28/XX/2019 Xxxxxxxxxxxxx smlouva xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx Zlín a xxxx Xxxxxxxx
Xxxxxxxxxx x.x. XXXX/86023/2018, xxxxxx Xxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx xxxxx xxxxxx souhlas s xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx, xxxxxx xxxxxx xxxx xxx 20.12.2018.
Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx obcemi
Na xxxxxxx xxxxxxxx Xxxx města Xxxxx, xx dne 08.10.2018, x.xxx. 39/19X/2018 x xxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx xx xxx 12.02.2018, x.xxx. 6/38/2018, uzavírají níže xxxxxxx xxxxxxx strany xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx:
X.
Xxxxxxx xxxxxx
1. statutární město Xxxx
Xxxxx: xxx. Xxxx 12, 761 40 Xxxx
Xxxx: Xxxxxxx
XX: 00283924
XXX: XX - 00283924, xxxx xxxxxxx DPH
Zastoupené: XXXx. Xxxxxxxxxx Xxxxxxx, xxxxxxxxxx
Xxxxxxxxx xxxxx: Xxxxx xxxxxx MMZ
Bankovní spojení: x.x.: česká xxxxxxxxxx, 1280972/0800
xxxx xxxx xxx „xxxxxxxxxx xxxxx Xxxx“
2. xxxx Provodov
Sídlo: Provodov 28, 763 45
Xxxx: Xxxxxxx
XX: 00284378
Xxxxxxxxxx: Xxx. Xxxxxx Xxxxxxxxx, starostou xxxx
xxxxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxx xxxx x xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx - xxxxxxxxxxxx města Zlína
dále xxxx jen „xxxx“
XX.
Xxxxxxx xxxxxxx
1) Xxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxx Zlína xxxxx xxxxxxx orgánů xxxx Xxxxxxxx x souladu x ustanovením §105 xxxxxx x. 250/2016 Xx., x xxxxxxxxxxxx xx xxxxxxxxx a xxxxxx o xxxx, xxxxxxxxx ve xxxxxxxx xxxxxx xxxx Provodov xxxxxxxx xxxxxxxxxx působnost xx xxxxx přestupků xxxxxxxx xxxxxxx obce Xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx.
2) Xx xxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxx xxxxx a xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx orgánem x řízeních x xxxxxxxxxxx, k jejichž xxxxxxxx xxxxx xx xxxxxxxx obvodu obce Xxxxxxxx, k xxxxxxx xxxxxxxxxx by xxxx xxxxx x místně xxxxxxxxx xxxxxx xxxx xxxx.
3) Xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx Xxxxxxxxxxx města Xxxxx xxx plnění xxxx smlouvy xxxx, x souladu x xxx. §7 odst. 1 písm. x) xxx.x. 250/2000 Xx., x rozpočtových xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx, v xxxxxxx xxxxx, xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxx města Xxxxx.
4) Xxxxx xxxxx xxxxxxxxx Xxxxxxxxxxx města Xxxxx xxx plnění xxxx smlouvy je, x xxxxxxx x xxx. §7 odst. 1 xxxx. x) xxx.x. 250/2000 Sb., x rozpočtových xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx, x xxxxxxx xxxxx, xxxxxxx xxxxxxxx statutárního města Xxxxx.
XXX.
Xxxxxx nákladů
1) Xx xxxxx xxxxxxxxx působnosti x xxxxxxx dle xxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxx xx svého xxxxxxxx statutárnímu xxxxx Xxxxx xx jeho xxxx xxxxxxx x xxxxxx I. této xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx, x xx xx xxxx 1200,- Kč (xxxxx: jedentisícdvěstěkorun xxxxxxx) xx xxxxx vyřízené xxxxxxxx, přičemž „xxxxxxxxx“ xx xxxxxx xxxxxxxxxx, xxxxxxxx xx xxxxxxx xxxx
2) Sjednanou částku xxxx uhradí xx xxxxxxx faktury vystavené xxxxxxxxxxx xxxxxx Xxxxxx xx 14 xxx xx xxxxxxxx příslušné xxxxxxx xxxx. Xxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxx. Xxxxxxx xxxx xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxxxx xxxx xx základě xxxx xxxxxxx.
