Právní předpis byl sestaven k datu 01.01.2001.
Zobrazené znění právního předpisu je účinné od 01.01.2001 do 29.12.2006.
Nařízení vlády, kterým se mění nařízení vlády č. 333/93 Sb., o stanovení minimálních mzdových tarifů a mzdového zvýhodnění za práci ve ztíženém a zdraví škodlivém pracovním prostředí a za práci v noci, ve znění pozdějších předpisů
430/2000 Sb.
430
Xxxxxxxx xxxxx
xx xxx 22. xxxxxxxxx 2000,
xxxxxx xx mění xxxxxxxx vlády č. 333/1993 Sb., o xxxxxxxxx minimálních xxxxxxxx xxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxxxx za xxxxx xx xxxxxxxx x xxxxxx škodlivém xxxxxxxxx xxxxxxxxx a za xxxxx x noci, xx xxxxx pozdějších xxxxxxxx
Čl. X
Xxxxxxxx xxxxx č. 333/1993 Sb., x stanovení minimálních xxxxxxxx tarifů x xxxxxxxx zvýhodnění za xxxxx ve xxxxxxxx x xxxxxx škodlivém xxxxxxxxx xxxxxxxxx x xx xxxxx x xxxx, ve xxxxx xxxxxxxx xxxxx č. 308/1995 Xx., xxxxxxxx xxxxx x. 356/1997 Xx., xxxxxxxx vlády x. 318/1998 Xx., xxxxxxxx xxxxx x. 132/1999 Xx., xxxxxxxx xxxxx č. 312/1999 Xx. x nařízení xxxxx x. 163/2000 Xx., xx mění xxxxx:
1. §1 xxx:
"§1
Xxxx xxxxxxxx xxxxxxx minimální xxxxxx xxxxxx x xxxxxxxxx xx práci xx xxxxxxxx x xxxxxx škodlivém xxxxxxxxx xxxxxxxxx x za xxxxx x xxxx.".
2. V §2 xxxxxxxx 1 xxx:
"(1) Výše xxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx odstupňovaných xx 12 xxxxxxxxx xxxxxx xxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxx 40 xxxxx činí:
Xxxxxxxxx xxxxxx xxxxx | ||
Xxxxxxx xxxxxx | v Xx za hodinu | x Xx xx měsíc |
1 | 30,00 | 5&xxxx;000 |
2 | 31,10 | 5 200 |
3 | 32,60 | 5 450 |
4 | 34,70 | 5&xxxx;800 |
5 | 36,80 | 6&xxxx;150 |
6 | 39,40 | 6&xxxx;600 |
7 | 42,40 | 7 100 |
8 | 45,40 | 7 600 |
9 | 49,00 | 8&xxxx;200 |
10 | 53,80 | 9&xxxx;000 |
11 | 59,80 | 10&xxxx;000 |
12 | 66,90 | 11&xxxx;200". |
3. X §2 xxxx. 2 xx xxxxx "42,5 xxxxxx" xxxxxxxxx xxxxx "40 xxxxx".
4. X §2 xx doplňuje xxxxxxxx 4, xxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxx xxxxx x. 1x) xxx:
"(4) Výše xxxxxxxxxxx mzdového tarifu xxxx:
x) 90 % xxxxxx xxxxxxxxxxx xxx 1. xx 12. xxxxxxx xxxxxx, xxx-xx x první xxxxxxxx xxxxx nebo xxxxxxx pracovní xxxxx xxxxxxxxxxx ve xxxx 18 až 21 xxx, x xx xx xxxx 6 xxxxxx xxx dne xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx,
x) 80 % xxxxxx stanovených xxx 1. až 12. xxxxxxx stupeň, xxx-xx x mladistvého xxxxxxxxxxx,1x)
x) 75 % xxxxxx xxxxxxxxxxx xxx 1. xx 12. xxxxxxx stupeň, xxx-xx x xxxxxxxxxxx, xxxxx xx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx invalidního důchodu,
x) 50 % xxxxxx xxxxxxxxxxx pro 1. xx 12. xxxxxxx stupeň, jde-li x xxxxxxxxxxx, xxxxx xx xxxxxxxxxxx plného xxxxxxxxxxx xxxxxxx, nebo x xxxxxxxxxxx zaměstnance, xxxxx xx xxxx xxxxxxxxx a xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxx xxxxxx.
1x) §274 xxxx. 2 xxxxxxxx xxxxx.".
5. X xxxxxxx §4 xx xxxxx "Xxxx mzdového xxxxxxxxxx" x v §4 xxxxx "Xxxxxx xxxxxxxxxx" xxxxxxxxx slovem "Příplatek".
6. §5 včetně xxxxxxx x xxxxxxxx xxx xxxxx x. 2) xxx:
"§5
Xxxxxxxxx za xxxxx x noci
Příplatek xx xxxxxx práce x noci2) xxxx xxxxxxx 5,40 Xx.
2) §99 odst. 1 xxxxxxxx práce.".
7. X xxxxxxx x. 2 xxxx 1 xx slova "Xxxxxx xxxxxxxxxx" xxxxxxxxx xxxxxx "Xxxxxxxxx".
Čl. XX
Xxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx dnem 1. xxxxx 2001.
Xxxxxxxx xxxxx:
Ing. Xxxxx x. x.
1. xxxxxxxxxxxxx xxxxx x ministr xxxxx a xxxxxxxxxx xxxx:
XxXx. Xxxxxx x. r.
Informace
Xxxxxx xxxxxxx č. 430/2000 Xx. nabyl xxxxxxxxx xxxx 1.1.2001.
Xxxxxx xxxxxxx x. 430/2000 Xx. xxx zrušen xxxxxxx xxxxxxxxx č. 262/2006 Sb. x xxxxxxxxx xx 1.1.2007.
Xxxxx jednotlivých xxxxxxxx xxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx v xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx, xxxxx se jich xxxxxx xxxxxxxxx změna xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx.