26/VS/2019 Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx mezi statutárním xxxxxx Xxxx a xxxx Kaňovice
Rozhodnutí x.x. XXXX/86027/2018, xxxxxx Xxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx kraje xxxxxx souhlas s xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx, xxxxxx právní xxxx xxx 20.12.2018.
Veřejnoprávní xxxxxxx xxxxxxxx obcemi
Na xxxxxxx xxxxxxxx Rady xxxxx Xxxxx, ze dne 08.10.2018, x.xxx. 39/19R/2018 x xxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Kaňovice, ze xxx 23.02.2018, x.xxx. 11/2018, xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx smluvní strany xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx:
X.
Xxxxxxx xxxxxx
1. xxxxxxxxxx xxxxx Xxxx
Xxxxx: nám. Xxxx 12, 761 40 Xxxx
Xxxx: Xxxxxxx
XX: 00283924
XXX: XX - 00283924, xxxx xxxxxxx XXX
Xxxxxxxxxx: XXXx. Xxxxxxxxxx Xxxxxxx, xxxxxxxxxx
Xxxxxxxxx xxxxx: Odbor xxxxxx MMZ
Bankovní spojení: x.x.: Česká xxxxxxxxxx, 1280972/0800
xxxx také jen „xxxxxxxxxx xxxxx Zlín“
2. xxxx Kaňovice
Sídlo: Xxxxxxxx 45, 763 41 x. Xxxxxxxx
Xxxx: Xxxxxxx
XXX: 00226238
Xxxxxxxxxx: Xxxxx Miklem, xxxxxxxxx obce
příslušná xx xxxxxxxxx xxxxxx xxxx x xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx - statutárního xxxxx Xxxxx
xxxx xxxx xxx „xxxx“
XX.
Xxxxxxx xxxxxxx
1) Orgány xxxxxxxxxxxx xxxxx Xxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxx Kaňovice x xxxxxxx x xxxxxxxxxxx §105 xxxxxx x. 250/2016 Xx., o xxxxxxxxxxxx za xxxxxxxxx x řízení x xxxx, vykonávat ve xxxxxxxx xxxxxx xxxx Xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xx úseku xxxxxxxxx svěřenou xxxxxxx xxxx Kaňovice xxxxxxxx xxxxxxxx předpisy.
2) Xx xxxxxxx této xxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxx věcně a xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxx x xxxxxxxxxxx, x xxxxxxx xxxxxxxx dojde xx xxxxxxxx xxxxxx xxxx Xxxxxxxx, x xxxxxxx projednání xx xxxx věcně x xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx xxxx obce.
3) Xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx Xxxxxxxxxxx xxxxx Zlína xxx xxxxxx xxxx smlouvy xxxx, x xxxxxxx x xxx. §7 xxxx. 1 xxxx. x) xxx.x. 250/2000 Xx., x rozpočtových xxxxxxxxxx územních xxxxxxxx, x platném xxxxx, xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxx Xxxxx.
4) Xxxxx xxxxx xxxxxxxxx Magistrátem xxxxx Zlína při xxxxxx xxxx xxxxxxx xx, x souladu x xxx. §7 xxxx. 1 xxxx. x) xxx.x. 250/2000 Xx., x xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx, x xxxxxxx znění, xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxx Zlína.
III.
Úhrada nákladů
1) Xx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx v xxxxxxx xxx této smlouvy xxxxxxxx xxxx ze xxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxx Xxxxx na xxxx xxxx xxxxxxx x xxxxxx X. xxxx xxxxxxx paušální xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx, x to xx xxxx 1200,- Xx (slovy: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxx) xx xxxxx xxxxxxxx oznámení, přičemž „xxxxxxxxx“ se rozumí xxxxxxxxxx, xxxxxxxx či xxxxxxx xxxx
2) Xxxxxxxxx xxxxxx obec xxxxxx xx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx Xxxxxx xx 14 xxx xx doručení xxxxxxxxx xxxxxxx xxxx. Xxxx faktura bude xxxxxxxxx xx konci xxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxx. Xxxxxxx xxxx xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxxxx xxxx xx xxxxxxx xxxx xxxxxxx
XX. IV
Doba xxxxxx smlouvy
Tato smlouva xx xxxxxxx xx xxxx xxxxxxxxx, s xxxxxxxxx xx 1.1.2019.
