Právní předpis byl sestaven k datu 01.01.1957.
Zobrazené znění právního předpisu je účinné od 01.01.1957 do 31.12.2023.
69
Zákon
ze dne 20. xxxxxxxx 1956,
kterým se xxxx x xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx x daních placených xxxxxxxxxxxxx
Xxxxxxx xxxxxxxxxxx republiky Xxxxxxxxxxxxxx usneslo se xx xxxxx xxxxxx:
Čl. X
Xxxxx č. 77/1952 Sb., x zemědělské xxxx, xx xxxx x xxxxxxxx takto:
1. §5 xxx:
"Xxxxxxxxx xxxxxx
Xxx xx xxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxxxx xxx x xxxxxxxx xxxxxxxx x §19 xxxx. 2."
2. §19 zní:
"Přiznání
(1) X xxxxxxxx členů xxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxx XXX. x XX. typu xx xxxxxxx xxxxx xxxxx, komu má xxx xxxxxxxxxx daň xxxxxxxx, každoročně xx 31. xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx rady příslušného xxxxxxxxx xxxxxxxxx výboru xxxxxxxx x xxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx pro xxxxxxxx daně na xxxxx xxx. Mimo xx xx xxxxxxx xxxxx xxxxxxxx xxxxx, xxx xxxx xxxxxxxxx xxxxxxx rady xxxxxxxxx xxxxxxxxx výboru x xxxxxx xxxxxxxx vyzván.
(2) Xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxx XXX. x XX. xxxx xxxx xxxxxxx podat xxxxxxxx x zemědělské xxxx xxxxx xx rok, xxxxx následuje xx xxxx, x xxxx xx stali xxxxx xxxxxxxx. První xxxxxxxx xx podkladě xxxxxx xxxxxxxx xxxxx xxx xxxxxxxx přiznání x xxx vyměření x xx další xxxx, xxxxxxx-xx xx xxxxxx x xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxx xxxxxxxx daně. Xxxxx-xx x xxxxxxx xxxxxx, xxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxxx do 31. ledna xxxx, xxxxx xxxxxxxxx xx xxxxxxx xxxxx. Xxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxx platí xxxxxxx i xxx xxxxx jednotných xxxxxxxxxxxx xxxxxxxx XXX. x XX. xxxx, kterým xxxx vyměřena xxx xx podkladě xxxxxxxx xxx xx xxx 1956; xx další xxxx platí x xxxx xxxxxxxx na xxxxx xxx.
(3) Xxxxxx-xx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxx, xxxx xxx xxx xxxxxxx až o 10 %."
3. §21 xxx:
"Xxxxxxx xxxx
(1) Xxxxxxxxx xx xxxxxxx sám xx xxx xxxxxxxx x xxxxxxxx xx xxxxxxxxxx odboru xxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx xx xxxxx xxxxxxxxx, x to 20 % daně xx 31. xxxxxx, 30 % daně xx 31. července x 50 % xxxx do 30. xxxxxxxxx xxxxxxx xxxx. Xxxxxx-xx daň xxxx xxx 100 Kčs, xx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx daň xx 31. xxxxxx xxxxxxx xxxx.
(2) Xxx-xx xxxxxxxxx xxxxxxxxx vyložením xxxxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxx daně, xx xxxxxxx zaplatit splátky xx daň podle xxxx, jak xx xxxx xxx vyměřena.
(3) Xxxxxxx xxxx xxxxx §19 xxxx. 3 xx xxxxxxx xx 45 xxx ode xxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx.
(4) Xxxxxx-xx xxx xxxxxxxxx včas, xx xxxxxxxxx xxxxxxx zaplatit xxxxxx xx výši 5 % nedoplatků xxxx s xxxxxxxxxxxxxx, xxxxxxxxxx xx xxx 31. xxxxxx, 31. xxxxxxxx x 30. xxxxxxxxx."
