Animace načítání

Stránka se připravuje...


Na co čekáte? Nečekejte už ani minutu.
Získejte přístup na tento text ještě dnes. Kontaktujte nás a my Vám obratem uděláme nabídku pro Vás přímo na míru.

3/XX/2020 - Veřejnoprávní xxxxxxx uzavřená xxxx xxxxxx Hulín a xxxx Xxxxx

- xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx podle xxxxxx o xxxxxxxxxxx

Xxxxxxxxxx x. j. XXXX/70800/2019, xxxxxx Krajský xxxx Xxxxxxxxx xxxxx xxxxxx xxxxxxx s xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx, xxxxxx xxxxxx xxxx xxx 4.12.2019.

XXXXXXXXXXXXX XXXXXXX

Xx xxxxxxx xxxxxxxx Rady xxxxx Xxxxx č. 11/21/XX/2019 x 02.10.2019 x xxxxxxxx Rady xxxx Xxxxx x. 4/RO 19/2019 z 23.09.2019 xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxx podle §63 xxxxxx č. 128/2000 Xx., x xxxxxx (obecní zřízení), xx xxxxx pozdějších předpisů (xxxx xxx „zákon x xxxxxx“) xxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvu.

Článek 1

Smluvní xxxxxx

1. město Xxxxx

xxxxxxxxxx xxxxxxxxx města Mgr. Xxxxxxx Xxxxx

xxxxxx: xxx. Xxxx 162, 768 24 Hulín

kraj Xxxxxxx

xxxxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxx xxxx x xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx - xxxxx Xxxxxxxx

XX: 00287229

XXX: XX00287229

(xxxx xxx „město Xxxxx“)

2. xxxx Xxxxx

xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxx Jaromírem Navrátilem

adresa: Xxxxx x. p. 87, 768 23 Xxxxx

xxxx Xxxxxxx

xxxxxxxxx do xxxxxxxxx xxxxxx obce x xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx - xxxxx Xxxxxxxx

XX: 00287105

XXX: CZ00287105

(dále jen „xxxx Xxxxx“)

Xxxxxx 2

Xxxxxxx xxxxxxx

Xxxxxx xxxxx Xxxxx xxxxx namísto xxxxxx xxxx Xxxxx vykonávat xxxxxxxxxx xxxxxxxxx svěřenou xxxxxxxxxx právními xxxxxxxx xxxxxxx xxxx ve xxxxxxxx xxxxxx xxxx Xxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxxxxx.

Xx xxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxx orgány xxxxx Xxxxx xxxxx x xxxxxx příslušnými správními xxxxxx v řízení x xxxxxxxxxxx, k xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx xx xxxxxxxx xxxxxx xxxx Xxxxx, k xxxxxxx projednání by xxxx xxxxx x xxxxxx příslušné xxxxxx xxxx obce.

Článek 3

Smluvní xxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx

Xxxxxx xxxxx Xxxxx xxxxx v xxxxxxx x ustanovením §105 xxxxxx x. 250/2016 Xx., x odpovědnosti xx přestupky x xxxxxx o nich, xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx (xxxx xxx „xxxxx x xxxxxxxxxxxx xx xxxxxxxxx x xxxxxx x xxxx“) xxxxxxxxx ve správním xxxxxx obce Xxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxx působnost xx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxx Xxxxx xxxxxxxx právními xxxxxxxx.

Xxxxxxx poplatky x xxxxxxx řízení vybírané Xxxxxxxx xxxxxx Xxxxx xxx plnění xxxx xxxxxxx xxxx x xxxxxxx s xxxxxxxxxxx §7 xxxx. 1 xxxx. d) xxxxxx x. 250/2000 Xx., x xxxxxxxxxxxx pravidlech xxxxxxxx rozpočtů, xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx (xxxx xxx „xxxxx x xxxxxxxxxxxx pravidlech xxxxxxxx xxxxxxxx“) xxxxxxx xxxxx Hulín.

Výnos xxxxx x nákladů xxxxxx xxxxxxxxx Xxxxxxxx xxxxxx Xxxxx xxx xxxxxx xxxx xxxxxxx jsou x xxxxxxx s xxxxxxxxxxx §7 xxxx. 1 xxxx. x) xxxxxx x xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx Xxxxx.

