13/XX/2021 Xxxxxxxxxxxxx smlouva xxxxxxxx xxxx xxxxxx Xxxxxxxx x xxxx Židovice - xxxxx přenesené xxxxxxxxxx xx xxxxxx xxxxxxxxx
Xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx úřadu Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx sp. xx. KUKHK-6754/OP/2021 x xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxx xxxx xxx 10.3.2021.
Xxxxxxxxxxxxx smlouva xxxxxxxx xxxx xxxxxx Kopidlno x xxxx Xxxxxxxx x přenosu xxxxxxxxxxxx x xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx
Xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Královéhradeckého xxxxx x.. ………………. xx xxx …………. x xxxxxxx souhlasu x xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx nabylo právní xxxx xxx …………Xxxxx §160 xxxx. 1 xxxxxx č. 500/2004 Xx.,, xxxxxxx řád, x platném xxxxx, xxxxx §63 xxxxxx x. 128/2000 Xx., x xxxxxx, x xxxxxxx xxxxx, x xxxxx §105 xxxxxx x. 250/2016 Xx., x odpovědnosti xx xxxxxxxxx x xxxxxx x xxxx, x xxxxxxx xxxxx, xxxxx Xxxxxxxx xx základě xxxxxxxx Xxxx města x. 705/54/10/1/2021 xx xxx 11.01.2021 x xxxx Židovice na xxxxxxx xxxxxxxx Zastupitelstva xxxx xx xxx 20.01.2021 xxxxxxxxx mezi xxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx:
X.
Xxxxxxx xxxxxx
Xxxxx Kopidlno, xxxxxxx Hilmarovo 13
507 32 Xxxxxxxx, IČ: 00271705
xxxxxxxxx do správního xxxxxx xxxx s xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx Xxxxx, Xxxxxxxxxxxxxxx xxxx,
xxxxxxxxxx starostkou xxxxx Ing. Xxxxx Xxxxxxxxx, XXX
x
Xxxx Xxxxxxxx, Xxxxxxxx 7
507 32 Xxxxxxxx, IČ: 271322
xxxxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxx xxxx x rozšířenou xxxxxxxxxx Xxxxx, Královéhradecký xxxx,
xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxx Xxxxxx Xxxxxx
xxxxxxx xxxx xxxxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxx xxxx x xxxxxxxxx obecním xxxxxx, xx. města Xxxxxxxx
XX.
Xxxxxxx xxxxxxx
1. Xxxxx Xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxxxx svých xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxx obce Židovice xxxxxxxxxx xxxxxxxxx svěřenou xx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx, x to x rozsahu xxxxxxxxx x xxxxxxxx dva xxxxxx XX. této xxxxxxx. Xx xxxxxxx xxxx smlouvy budou xxxxxx xxxxx Xxxxxxxx xxxxx x místně xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx x xxxxxx xx xxxxxxxx obvodu xxxx Xxxxxxxx.
2. Xxxxxx xxxxx Xxxxxxxx xxxxx v xxxxxxx s ustanovením §105 zákona x. 250/2016 Xx., o xxxxxxxxxxxx xx xxxxxxxxx x řízení x xxxx, x platném xxxxx, xxxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxx obce Xxxxxxxx veškerou xxxxxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxx §60 xxxx. 2 xxxxxx x xxxxxxxxxxxx xx xxxxxxxxx x xxxxxx x xxxx x xxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx obce Xxxxxxxx.
3. Xxxxxxx řízení vybrané xxxxxx xxxxx Xxxxxxxx xxx xxxxxx xxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxxx města Kopidlna.
4. Xxxxx xxxxx uložených xxxxxx xxxxx Xxxxxxxx xxx plnění xxxx xxxxxxx xx příjmem xxxxxxxx xxxxx Kopidlna.
III.
Úhrada xxxxxxx
1. Xx úhradu xxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxx předmětu xxxx xxxxxxx xx xxxxxxxx xxxx Židovice xx xxxxx rozpočtu xxxxxx xxxxx Xxxxxxxx xx xxxx účet x. 116 197 5399/0800 xxxxxx u České xxxxxxxxxx a.s., xxxxxxxx xxxxxx v dohodnuté xxxx 2 500,- Xx (xxxxx dvatisícepětsetkorunčeských) x to za xxxxx xxxxxxxx xxxxxx x xxxxxxxxx a xxxxxxxx částku v xxxxxxxxx xxxx 1 500,- Xx (slovy xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx) xx každý xxxxxxxxx, který xxxx xxxxxxx, xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx v xxxxxxxxx xxxxxx xx xxxxxxxx xx místě (xxx. xxxxxxx, xxx nebude xxxxxxxx řízení x xxxxxxxxx).
2. Xxxxxxx za xxxxx xxxxxxxxx působnosti x xxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxxxx xxxxxx přestupků, který xxxx přílohou faktury x x xxxxxxx xxxxxxxxxx je xxx xxxx xxxxxxx příslušné xxxxx Kopidlno. Xxxxx Xxxxxxxx xxxxx fakturu xxxx Židovice nejdéle xx 30xx xxx xx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxx x xxxx Xxxxxxxx xx xx xxxxxxxx xxxxxxx ve xxxxx 30xx dnů xx xxxxxx vystavení.
IV.
Doba xxxxxx smlouvy
1. Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxx xx dobu xxxxxxx, x to xx 31.12.2022.
2. Xxxxxxx xx xxxxx §164 xxxx. 3 xxxxxxxxx řádu xxxxxxxx xxxx, xxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx o xxxxxxx xxxxxxxx s xxxxxxxxx smlouvy xxxxxx xxxxxx moci.
3. Tuto xxxxxxx xxx vypovědět xxx xxxxx xxxxxx xxxxxxxxx písemné xxxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxx. Xxxxxxxxx lhůta činí xxx xxxxxx x xxxxxx běžet xxxxxx xxxx měsíce následujícího xx xxxxxx, x xxxx xxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx druhé xxxxxxx xxxxxx. Xxxx xxxxxxx xxxxxx, xxxxx xxxxxxx xxxxxx, xx xxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxxxx Krajský xxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx.
X.
Xxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxxxx
1. Smluvní xxxxxx zveřejní xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx po xxxxx uzavření xx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxxx úřadů na xxxx xxxxxxx 15 xxx.
2. Xx dobu xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxx smluvní xxxxxx xx úředních xxxxxxx xxxxx obecních xxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxx x xxxxx xxxxxxxx.
3. Xxxxxx xxxxx xxxx xxxxxxx xxx xxx písemnou dohodou xxxx xxxxxxxxx xxxxx, x xxxxxxx xxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxx Xxxxxxxxx úřadu Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx.
4. Xxxxxx xxxxxxxxxxx x xxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx smlouvou xxxxxxxxxx se xxxx xxxxxxxxxxx ustanoveními xxxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.
5. Tato smlouva xx xxxxxxxxxx xx xxxxx stejnopisech, xxxxx xx jednom xxxxxx xxxxx Xxxxxxxx, xxxx Xxxxxxxx x xxxxx xxxxxxxxx Krajský úřad Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx spolu xx žádostí x xxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvy.
6. Xxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxxx xxxx města Xxxxxxxx, usnesení zastupitelstva xxxx Xxxxxxxx a xxxxxxxxxx rozhodnutí xxxxxxxxx xxxxx o xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx.
X Xxxxxxxx xxx 1.2.2021
Xxx. Xxxx Xxxxxxxx, MBA, x. x.
xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxx
X Xxxxxxxxxx xxx 1.2.2021
Xxxx Xxxxx v. x.
xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx