14/XX/2019 Xxxxxxxxxxxxx smlouva xxxxxxxx xxxx statutárním xxxxxx Xxxx x xxxx Xxxxxxxxx
Xxxxxxxxxx x.x. XXXX/80465/2018, kterým Xxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx xxxxx xxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx, xxxxxx xxxxxx moci xxx 27.11.2018.
Veřejnoprávní xxxxxxx xxxxxxxx obcemi
Na xxxxxxx xxxxxxxx Rady xxxxx Xxxxx, xx xxx 08.10.2018, x.xxx. 39/19R/2018 x xxxxxxxx Zastupitelstva xxxx Xxxxxxxxx, ze xxx 19.02.2018, x.xxx. 05/34/2018, uzavírají níže xxxxxxx smluvní xxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvu:
I.
Smluvní xxxxxx
1. xxxxxxxxxx město Xxxx
Xxxxx: xxx. Míru 12, 761 40 Xxxx
Xxxx: Xxxxxxx
XX: 00283924
XXX: XX - 00283924, xxxx xxxxxxx XXX
Xxxxxxxxxx: XXXx. Xxxxxxxxxx Xxxxxxx, xxxxxxxxxx
Xxxxxxxxx útvar: Xxxxx xxxxxx MMZ
Bankovní spojení: x.x.: Česká spořitelna, 1280972/0800
xxxx xxxx xxx „xxxxxxxxxx město Zlín“
2. xxxx Xxxxxxxxx
Xxxxx: Xxxxxxxxx 47
Xxxx: Zlínský
IČO: 46276076
Xxxxxxxxxx: Xxxxxxxxx Xxxxxxxx, xxxxxxxxx xxxx
xxxxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxx obce x xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx - xxxxxxxxxxxx xxxxx Xxxxx
xxxx xxxx jen „obec“
II.
Předmět xxxxxxx
1) Xxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxx Xxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxx Xxxxxxxxx x xxxxxxx x xxxxxxxxxxx §105 xxxxxx č. 250/2016 Xx., o xxxxxxxxxxxx xx xxxxxxxxx a xxxxxx o xxxx, xxxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxx xxxx Xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxx působnost xx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx.
2) Na xxxxxxx xxxx smlouvy bude Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxx xxxxx a xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx x řízeních x xxxxxxxxxxx, x xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx xx xxxxxxxx xxxxxx xxxx Xxxxxxxxx, x xxxxxxx xxxxxxxxxx xx xxxx xxxxx x xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx xxxx xxxx.
3) Správní xxxxxxxx xxxxxxxx Xxxxxxxxxxx města Xxxxx xxx xxxxxx xxxx xxxxxxx jsou, x xxxxxxx x xxx. §7 xxxx. 1 xxxx. x) xxx.x. 250/2000 Xx., x xxxxxxxxxxxx pravidlech xxxxxxxx rozpočtů, v xxxxxxx xxxxx, xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxx Xxxxx.
4) Výnos xxxxx xxxxxxxxx Xxxxxxxxxxx xxxxx Xxxxx xxx xxxxxx xxxx xxxxxxx xx, x xxxxxxx s xxx. §7 xxxx. 1 písm. x) xxx.x. 250/2000 Xx., x xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx, x xxxxxxx xxxxx, xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxx města Xxxxx.
XXX.
Xxxxxx xxxxxxx
1) Xx xxxxx xxxxxxxxx působnosti x xxxxxxx xxx xxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxx xx svého xxxxxxxx statutárnímu městu Xxxxx xx jeho xxxx uvedený x xxxxxx X. xxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx s xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx, x xx ve xxxx 1200,- Kč (xxxxx: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx českých) xx xxxxx vyřízené xxxxxxxx, xxxxxxx „xxxxxxxxx“ xx xxxxxx xxxxxxxxxx, xxxxxxxx či xxxxxxx xxxx
2) Sjednanou xxxxxx xxxx uhradí na xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx Xxxxxx xx 14 dnů xx doručení xxxxxxxxx xxxxxxx xxxx. Xxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxx xx xxxxx každého xxxxxxxxxxxx kalendářního xxxx. Xxxxxxx xxxx xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxxxx xxxx xx základě xxxx xxxxxxx.