Xxxxxxx xxxxxx xx dohodly, xx tuto xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xx xxxxx xxxxxx x souladu x xxx. §167 xxx. x. 500/2004 Xx., správní řád, xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx.
Xxxxxxx strany xx xxxxxxx, xx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxx xxxx jednostranně vypovědět, x xx písemnou xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxx 3 xxxxxx. Xxxxxxxxx xxxxx xxxxxx běžet xxxxxxx xxx měsíce následujícího xx xxxxxx, xx xxxxxx xxxx výpověď xxxxxxxx.
Xxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxx veřejnoprávní smlouvu xxxxxxxxx dne 16.10.2006 xxxx xxxx Kaňovice x xxxxxxxxxxx xxxxxx Xxxxxx.
X.
Xxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxxxx
1) Obec Xxxxxxxx xxxxx xx 7 xxx xxx xxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxx Xxxx veškerou xxxxxxxx xxxxxx související x xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx xx. XX xxxx xxxxxxx, x xx xxxxxx zahájených x xxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxx. Statutární xxxxx Xxxx xxxx xx xxxx xxxxxxxxx této xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx podle xx. XX této xxxxxxx.
2) Xxxxxx x xxxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx xxxxxxxx a xxxxxxxxxx, xxxxx dokončena Xxxxxxxxxxx xxxxx Zlína.
3) Řízení x přestupcích, x xxxx xxxxx x xxxxxxx xxxxxx xxxx Xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxx xxxx veřejnoprávní smlouvy, xxxx Xxxxxxxx xx xxx xxxxxxxxx smlouvy xxxxxxxxxx, budou xxxxxxxx Xxxxxxxxxxx města Xxxxx.
4) Xxxx smlouva xx xxxxxxxx xxxx, xxx xxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxx xxxxx (xxxx xxx „krajského xxxxx“) x xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx. Xxxxxxx strany xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxx na úředních xxxxxxx svých obecních xxxxx nejméně xx xxxx 15 dnů.
5) Xxxx smlouva xxxx xxx xxxxxx xxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx dodatky xxxxxxxxxxx oběma xxxxxxxxx xxxxxxxx, xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx souhlasu xxxxxxxxx xxxxx.
5) Po xxxx xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxx strany xx úředních xxxxxxx xxxxx obecních úřadů xxxxxxxxx o xxxxxxxx xxxx xxxxxxx x xxxxx xxxxxxxx.
6) Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxxxxx xx 4 xxxxxxxxxxxx, xxxxxxx xxx xxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxx Xxxx, 1 xxxxxxxxx xxxxxx xxxx x xxxxx stejnopis obdrží xxxxxxx úřad spolu xx žádostí x xxxxxxx s xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.
Xxxxxxx dle §41 zákona x. 128/2000 Xx., o xxxxxx
Xxxxxxxxx orgánem xxxx: Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxx
Xxxxx x číslo jednací: 23.2.2018, č.j.11/2018
Doložka xxx §41 zákona x. 128/2000 Xx., x xxxxxx
Xxxxxxxxx orgánem xxxx: Xxxx xxxxx Xxxxx
Xxxxx x xxxxx xxxxxxx: 8.10.2018, 39/19X/2018
Xx Xxxxx xxx 31.10.2018
XXXx. Xxxxxxxx Xxxxxx x. x.
xxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxx Xxxx
X Xxxxxxxxxx xxx 31.10.2018
Xxxx Xxxxx x. r.
starosta xxxx Kaňovice