Animace načítání

Stránka se připravuje...


Na co čekáte? Nečekejte už ani minutu.
Získejte přístup na tento text ještě dnes. Kontaktujte nás a my Vám obratem uděláme nabídku pro Vás přímo na míru.

ROZHODNUTÍ EVROPSKÉHO XXXXXXXXXX X RADY (XX) 2020/853

xx dne 18. xxxxxx 2020,

xxxxxx se Xxxxxxx xxxxxxxx xx xxxxx jeho dvoustranné xxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxx se Xxxxxxxxxx xx xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx v xxxxx xxxxxxxxxxx mezinárodní xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxx x xxxxxxxxxx xxxxxxx v xxxxxxxxxxxxx oblastech xxxx xxxxx zeměmi

EVROPSKÝ XXXXXXXXX X XXXX XXXXXXXX XXXX,

x xxxxxxx xx Xxxxxxx x fungování Xxxxxxxx xxxx, a xxxxxxx xx článek 91 xxxx smlouvy,

s xxxxxxx na xxxxx Xxxxxxxx komise, po xxxxxxxxxx xxxxxx legislativního xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx,

x xxxxxxx xx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxxx hospodářského a xxxxxxxxxx xxxxxx&xxxx;(1), xx xxxxxxxxxx x Xxxxxxx xxxxxxx, x xxxxxxx x řádným xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxx&xxxx;(2),

xxxxxxxx k xxxxx xxxxxxx:

(1)

X souladu s xx. 20 xxxx. 1 Xxxxxx xxxx Xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx a Xxxxxxxxxx konfederací x xxxxxxxx xxxxx x xxxxxxxxxxx po železnici x xxxxxxx&xxxx;(3) (xxxx xxx „xxxxxx XX-Xxxxxxxxx“) xx xxxxxxx, že xxxx povolena osobní xxxxxxxxxx x xxxxxxxxxx xxxxxxx mezi dvěma xxxxx na xxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxx, xxxxx xxxx xxxxxxx.

(2)

X xxxxxxx x xx. 20 xxxx. 2 dohody XX-Xxxxxxxxx xxxxx xxx xxxxxx uplatňována xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxx podle xxxxxxxxxxxxx dohod xxxxxxxxxx xxxx xxxxxxxxx xxxxx x Xxxxxxxxxx, které xxxx xxxxxx v xxxx uzavření xxxxxx XX-Xxxxxxxxx, xx. totiž xx dni 21. xxxxxx 1999, xxxxx xxxxxxxxxxx diskriminaci xxxx xxxxxxxx usazenými x Xxxx a xxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxx. Dvoustranná xxxxxx x silniční xxxxxxx xxxx Xxxxxxxxxx x Německem ze xxx 17. xxxxxxxx 1953&xxxx;(4) (xxxx jen „xxxxxx Xxxxxxxxx-Xxxxxxx“) nepovoluje xxxxxxx x rámci xxxxxxxxxxx osobní xxxxxxxx xxxxxxxxxx a xxxxxxxxxx xxxxxxx mezi xxxxx xxxxxx. Xxxxx xxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxx xxxx xxxxx, xx xxx xx xxxxxxxx xx. 20 odst. 2 xxxxxx XX-Xxxxxxxxx x xxxxx xxxx xxxxxxx x xxxxxxx 8 xxxxxxx xxxxxx.

(3)

Xxxxxxxxxxx xxxxxxx, xxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xx Xxxxxxxxx provádět kabotáž x Xxxx, xx xxx xxxxx xxxxxxx xxxxxx 20 dohody XX-Xxxxxxxxx, xxxxx tento xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxx.

(4)

Xxxxx xxxxxxxx Xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx x Xxxx (ES) x. 1073/2009&xxxx;(5) xxxxx xxxxxxx x Xxxx xx xxxxxxxx podmínek xxxxxxxx výlučně xxxxxxxx, xxxxx xxxx držiteli xxxxxxx Xxxxxxxxxxxx. Xxxxxxxxxxx xxxxxxx, xxxxx umožňují, xxx xxxxxxxx ze xxxxxxx xxxx xxx xxxx licence prováděli xxxxxxx xxxxxxxxx druhu, xx mohou xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx.

(5)

X důsledku xxxx xxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx spadají xx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx Xxxx. V souladu x xx. 2 xxxx. 1 Xxxxxxx x xxxxxxxxx Evropské Xxxx mohou xxxxxxx xxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxx nebo xxxxxxxx xxxxx xxxxx, xxxx-xx x xxxx Xxxx xxxxxxxx.

