx. 2 d. x., xxxxx xxxxxxxx přerušení xxxx lhůty, xxxxx xxxxxxxxxxx, nikoliv objektivní. Xxxxxx xxxxxxxxxx §41 xxxx. 4 x §47 x. x. xxxxxxx Krajským xxxxxx x Plzni xxxxx xxxxxxxxx za xxxxxxxxxxxx xxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx daňového řízení, xxxxx xxxxxx, že xxxxxx xxxxxx povinnost xx xxx xxxxx xxxx daňová xxxxxx xxxxx než jejich xxxxxxxx xxxxx xxxxxx xxxxxxxxx oproti xxxxxxx xxxxxxxxx, xxxxx naopak xxxxxx, xx xxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xx xxx nižší xxxx xxxxxx xxxxxx vyšší. Xx xxxxx, xx x podmínek xxxxxxxxxxx xxxxxxx pro uplatnění xxxxx na xxxxxx xxxxxxxx přiznání na xxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxx xx xxxxx daňovou xxxxxx xxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx vůle xxxxxxxxxxx xxxxxx možnost Úpravy xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxx stanovení xxxxx zákonné xxxxxxxx (xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxx platně podat xxx xxxxx, xxxxxx-xx xxxxxxx xxxxxxxx pro xxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxx §54 x §55b x. x.). Xxx xxxxxxxxxxx xxxx "xxxxxxxx" xxxxxxx xxxxxxxxx při uplatnění xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx "xxxxxxx xxxxxxxx" x xxxxxxxxxx xx xxx, xxx xxxxxxxxx xxxxxxx povinnost xxxxx xx xxxxxxx xxxxxx nižší nebo xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx, xxxx. xxxxxxx xxxxxx xxxxx. Xxxx xxx xxxxxxx soudem xxxxxxxxx xxxxxx by xxx výkladem contra xxxxx, protože "xxxxxxxxxxxx" xxxxx xx xxxxxxxxxxx xxXxx xxxxxx normy. Xxxxx xxxxxx xxxxxxxxxxx, xx xxx snížení xxxxxx xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx daňové xxxxxx xx daňový xxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx řízení x xxxxxxxxxxx daňových xxxxxxxxxx, xxxxx mu xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx výsledku, xxx xxxxxx xxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx x objektivní xxxxxx pro xxxxxx xxxxxxx.
(xx)