28/VS/2019 Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx Xxxx x xxxx Xxxxxxxx
Xxxxxxxxxx x.x. XXXX/86023/2018, xxxxxx Xxxxxxx xxxx Zlínského kraje xxxxxx souhlas x xxxxxxxxx xxxx smlouvy, xxxxxx xxxxxx moci xxx 20.12.2018.
Veřejnoprávní smlouva xxxxxxxx xxxxxx
Xx xxxxxxx xxxxxxxx Xxxx xxxxx Xxxxx, ze dne 08.10.2018, x.xxx. 39/19X/2018 x xxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Provodov xx xxx 12.02.2018, x.xxx. 6/38/2018, xxxxxxxxx níže xxxxxxx xxxxxxx strany xxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvu:
I.
Smluvní xxxxxx
1. xxxxxxxxxx xxxxx Xxxx
Xxxxx: nám. Míru 12, 761 40 Xxxx
Xxxx: Xxxxxxx
XX: 00283924
XXX: XX - 00283924, xxxx xxxxxxx XXX
Xxxxxxxxxx: XXXx. Xxxxxxxxxx Xxxxxxx, xxxxxxxxxx
Xxxxxxxxx xxxxx: Xxxxx xxxxxx MMZ
Bankovní xxxxxxx: x.x.: česká xxxxxxxxxx, 1280972/0800
xxxx xxxx jen „xxxxxxxxxx xxxxx Zlín“
2. xxxx Xxxxxxxx
Xxxxx: Xxxxxxxx 28, 763 45
Kraj: Xxxxxxx
XX: 00284378
Xxxxxxxxxx: Xxx. Xxxxxx Xxxxxxxxx, xxxxxxxxx xxxx
xxxxxxxxx xx správního xxxxxx obce x xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx - xxxxxxxxxxxx xxxxx Zlína
dále xxxx xxx „obec“
II.
Předmět xxxxxxx
1) Xxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxx Xxxxx budou xxxxxxx orgánů xxxx Xxxxxxxx v souladu x xxxxxxxxxxx §105 xxxxxx x. 250/2016 Xx., x odpovědnosti xx xxxxxxxxx a xxxxxx x xxxx, xxxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxx xxxx Xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx obce Xxxxxxxx účinnými xxxxxxxx xxxxxxxx.
2) Na základě xxxx smlouvy xxxx Xxxxxxxxx města Xxxxx xxxxx a xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx orgánem x xxxxxxxx x xxxxxxxxxxx, x xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx ve xxxxxxxx xxxxxx xxxx Xxxxxxxx, x xxxxxxx xxxxxxxxxx xx xxxx xxxxx a místně xxxxxxxxx orgány této xxxx.
3) Xxxxxxx poplatky xxxxxxxx Xxxxxxxxxxx xxxxx Xxxxx xxx plnění xxxx smlouvy jsou, x xxxxxxx s xxx. §7 xxxx. 1 písm. x) xxx.x. 250/2000 Xx., x xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx, x xxxxxxx xxxxx, xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxx Xxxxx.
4) Xxxxx pokut xxxxxxxxx Xxxxxxxxxxx města Xxxxx xxx xxxxxx xxxx smlouvy je, x souladu x xxx. §7 xxxx. 1 písm. d) xxx.x. 250/2000 Xx., x xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx, x xxxxxxx xxxxx, xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxx Xxxxx.
XXX.
Xxxxxx xxxxxxx
1) Xx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx x rozsahu dle xxxx smlouvy poskytne xxxx ze xxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxx Xxxxx na xxxx xxxx xxxxxxx x xxxxxx X. xxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx, x to xx xxxx 1200,- Xx (xxxxx: jedentisícdvěstěkorun českých) xx xxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx, xxxxxxx „vyřízením“ xx xxxxxx xxxxxxxxxx, xxxxxxxx či xxxxxxx xxxx
2) Xxxxxxxxx xxxxxx xxxx uhradí xx xxxxxxx faktury xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx městem Xxxxxx xx 14 dnů xx xxxxxxxx příslušné xxxxxxx obci. Xxxx xxxxxxx xxxx vystavena xx xxxxx každého xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxx roku. Xxxxxxx xxxx xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxxxx věcí xx xxxxxxx této xxxxxxx.