XX. IV
Doba xxxxxx xxxxxxx
Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxx xx xxxx xxxxxxxxx, s účinností xx 15.12.2018.
Smluvní strany xx xxxxxxx, xx xxxx veřejnoprávní xxxxxxx xx xxxxx xxxxxx x xxxxxxx s xxx. §167 zák. x. 500/2004 Xx., xxxxxxx xxx, xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx.
Xxxxxxx xxxxxx xx dohodly, xx xxxx veřejnoprávní xxxxxxx lze xxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx, a xx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx druhé xxxxxxx xxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxx 3 xxxxxx. Xxxxxxxxx lhůta xxxxxx xxxxx xxxxxxx dne xxxxxx následujícího po xxxxxx, ve xxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxxx.
X.
Xxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxxxx
1) Xxxx Xxxxxxxxx předá xx 7 xxx xxx xxx účinnosti xxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxx Xxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxxx x xxxxxxx činností xxxxx xx. II xxxx xxxxxxx, x xx xxxxxx xxxxxxxxxx a xxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxx. Xxxxxxxxxx město Zlín xxxx xx xxxx xxxxxxxxx této xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxxx s xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx xx. XX xxxx smlouvy.
2) Xxxxxx x xxxxxxxxxxx xxxx Karlovice zahájená x xxxxxxxxxx, xxxxx xxxxxxxxx Magistrátem xxxxx Xxxxx.
3) Řízení x xxxxxxxxxxx, x xxxx xxxxx x xxxxxxx xxxxxx obce Karlovice xxxx xxxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx, xxxx Xxxxxxxxx xx dni xxxxxxxxx xxxxxxx nezahájená, xxxxx zahájena Xxxxxxxxxxx xxxxx Zlína.
4) Tato xxxxxxx xx xxxxxxxx xxxx, xxx xxxxxx xxxxxx xxxx rozhodnutí Xxxxxxxxx úřadu Xxxxxxxxx xxxxx (dále xxx „xxxxxxxxx úřadu“) x xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxxx této xxxxxxx. Xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvu bezodkladně xx jejím xxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxxxx xx xxxx 15 dnů.
5) Xxxx xxxxxxx může být xxxxxx xxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx dodatky xxxxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx, xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx.
5) Xx xxxx xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxx na xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxxx úřadů xxxxxxxxx x uzavření této xxxxxxx a xxxxx xxxxxxxx.
6) Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxxxxx ve 4 stejnopisech, xxxxxxx xxx stejnopisy obdrží xxxxxxxxxx xxxxx Xxxx, 1 stejnopis xxxxxx xxxx x xxxxx xxxxxxxxx xxxxxx krajský xxxx xxxxx se xxxxxxx x xxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.
Xxxxxxx xxx §41 xxxxxx x. 128/2000 Xx., x obcích
Schváleno xxxxxxx obce: Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Karlovice
Datum a xxxxx xxxxxxx: 19.2.2018, xxxxxxxx x. 05/34/2018
Doložka xxx §41 zákona x. 128/2000 Sb., x xxxxxx
Xxxxxxxxx xxxxxxx xxxx: Xxxx xxxxx Xxxxx
Xxxxx a xxxxx xxxxxxx: 8.10.2018, 39/19R/2018
Ve Xxxxx xxx 31.10.2018
XXXx. Xxxxxxxx Xxxxxx x. x.
xxxxxxxx xxxxxxxxxxxx města Xxxx
X Karlovicích xxx 31.10.2018
Xxxxxxx Xxxxxxx x. x.
xxxxxxxx xxxx Karlovice