13/VS/2021
Veřejnoprávní smlouva xxxxxxxx xxxx xxxxxx Rožnov xxx Xxxxxxxxx x xxxx Xxxxxxxxx
- zajišťování xxxxxx xxxxx podle xxxxxx x xxxxxx xxxxxxx
Xxxxxxxxxx x.x. XXXX/73504/2020, xxxxxx Xxxxxxx úřad Xxxxxxxxx xxxxx udělil xxxxxxx s xxxxxxxxx xxxx smlouvy, xxxxxx xxxxxx moci dne 18.12.2020.
Xx xxxxxxx xxxxxxxx Xxxx xxxxx Xxxxxx xxx Xxxxxxxxx č. 1234/59 xx xxx 24.7.2020 a Zastupitelstva/Rady xxxx Xxxxxxxxx č. 13/120 xx xxx 30.9.2020 xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxx strany xxx §3a zákona x. 553/1991 Sb., x xxxxxx xxxxxxx, xx znění xxxxxxxxxx xxxxxxxx, §63 a 66c xxxxxx x. 128/2000 Xx., o xxxxxx, xx znění xxxxxxxxxx xxxxxxxx x §159 x xxxx. xxxxxx x. 500/2004 Xx., xxxxxxx xxx, xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx (dále xxx „xxxxxxx“):
Xxxxxx I.
Smluvní strany
Město Xxxxxx xxx Xxxxxxxxx
xxxxxxxxxx: Xxx. Radimem Holišem, xxxxxxxxx města
sídlo: Xxxxxxxxxx xxxxxxx 128, Xxxxxx xxx Radhoštěm, XXX 756 61
XX: 00304271
bankovní xxxxxxx: Xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxx, x.x. 249737390/0300
xxxx xxx „město Rožnov xxx Xxxxxxxxx“
x
Xxxx Xxxxxxxxx
Xxxxxxxxxx: Xxxxxxx Porubským, starostou
sídlo: xxxx Xxxxxxxxx 203, Xxxxxx xxx Xxxxxxxxx, 756 61
IČ: 00304441
xxxxxxxx xxxxxxx: 4526851/0100 (Xxxxxxxx xxxxx, x.x.)
xxxx jen „xxxx Xxxxxxxxx“
Xxxxxx XX.
Xxxxxxx xxxxxxx
1. Město Xxxxxx xxx Xxxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxx Městské xxxxxxx Xxxxxx xxx Xxxxxxxxx (xxxx také „MPRpR“) xx xxxxxxxx, xx XXXxX xxxx na xxxxx xxxx Xxxxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxx xxxxxxx xxxxx x xxxxxxxx stanovené zákonem č. 553/1991 Sb., x xxxxxx xxxxxxx, xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx x xxxx xxxxx x xxxxxxxx stanovené níže xxxxxxxxx zákony, xx xxxxx xxxxxxxxxx předpisů, xxxxx xxxxxx xxxxxxx x xxxxxx xxxxxxxx xxxxx a xxxxxxxx xxxxxxxxx:
Xxxxx č. 250/2016 Sb., o xxxxxxxxxxxx xx xxxxxxxxx x xxxxxx o xxxx,
Xxxxx č. 251/2016 Sb., x xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx,
Xxxxx č. 361/2000 Sb., x provozu xx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxx x x xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx (xxxxx x xxxxxxxxx provozu).
Zákon č. 65/2017 Sb., x xxxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxx,
Xxxxx č. 500/2004 Sb., xxxxxxx řád,
Zákon č. 111/1994 Sb., x silniční xxxxxxx,
Xxxxx č. 166/1999 Sb., x xxxxxxxxxxx xxxx x x xxxxx xxxxxxxxx souvisejících xxxxxx (veterinární zákon),
Zákon č. 13/1997 Sb., x pozemních xxxxxxxxxxxx,
Xxxxx č. 353/2003 Sb., x xxxxxxxxxxx xxxxxx,
Xxxxx č. 373/2011 Sb., x xxxxxxxxxxxx zdravotních xxxxxxxx
(xxxx také xxx „xxxxx x xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx dle xxxxxx na xxxxx xxxx Vigantice“).
2. Xxxx Xxxxxxxxx, xxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx, s xxxxxxx úkolů a xxxxxxxx XXXxX na xxxx xxxxx x xxxxxxx dle xxxx. 1 xxxxxx xxxxxx xxxxxxxx a xxxxxxxx xx městu Xxxxxx xxx Radhoštěm xxxxxxxxxx xxxxxxxxx součinnost x xxxxxxx xxxxxxx xx xxxx dohodnuté x xx. XX smlouvy.
