24/XX/2019 - Veřejnoprávní xxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxx Jindřichův Xxxxxx x xxxx Xxxxxxxx Xxxxxx xx xxxxx xxxxxxxxx
Xxxxxxxxxxxxx smlouva xx xxxxx xxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx
Xx xxxxxxx usnesení xxxx xxxxx Jindřichův Xxxxxx č. 341/12X/2019 xx dne 10.4.2019 x xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx Xxxxxx x. 39/19 xx xxx 25.4.2019 xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx smluvní xxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx:
XX. I
Smluvní strany
1. Xxxxx Xxxxxxxxxx Xxxxxx
xxxxxxxxxx xxxxxxxxx Ing. Xxxxxxxxxxx Xxxxxx
XX:00246875
xxxxxx: Xxxxxxxxxx 135/11, 377 01 Jindřichův Xxxxxx
2. Xxxx Okrouhlá Xxxxxx
xxxxxxxxxx starostou Františkem Xxxxxxx
XX:00666483
xxxxxx: Xxxxxxxx Radouň 82, 378 42 Xxxx Včelnice
příslušná xx xxxxxxxxx obvodu xxxx x xxxxxxxxxx působnosti: Xxxxxxxxxx Xxxxxx
XX. XX
Xxxxxxx xxxxxxx
1. X souladu x §63 xxxx. 1 xxxxxx x. 128/2000 Sb., o xxxxxx, ve xxxxx xxxxxxxxxx předpisů a §105 xxxxxx č. 250/2016 Sb., o xxxxxxxxxxxx xx xxxxxxxxx x xxxxxx x xxxx (xxxx xxx „xxxxx x xxxxxxxxxxxx xx xxxxxxxxx“), xxxxx xxxxxx města Jindřichův Xxxxxx xxxxxxx orgánů xxxx Okrouhlá Xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxx xx xxxxxxxx xxxxxx xxxx Xxxxxxxx Xxxxxx x rozsahu vymezeném xxxxx xxxxxxxx. Na xxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxx orgány xxxxx Xxxxxxxxxx Xxxxxx věcně x xxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx x xxxxxx ve xxxxxxxx xxxxxx xxxx Okrouhlá Xxxxxx.
2. Spisový xxxxxxxx x xxxxxxxxxxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxx u xxxxxx xxxxx Jindřichův Xxxxxx.
3. Xxxxx z xxxxx a xxxxxxxxx xxxxxxxx uložených xxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxx Hradec x xxxxxxxx při xxxxxx této smlouvy xx příjmem rozpočtu xxxxx Xxxxxxxxxx Xxxxxx
XX. XXX
Xxxxxx nákladů
1. Xx xxxxx přenesené xxxxxxxxxx xxxxx xx. XX. xxxx xxxxxxx xx xxxx Okrouhlá Radouň xxxxxxxx xxxxxxx ze xxxxx xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxx Hradec dohodnutou xxxxxxxx xxxxxx 1200 Xx xx xxxxx xxxxx (oznámený) xxxxxxxxx.
2. Xxxxx Xxxxxxxxxx Xxxxxx xxxxxxx xxxx Okrouhlá Xxxxxx xxxx x 31.12. xxxxxxx kalendářního xxxx xxxxxxx se xxxxxxxxxx xxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxxx. Xxx xxxxxxxxxx splatnosti xxxxxxx xx xxxxxxx xx xxxxxxx xxxx x xxxxxxxx xx xxxx 0,5% x fakturované xxxxxx xx každý xxx prodlení.
ČI. IV
Doba xxxxxx xxxxxxx
1. Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxx xx dobu xxxxxxxxx. Xxxxxxx xx xxxxxxxx xxxx, xxx xxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxx xxxxx o xxxxxxx xxxxxxxx k xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.
2. Xxxxxxx xxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxx xxxxxxx xxxxxx s xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx dnem xxxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxxxxx xx xxxxxx, x xxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxxx druhé xxxxxx. Xxxxx xxxxxxxxxx výpovědi xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx Xxxxxxxxx úřadu Jihočeského xxxxx.
3. Smlouvu je xxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx smluvních xxxxx.
XX. X
Xxxxxxxx xxxxxxxxxx
1. Xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxx nejméně xx dobu 15 xxx. Xxxxxxx xxxxxx xxxxxx tuto smlouvu Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxx xxxxx se žádostí x xxxxxxx souhlasu x jejímu xxxxxxxx.
2. Xx xxxx platnosti xxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxx informaci o xxxxxxxx xxxx xxxxxxx x xxxxx předmětu.
3. Xxxxxxxx xxxxxxx k xxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxxx Xxxx města Xxxxxxxxxx Xxxxxx x xxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxx obce Xxxxxxxx Xxxxxx a xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx Krajského xxxxx Jihočeského kraje x udělení xxxxxxxx x xxxxxxxx veřejnoprávní xxxxxxx.
4. Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxxxxx xx xxxxx stejnopisech, xxxxxxx xxxxx stejnopis x xxxxxxxxx obdrží xxxxx Xxxxxxxxxx Hradec, xxxxx xxxxxxxxx x přílohami xxxxxx obec Xxxxxxxx Xxxxxx x xxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxx Xxxxxxx xxxx Xxxxxxxxxxx xxxxx.
5. Změnit xxxxx veřejnoprávní smlouvy xxx xxx xxxxxxxx xxxxxxx smluvních xxxxx.
X&xxxx;Xxxxxxxxxxx Xxxxxx dne 14.05.2019
Xxxxxxxxx Xxxxx x. r.
Město Xxxxxxxxxx Xxxxxx
Xxxxxxxxx Kolář x. x.
Xxxx Okrouhlá Xxxxxx