(6)

Xxxxxxx xxxxxxxxxxx x xxxxx Xxxx xxxxxxxx xx třetích xxxx, xxxxx nejsou xxxxxxxx xxxxxxx Xxxxxxxxxxxx stanovené x xxxxxxxx (XX) x. 1073/2009, xx xxxxxx fungování xxxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxx x xxxxxxxxxx dopravy, zřízeného xxxxx xxxxxxxxx. Je xxxxx nezbytné, xxx xxxxxxxx podle xx. 2 odst. 1 Xxxxxxx x xxxxxxxxx Xxxxxxxx xxxx xxxxxx xxxxxxxxxxx Unie x xxxxxxx x legislativním xxxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxx 91 Smlouvy x fungování XX.

(7)

Xxxxxxx xx dne 11. xxxxxx 2017 Německo xxxxxxxx Xxxx x xxxxxxxx xx změně xxxxxx Xxxxxxxxx-Xxxxxxx xx xxxxxx povolení kabotáže x xxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx silniční xxxxxxxxxx x autobusové xxxxxxx x příhraničních xxxxxxxxx Xxxxxxx a Xxxxxxxxx.

(8)

Xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx vytíženost xxxxxxx, což xxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx osobní xxxxxxxx xxxxxxxxxx x xxxxxxxxxx xxxxxxx. Je xxxxx vhodné xxxxxxx xxxx xxxxxxxx v xxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxx x xxxxxxxxxx dopravy xxxx Xxxxxxxx x Xxxxxxxxxx x xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxx xxxx. To xx xxxxx xxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.

(9)

X xxxxx zajistit, aby xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxx autokarové a xxxxxxxxxx dopravy xxxxxxxxx xxxxxxxxx (ES) x. 1073/2009, xx mělo xxx xxxxxxxx ke xxxxxxxx xxxxxxxxx xxx, xx nezakládá xxxxxxxxxxxx xxxx xxxxxxxx usazenými x Unii a xxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxx.

(10)

X xxxxx důvodu by xxxxxxx xxxx být xxxxxxxx xxxxx v xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx Xxxxxxx x xxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx autokarové x autobusové dopravy xxxx Xxxxxxxx x Xxxxxxxxxx. Xx tímto xxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx Xxxxxxx xxx účely xxxxxx rozhodnutí xxxxxxxx, xxxxx náležitě xxxxxxxx xxxxxxxx (XX) č. 1073/2009 a xxxxxxx xxxxxx zvýšení xxxxxxxxxxxx xxxxxxx kabotáže,

PŘIJALY XXXX XXXXXXXXXX:

Článek 1

Xxxxxxx xx xxxxxxxx xx změně xxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx x silniční xxxxxxx xx Xxxxxxxxxx xx xxx 17. prosince 1953 (dále jen „xxxxxx Švýcarsko-Německo“) za xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx Xxxxxxx x Švýcarska x xxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxx x xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxx oběma zeměmi, xxxxx mezi xxxxxxxx xxxxxxxxx x Unii xxxxxxxxx diskriminaci x xxxxxxxxxx hospodářskou xxxxxx.

Xx xxxxxxxxxxx xxxxxxx Německa xx xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxx Freiburg a Xüxxxxxx x Xxxxxxxx-Xüxxxxxxxxxxx x xxxxx Xxxxxxx x Bavorsku.

Xxxxxx 2

Německo xxxxxxxxx Xxxxxx o xxxxx xxxxxx Xxxxxxxx-Xxxxxxx podle xxxxxx 1 tohoto xxxxxxxxxx x oznámí xx znění xxxx xxxxx.

Xxxxxx x xxx xxxxxxx Xxxxxxxx xxxxxxxxx x Radu.

Xxxxxx 3

Toto xxxxxxxxxx xx xxxxxx Xxxxxxxx xxxxxxxxx Německo.

V Bruselu xxx 18. xxxxxx 2020.

Xx Xxxxxxxx xxxxxxxxx

xxxxxxxx

X. X. XXXXXXX

Xx Radu

předsedkyně

N. BRNJAC


(1)  Úř. xxxx. X 14, 15.1.2020, s. 118.

(2)&xxxx;&xxxx;Xxxxxx Xxxxxxxxxx parlamentu xx xxx 13. května 2020 (dosud nezveřejněný x Xxxxxxx věstníku) x xxxxxxxxxx Rady xx xxx 3. xxxxxx 2020.

(3)  Úř. xxxx. X 114, 30.4.2002, x. 91.

(4)  Systematická xxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx x. 0.741.619.136.

(5)&xxxx;&xxxx;Xxxxxxxx Xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx a Xxxx (ES) č. 1073/2009 xx xxx 21. října 2009 x xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxx xxxxxxx na xxxxxxxxxxx xxx xxxxxxxxxx x xxxxxxxxxx dopravy x x xxxxx xxxxxxxx (XX) x. 561/2006 (Xx. věst. X 300, 14.11.2009, x. 88).