XX. XX
Xxxx xxxxxx xxxxxxx
Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxx na xxxx xxxxxxxxx, x xxxxxxxxx xx 1.1.2019.
Xxxxxxx xxxxxx xx xxxxxxx, xx xxxx veřejnoprávní xxxxxxx xx možné zrušit x souladu x xxx. §167 zák. x. 500/2004 Sb., xxxxxxx řád, xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx.
Xxxxxxx xxxxxx xx xxxxxxx, xx xxxx veřejnoprávní xxxxxxx lze xxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx, x xx písemnou xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx smluvní xxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxx 3 xxxxxx. Xxxxxxxxx xxxxx xxxxxx xxxxx xxxxxxx xxx xxxxxx následujícího po xxxxxx, xx xxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxxx.
Xxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxx 05.02.2007 mezi xxxx Xxxxxxxx a xxxxxxxxxxx městem Xxxxxx.
X.
Xxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxxxx
1) Xxxx Xxxxxxxx předá xx 7 xxx xxx xxx účinnosti xxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxx Xxxx veškerou spisovou xxxxxx související s xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx xx. XX této xxxxxxx, x to xxxxxx zahájených x xxxxx xxxxxxxxxxxxx řízení. Xxxxxxxxxx xxxxx Xxxx xxxx xx dobu xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxxx x výkonem xxxxxxxx xxxxx xx. XX. xxxx smlouvy.
2) Xxxxxx o xxxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxxxx, xxxxx xxxxxxxxx Xxxxxxxxxxx města Xxxxx.
3) Řízení x xxxxxxxxxxx, x xxxx xxxxx v územním xxxxxx obce Xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx, xxxx Xxxxxxxx ke xxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxx, xxxxx xxxxxxxx Xxxxxxxxxxx xxxxx Xxxxx.
4) Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxxx xxxx, xxx xxxxxx xxxxxx moci xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Zlínského xxxxx (dále xxx „xxxxxxxxx xxxxx“) x xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx. Xxxxxxx xxxxxx zveřejní xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx xx jejím xxxxxxxx xx xxxxxxxx deskách xxxxx xxxxxxxx úřadů xxxxxxx po xxxx 15 dnů.
5) Xxxx xxxxxxx xxxx xxx xxxxxx pouze xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxxx stranami, xxxxxxx uzavření xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx úřadu.
5) Xx xxxx xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxxx xxxx xxxxxxx x xxxxx xxxxxxxx.
6) Tato xxxxxxx xx xxxxxxxxxx ve 4 stejnopisech, xxxxxxx xxx xxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxx Zlín, 1 xxxxxxxxx xxxxxx xxxx a jeden xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxx spolu se xxxxxxx x xxxxxxx x uzavřením veřejnoprávní xxxxxxx.
Xxxxxxx dle §41 xxxxxx x. 128/2000 Xx., x xxxxxx
Xxxxxxxxx xxxxxxx obce: Zastupitelstvo xxxx Xxxxxxxx
Xxxxx x xxxxx xxxxxxx: 12.2.2018, xxx. x. 6/38/2018
Xxxxxxx xxx §41 xxxxxx x. 128/2000 Xx., x obcích
Schváleno xxxxxxx xxxx: Rada xxxxx Xxxxx
Xxxxx x číslo xxxxxxx: 8.10.2018, 39/19X/2018
Xx Xxxxx xxx 31.10.2018
XXXx. Xxxxxxxx Adámek x. x.
xxxxxxxx xxxxxxxxxxxx města Xxxx
Xxx. Xxxxx Prachař x. x.
xxxxxxxx obce Xxxxxxxx