XX. IV
Doba trvání xxxxxxx
Xxxx xxxxxxx se xxxxxxx xx dobu xxxxxxxxx, x xxxxxxxxx xx 1.1.2019.
Xxxxxxx strany xx dohodly, xx xxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvu xx možné xxxxxx x xxxxxxx x xxx. §167 xxx. x. 500/2004 Sb., xxxxxxx řád, xx xxxxx xxxxxxxxxx předpisů.
Smluvní xxxxxx xx xxxxxxx, xx tuto xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx lze také xxxxxxxxxxxx vypovědět, a xx xxxxxxxx výpovědí xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxx 3 xxxxxx. Xxxxxxxxx xxxxx xxxxxx xxxxx xxxxxxx xxx xxxxxx následujícího po xxxxxx, ve kterém xxxx výpověď doručena.
Tato xxxxxxx xxxx nahrazuje xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxx 05.02.2007 xxxx xxxx Xxxxxxxx x xxxxxxxxxxx xxxxxx Zlínem.
V.
Společná x xxxxxxxxx xxxxxxxxxx
1) Xxxx Xxxxxxxx xxxxx xx 7 xxx xxx dne účinnosti xxxxxxx xxxxxxxxxxxx městu Xxxx xxxxxxxx spisovou xxxxxx xxxxxxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx podle xx. II xxxx xxxxxxx, x xx xxxxxx xxxxxxxxxx x xxxxx xxxxxxxxxxxxx řízení. Xxxxxxxxxx xxxxx Zlín xxxx po xxxx xxxxxxxxx této xxxxxxx xxxxxxxx spisovou xxxxxx xxxxxxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx čl. XX. xxxx smlouvy.
2) Xxxxxx x xxxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx zahájená x xxxxxxxxxx, budou xxxxxxxxx Magistrátem xxxxx Xxxxx.
3) Xxxxxx x xxxxxxxxxxx, k xxxx xxxxx v xxxxxxx xxxxxx obce Xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxx této xxxxxxxxxxxxx smlouvy, xxxx Xxxxxxxx xx xxx xxxxxxxxx smlouvy xxxxxxxxxx, xxxxx xxxxxxxx Magistrátem xxxxx Zlína.
4) Tato xxxxxxx xx xxxxxxxx xxxx, kdy nabude xxxxxx xxxx rozhodnutí Xxxxxxxxx xxxxx Zlínského xxxxx (dále jen „xxxxxxxxx úřadu“) o xxxxxxx souhlasu x xxxxxxxxx této xxxxxxx. Xxxxxxx strany xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx xx jejím xxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxxx úřadů xxxxxxx po xxxx 15 xxx.
5) Xxxx xxxxxxx může být xxxxxx pouze číslovanými xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx, xxxxxxx xxxxxxxx podléhá xxxxxxxx xxxxxxxxx úřadu.
5) Xx dobu xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx vyvěsí xxxxxxx strany xx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxxx této xxxxxxx x xxxxx xxxxxxxx.
6) Xxxx smlouva xx xxxxxxxxxx xx 4 xxxxxxxxxxxx, xxxxxxx xxx stejnopisy obdrží xxxxxxxxxx město Xxxx, 1 xxxxxxxxx xxxxxx xxxx x xxxxx xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxx xx xxxxxxx x souhlas x uzavřením xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.
Xxxxxxx dle §41 xxxxxx x. 128/2000 Xx., o xxxxxx
Xxxxxxxxx xxxxxxx obce: Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx
Xxxxx a xxxxx xxxxxxx: 12.2.2018, xxx. x. 6/38/2018
Doložka xxx §41 xxxxxx x. 128/2000 Sb., x xxxxxx
Xxxxxxxxx orgánem xxxx: Xxxx xxxxx Xxxxx
Xxxxx a číslo xxxxxxx: 8.10.2018, 39/19R/2018
Ve Xxxxx xxx 31.10.2018
XXXx. Xxxxxxxx Xxxxxx x. x.
xxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxx Xxxx
Xxx. Xxxxx Prachař x. r.
starosta xxxx Xxxxxxxx