Článek XXX.
Xxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx
1. Xxxxxxxxx k xxxxxx xxxxx xxx xxxx xxxxxxx budou xxxxxxx xxxxxxxxx služebně xxxxxxxx x XXXxX, x xx x xxxxxxxx počtu xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxx Xxxxxx xxx Xxxxxxxxx.
2. Xxxxx xxxxx x xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxx xxxxxx na území xxxx Vigantice provádí XXXxX formou xxxxxxxx xxxxxx xxx plánu xxxxxx. Xxxx služeb xxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx x xxxxxxxxx XXXxX vždy xx 10. xxx xxxxxx xxxxxxxxxxxxxxx výkonům xxxxx x činností xxxxxx xxxxxxx dle xxxxxx xx území xxxx Xxxxxxxxx.
3. V xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxx xx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxx Vigantice x xxx možností XXXxX xxxxxxxxx xxxxxxx hlídkou XXXxX x xxxx xxxx xxxxxx. Žádost xxxxxx starosta xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx xxxxxxxx XXXxX.
4. Hlídky XXXxX budou xxxxxxxxx xxxxxxxxxx, x xx xxxxxxxxxxxx, cyklohlídky xxxx xxxx xxxxxx.
5. Xxxx Xxxxxxxxx předá x xxxxx xxxxxxxx MPRpR xxxx xxxxxxxxx výkonu xxxxx x činností xxxxxx xxxxxxx xxx xxxxxx xx xxxxx xxxx Xxxxxxxxx platné x xxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxx obce Xxxxxxxxx. Xxxx Vigantice xx xxxxxxxx xxxxx x xxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx XXXxX o změnách xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xx nařízení obce xxxx x xxxxxx xxxxxx xxxxxx závazných xxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxx.
6. Xxxxxxxx obce Xxxxxxxxx vydá xxxxxxxxxx xx dni, xxx xxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx, xxxxxxx xxxxxxxx, xxxxxx xxxxxxxx XXXxX xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxx a xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx dle xxxxxx xx území xxxx Xxxxxxxxx. Xxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxx xx dvou xxxxxxxxxxxx. Xxxxx xxxxxxxxx je xxxxx xxx ředitele XXXxX x xxxxxxxx. Xxxxx xxxxxxxxx xx xxxxx xxx xxxxxxxxx, xxxxx je xxxxxxx xx požádání prokázat xxxxx pověřením xxx xxxxxxxxx k xxxxxx xxxxx x xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx dle xxxxxx na území xxxx Xxxxxxxxx.
7. Město Xxxxxx pod Xxxxxxxxx xx xxxxxxx xxx xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx x xxx, xx xxxxxxxx, xxxxx xxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxx předchozího xxxxxxxx, již xxxx xxxxxxxxxx MPRpR.
8. Xx-xx xxxx Xxxxxxxxx xx xxxx území xxxxxxx xxxxx automatické xxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx, zvukového nebo xxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxx (dále xxx „xxxxxxxx xxxxxx“), xxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxx x době xxxxxx xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx, je XXXxX xxxxxxxxx x souladu xx xxxxxxx č. 553/1991 Xx., x xxxxxx xxxxxxx, ve xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxx, zvukových xxxx jiných záznamů xxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx za xxxxxx xxxxxx xxxxx x činností MPRpR xxxxx této smlouvy.
9. Xxxxxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxxxx systému xx xxxx Xxxxxxxxx. Správcem xx xxxxxx xxxxxxxx Xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx x xxxx (EU) 2016/679 x xxxxxxx xxxxxxxxx xxxx x xxxxxxxxxxx xx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxx a x xxxxxx pohybu těchto xxxxx x x xxxxxxx xxxxxxxx 95/46/E5 (xxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx údajů) xx MPRpR.
10. Obec Xxxxxxxxx, xxxx xxxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx, xx xxxxxxx xxxxxxxx, xxx xxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxx XXXxX x odpovídá za xxxxx, xxxxx xx x xxxxxxxx xxxxxxxx xxxx povinnosti vznikla.
Článek XX.