Xx . II
Zákon č. 78/1952 Sb., x dani x xxxxxx obyvatelstva, xx mění a xxxxxxxx xxxxx:
1. §17 xxx:
"Xxxxxxxxx je xxxxxxx xxxxxx čtvrtletní zálohy xx xxx za xxxxx xxx, xxxxx xxxxxxxx xxxxxxx nebo xxxxxx příjmy xxxxxxxxx xxxx dani, a xx xx xxxx xxxxx čtvrtiny poslední xxxxx xxxxxx povinnosti. Xxxxxx xx daň xxxx xxxxxxx vždy xx konce prvého xxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx. Čtvrtletní xxxxxx na xxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx, jejichž roční xxxxxx xxxxxxxxx nepřesahuje 100 Kčs."
2. §19 xxx:
"Xxxxxx-xx xxx (xxxxxx xx xxx) xxxxxxxxx xxxx, xx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx xx xxxx 5 % nedoplatků daně (xxxxx xx daň) x příslušenstvím, zjištěných xx xxx 31. xxxxx, 30. xxxxx, 31. července x 31. xxxxx."
Xx. XXX
Xxxxx č. 79/1952 Sb., x xxxxxxxxxxxx dani, xx xxxx xxxxx:
§5 xxx:
"Xxxxxxxxx xxxx
(1) Poplatník xx xxxxxxx xxxxxx xxx xxxxxxx xxxxxxxxxx, x to xx xxxx xxxxxxxxx do 15. xxxxx, za xxxxx čtvrtletí do 15. května, xx xxxxx xxxxxxxxx xx 15. xxxxx x xx čtvrté xxxxxxxxx xx 15. xxxxxxxxx.
(2) Xxxxxx-xx daň xxxxxxxxx xxxx, je xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx xx xxxx 5 % xxxxxxxxxx xxxx x xxxxxxxxxxxxxx, xxxxxxxxxx xx xxx 15. xxxxx, 15. května, 15. xxxxx x 15. listopadu."
Xx. XX
Xxxxx č. 80/1952 Sb., x xxxxxxx dani, xx mění x xxxxxxxx xxxxx:
§16 zní:
"Splatnost xxxx
(1) Daň xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxx xx 15. xxxxx, 15. xxxxxx, 15. xxxxx a 15. xxxxxxxxx, x xxxxxxxxx xxxxxxxxx x odstavci 2.
(2) Xxx x xxxxx nepronajatých (§§7 x 8) je xxxxxxx ve xxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxxxx xx 15. xxxxx x do 15. xxxxxx. Nečiní-li xxx xxxx xxx 100 Xxx, xx xxxxxxxxx povinen xxxxxxxx xxxxx xxx xx 15. xxxxx.
(3) Xxxxxx-xx xxx xxxxxxxxx xxxx, xx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx ve xxxx 5 % xxxxxxxxxx xxxx s xxxxxxxxxxxxxx, zjištěných xx xxx 15. xxxxx, 15. xxxxxx, 15. xxxxx x 15. xxxxxxxxx a x xxxx x xxxxx xxxxxxxxxxxxx ke xxx 15. xxxxx a 15. xxxxxx."
Xx. X
Xxxxxxx financí xx xxxxxxxx, aby x xxxx, na xxxxx se xxxxxxxx xxxxx zákon,
1. xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxx x xxxxxx zdaňovacího xxxxxx xxxxx splatnosti;
2. xxxxx xxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxx xxx xxxxxxxx xxxxxxx;
3. xxxxxxxx podmínky, xx xxxxxxx mohou xxxxxxxx odbory xxx xxxxxxxxx xxxxxxxxx výborů xxxxxxx xx předpisu xxxxxx.
Xx. XX
Xxxxx zákon xxxxxx účinnosti xxxx 1. ledna 1957; xxxxxxx xxx xxxxxxx xxxxxxx.
Xxxxxxxxx x. r.
Fierlinger x. x.
Xxxxxx x. x.
Xxxxx x. x.
Informace
Právní předpis č. 69/1956 Xx. xxxxx xxxxxxxxx xxxx 1.1.1957.
Xxxxxx xxxxxxx x. 69/1956 Xx. xxx xxxxxx xxxxxxx předpisem č. 276/2023 Sb. x xxxxxxxxx xx 1.1.2024.
Xxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxxx právních xxxxxxxx x odkazech xxxx xxxxxxxxxxxxx, pokud xx xxxx netýká xxxxxxxxx xxxxx xxxxx xxxxxxxxx právního předpisu.