Xxxxxx 4

Xxxxxx nákladů

Za xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx x xxxxxxx xxxxx xxxx xxxxxxx poskytne xxxx Xxxxx xx svého xxxxxxxx xxxxx Xxxxx xx jeho xxxx x Komerční xxxxx, x x., xxxxx xxxxxxxxxx xxxx 00000- 8319720217/0100 xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx s xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xx xxxx 1.300 Xx (slovy: Xxxxx xxxxx tři xxx xxxxx xxxxxxx) xx xxxxx vyřízené xxxxxxxx xxxxxxxxx, přičemž „vyřízením“ xx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxx vydáním příkazového xxxxx, xxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx či xxxxxxx, xxxxxxxxx, zastavením xx xxxxxxxx xxxx. Město Xxxxx x termínu xx 5. prosince xxxxxx xxxxxxxxxxxx roku xxxxxxxx obci Xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx x 30. listopadu xxxxxx xxxxxxxxxxxx roku xxxxxx xxxxxxx. Faktura xxxx obsahovat počet xxxxxxxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxx x xxxxxx xxxx. Xxxxxx xxxxxxxx částky xx xxxxxxxxx řešené x xxxxxx prosinci xxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxx xxxx předmětem vyúčtování x xxxxxx kalendářním xxxx. Obec Xxxxx xx zavazuje xxxxxxx xxxxxxxx částku xx 14 xxx po xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx.

Xxxxxx 5

Xxxx trvání xxxxxxx

Xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx se xxxxxxx xx xxxx xxxxxxxxx s xxxxxxxxx xx 01.01.2020. Xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xx xxxxxxxx xxxx, kdy xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxx kraje x xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxxx této xxxxxxx xxxxxx xxxxxx moci. Xxxxx Xxxxx a xxxx Xxxxx se xxxxxxx, že xxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvu xxx xxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx x xx písemnou xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxx s xxxxxxxxx xxxxxx xxx xxxxxx. Výpovědní xxxxx xxxxxx xxxxx xxxxxxx xxx xxxxxx následujícího xx xxxxxx, ve xxxxxx xxxx výpověď xxxxxxxx. Xxxxxxx xxxx xxx xxxxxx Xxxxx x xxxx Xxxxx xxxxxxxx Krajskému xxxxx Xxxxxxxxx kraje. Tuto xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xx xxxxx xxxxxxx také xxxxxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxx Xxxxx x xxxx Xxxxx, která xxxxxxxx xxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxx xxxxx.

Xxxxxx 6

Xxxxxxxx a xxxxxxxxx xxxxxxxxxx

Xxxxx Hulín a xxxx Břest xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx bezodkladně xx xxxxx xxxxxxxx xx xxxxxxxx deskách xxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxxxx xx xxxx xxxxxxxx dnů. Xx xxxx xxxxxxxxx této xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxx Xxxxx x xxxx Xxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx svých xxxxxxxx úřadů informaci x uzavření xxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvy x x xxxxx předmětu. Xxxx veřejnoprávní smlouva xxxx xxx xxxxxx xxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx městem Xxxxx i obcí Xxxxx, xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Zlínského xxxxx. Xxxxx veřejnoprávní xxxxxxxx xx xxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xx výkon xxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxx Hulín x xxxx Břest 05.01.2005. Xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xx vyhotovuje xx xxxxx stejnopisech, xxxxxxx xxxxx stejnopis xxxxxx xxxxx Xxxxx, xxxxx xxxxxxxxx xxxxxx obec Xxxxx a jeden xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxx Xxxxxxx xxxx Zlínského xxxxx xx xxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx s xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvy.

Doložka xxxxx §41 xxxxxx x xxxxxx Xxxxxxxxx xxxxxxx xxxx: Xxxx xxxxx Xxxxx Xxxxx xxxxxxx 11/21/XX/2019 z 02.10.2019

Xxxxxxx xxxxx §41 xxxxxx x xxxxxx Xxxxxxxxx xxxxxxx obce: Xxxx xxxx Xxxxx Xxxxx xxxxxxx 4/XX 19/2019 x 23.09.2019

X Xxxxxx 3.10.2019

Xxx. Xxxxx Xxxx x. x.

xxxxxxxx xxxxx Hulín

V Xxxxxx 7.10.2019

Xxxxxxx Xxxxxxxx v. x.

xxxxxxxx xxxx Xxxxx