Xxxxxx xxxxxxx
1. Smluvní xxxxxx xx xxxxxxx xx odměně za xxxxxx xxxxx a xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxx zákonů xx xxxxx xxxx Xxxxxxxxx xx výši 1 000,- Kč xx xxxxxx započatou xxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx XXXxX. Pokud xxxx xxxxxx bude splňovat xxxxxxxx zákona x. 235/2004 Sb., x xxxx x xxxxxxx xxxxxxx, xx znění xxxxxxxxxx předpisů, bude xxxx městem Rožnov xxx Xxxxxxxxx xxxxxxxx x xxx x xxxxxxx hodnoty x xxxxxxx xxxx ke xxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxx.
2. Xxxxxxxxxx xxxxxx xx plnění úkolů x xxxxxxxx obecní xxxxxxx xxx zákonů xx xxxxx obce Xxxxxxxxx xxxx xxxx Xxxxxxxxx xxxxxx městu Xxxxxx pod Xxxxxxxxx xx xxxxxxx vyúčtování - xxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxx 14 xxx xxx dne xxxxxx doručení xxxx Xxxxxxxxx, x xx xx xxxx uvedený xx xxxxxxx. Xxxxxxxx xxxxxx bude xxxxx xxxxxxxx xxxxx x xxxxxxxx MPRpR na xxxxx xxxx Vigantice x uvedením xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxx x xxxxxxxx x xxxxxx, za který xx xxxxxx xxxxxxxx - fakturována. Xxxxx xxxxx x xxxxxxxx XXXxX na xxxxx xxxx Vigantice xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx Xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxx.
3. Xxxxxx x xxxxx xxxxxxxxx XXXxX na xxxxx xxxx Xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxx Xxxxxxx xxx Xxxxxxxxx.
Xxxxxx X.
Xxxx xxxxxx smlouvy
1. Xxxxxxx je xxxxxxxx xxxx xxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Zlínského kraje x xxxxxxx xxxxxxxx x uzavřením xxxxxxx x xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx dnem xxxxxx xxxxxxxxxxxx po xxxxxx, xx xxxxxx xxxx xxxxxxx uzavřena.
2. Xxxxxxx xx xxxxxxx na xxxx xxxxxxxxx.
3. Smluvní xxxxxx mohou ukončit xxxxxxx dohodou nebo xxxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxx xxxxx xxxxxx. Xxxxxxxxx doba činí 2 xxxxxx a xxxxxx xxxxx prvním xxxx xxxxxx xxxxxxxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxx.
Xxxxxx XX.
Xxxxxxxxx xxxxxxxxxx
1. Xxxxxxx xxx xxxxx xxxxx xx základě xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxxx, xxxxx podléhají xxxxxxxx Xxxxxxxxx úřadu Xxxxxxxxx xxxxx.
2. Xxxxxxx strany xxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx xx jejím xxxxxxxx xx úředních xxxxxxx xxxxx xxxxx xxxxxxx xx dobu 15 xxx.
3. Po xxxx platnosti bude xxxxxxx xxxxxxx přístupná xx Xxxxxxxx úřadě Xxxxxx xxx Xxxxxxxxx x xx Xxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxx.
4. Xx xxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx se xxxxx xxxxxxx xxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx smlouva X xxxxxxxx Městské xxxxxxx Xxxxxx xxx Xxxxxxxxx xx xxxxx xxxx Vigantice ze xxx 06.09.2012.
5. Xxxxxxx xx vyhotovena xx xxxxx xxxxxxxxxxx, x xxxxx každá xx xxxxxxxxx stran xxxxxx xx xxxxxx originále x xxxxx xxxxxxxx xxxxx s žádostí x xxxxxxx x xxxxxxxxx xxxx smlouvy xxxxxx Xxxxxxx úřad Xxxxxxxxx xxxxx.
6. Nedílnou xxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxx xxxx xxxxxxx, xxxxx xxxxx:
x) Výpis xxxxxxxx Xxxx xxxxx Xxxxxx pod Xxxxxxxxx x. 1234/59 xx xxx 24.7.2020
x) Xxxxx xxxxxxxx Xxxx/Xxxxxxxxxxxxxx obce Xxxxxxxxx x. 13/120 xx dne 30.9.2020
x) Xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxx xxxxx x udělení xxxxxxxx x xxxxxxxxx smlouvy.
V Xxxxxxx pod Radhoštěm xxx 19.10.2020
Xxx. Xxxxx Xxxxx x. r.
starosta xxxxx Xxxxxx xxx Xxxxxxxxx
X Xxxxxxxxx xxx
Xxxxxx Xxxxxxxx v. x.
xxxxxxxx xxxx Vigantice