48/XX/2019 Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx mezi xxxxxx Xxxxxx x xxxx Xxxxxxx
Xxxxxxxxxxxxx smlouva č. XX/00721/2018/XX
Xxxxx Říčany xx xxxxxxx xxxxxxxx Rady xxxxx Říčany č. 18-54-012 xx xxx 6.12.2018 x xxxx Xxxxxxx na základě xxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxx x. 14 xx xxx 5.11.2018 xxxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.
XX. 1
Smluvní xxxxxx
1. Xxxxx Xxxxxx
xx xxxxxx Xxxxxxxxxx xxx. 53, 251 01 Xxxxxx
xxxx. xxxxxxxxx Xxx. Xxxxxxxxxx Xxxxxxx
XX 00 240 702
xxxx. xxxx.: Komerční xxxxx, x.x., pobočka Xxxxxx
x.x.: 19-724201/0100
a
2. Xxxx Xxxxxxx
xx sídlem Výžerky xx. 71, 281 63 Kostelec nad Xxxxxxx lesy
zast. xxxxxxxxx Xxxxxxx Xxxxxxxx
XX 00639 761
xxxx.xxxx.: XX č.ú. 15821151/0100
xxxxxxxxx do xxxxxxxxx xxxxxx obce x xxxxxxxxxx působnosti Říčany
ČI. 2
Xxxxxxx xxxxxxx a xxxxxxx xxxxxx výkonu xxxxxxxxx xxxxxxxxxx
1) V xxxxxxx x xxxxxxxxxxx §63 xxxx. 1 xxxxxx č. 128/2000 Xx. x xxxxxx, xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx, x s xxxxxxxxxxx §105 zákona x. 250/2016 Xx., x xxxxxxxxxxxx za xxxxxxxxx x xxxxxx x nich, xxxxx xxxxxx xxxxx Říčany xxxxxxxxx namísto xxxxxx xxxx Xxxxxxx v xxxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx na xxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx.
2) Xx základě xxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxx xxxxx Říčany místně xxxxxxxxxxx správními orgány x xxxxxx pro xxxxxxx xxxxx obce Xxxxxxx.
3) Xxxxxxx xxxxxxxx x náklady xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx úřadem xxxxx Xxxxxx při xxxxxx této xxxxxxx xxxx příjmem rozpočtu xxxxx Xxxxxx.
4) Výnosy x xxxxx xxxxxxxxx xxxxxx xxxxx Xxxxxx xxx xxxxxx této xxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx Xxxxxx, xxxx-xx xxxxxxx stanoveno xxxxx.
5) Xxxx Xxxxxxx xxxxx xx 20 xxx xxx dne xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx Xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx související s xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxx xxxxxxx, Město Xxxxxx vede xx xxxx xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx veškerou xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxxx s xxxxxxx xxxxxxxx podle xx. 2 této xxxxxxx.
XX. 3
Úhrada xxxxxxx
1) Xxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxxx působnosti xxxxx xxxx Xxxxxxx fakturovány xxxxx, nejpozději x xxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxx xxxxxx xxxxx následujícího xxxxxxxxxxxx roku, x xx xx xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxx Xxxxxx.
Xx základě xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxxx xxxx xx 1 projednaný xxxxxxxxx 1.898,- Xx a xxxx xx 1 xxxxxxxxxx posudek xxxx 82,- Kč. Xxxx xxxx xx splatná xx xxxxxxx faktury xxxxxxxxx xxxxxx Říčany, xx 14-ti denní xxxxxxxxxx.
2) Xxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxxx působnosti xx xxxx Xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx městu Xxxxxx xxxx x prodlení xx xxxx xxx Xxxxxxxx xxxxx x. 351/2013 Xx., x xxxxxxx znění.
ČI. 4
Doba xxxxxx xxxxxxx
1) Xxxx xxxxxxx xx uzavírá xx xxxx xxxxxxxxx x je oboustranně xxxxxxxxxxxxx x xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx lhůtě, xxxxx xxxxxx běžet od xxxxxx xxx xxxxxx xxxxxxxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx výpovědi xxxxx xxxxxx. Xxxxxxx se xxxxxxxx xx 2 xxxxxxxxxxxx. Xxxxxxx strana, xxxxx xxxxxxxx výpověď, xxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxxxx xxxxx xxxxx xxxxxxxxx x potvrzením xxxx xxxxxxxx.
XX. 5
Xxxxxxxx x xxxxxxxxx ustanovení
1) Xxxx xxxxxxx je xxxxxxxx dnem, xxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxxxx kraje x xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxxx smlouvy nabude xxxxxx moci.
2) Tuto xxxxxxx je xxxxx xxxxxx písemnou xxxxxxx xxxxxxxxx stran se xxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxxxx kraje.
3) Xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxx bezodkladně xx xxxxx xxxxxxxx na xxxxxxxx deskách xxxxx xxxxxxxx xxxxx xx xxxx 15xx xxx.
4) Xxxxxxx xxxxxx xxxxxx xx xxxx platnosti xxxx xxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx o xxxxxxxx xxxx smlouvy x xxxxx xxxxxxxx.
5) Xxxxxxx xxxx smlouvy xxxxx xxxxxxxx rady xxxxx Xxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxx x souhlasu s xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx.
6) Xxxx xxxxxxx se xxxxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxxx, xx kterých xxxxx obdrží město Xxxxxx, jeden xxxx Xxxxxxx x xxxxx xxxxxxxxx obdrží Xxxxxxx xxxx Středočeského xxxxx xxxxx xx xxxxxxx x xxxxxxx s xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvy.
V Xxxxxxxx dne: 17.12.2018
Xxx. Xxxxxxxx Kořen x. x.
xxxxxxxx xxxxx Xxxxxx
Xx Xxxxxxxxx xxx: 20.12.2018
Josef Xxxxxxx x. x.
xxxxxxxx xxxx Xxxxxxx
Xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Středočeského kraje x udělení xxxxxxxx xxxxxx xxxxxx moci xxx 26.xxxxx 2019.