28/XX/2020 Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxx městem Xxxxxxx x xxxx Xxxxxxxxxx
XXXXXXXXXXXXX SMLOUVA
o xxxxxxx xxxxxxxxxxxx k xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx
Xx základě xxxxxxxx Xxxx města Xxxxxxxx x. 1115/19 ze xxx 26.09.2019 x xxxxxxxx Zastupitelstva xxxx Xxxxxxxxxx x. 30.x) xx xxx 29.10.2019 xxxxxxxxx níže xxxxxxx xxxxxxx strany xxx xxxxxxxxxx §105 zákona x. 250/2016 Xx., x xxxxxxxxxxxx xx xxxxxxxxx x xxxxxx x nich, xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx, xxx §63 xxxx. 1 xxxxxx č. 128/2000 Sb., x xxxxxx, xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx, x xxx §159 a xxxxxxxxxxxxx xxxxxx x. 500/2004 Sb., správní xxx, xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx, tuto xxxxxxxxxxxxx smlouvu:
Článek X.
Xxxxxxx xxxxxx
1. Xxxxx Šumperk
zastoupené xxxxxxxxx xxxxx Xxx. Xxxxxxx Xxxxxxx
xx sídlem: xxx. Xxxx 364/1, 787 01 Xxxxxxx
XXX: 00303461
xxxx xxxx x xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx
x
2. Xxxx Xxxxxxxxxx
xxxxxxxxxx starostou xxxx Xxxxxx Jurenkou
se sídlem: Xxxxxxxxxx 25, 789 91 Štíty
IČO: 00635979
xxxxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxx xxxx x xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxx
Xxxxxx XX.
Xxxxxxx xxxxxxx
Xxxxxx xxxxx Xxxxxxxx xxxxx namísto xxxxxx xxxx Jakubovice xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx svěřenou xxxxxxxxxx právními předpisy xxxxxxx xxxx ve xxxxxxxx xxxxxx xxxx Xxxxxxxxxx x rozsahu xxxxxxxxx xxxxx smlouvou. Xx základě této xxxxxxx budou orgány xxxxx Šumperka věcně x místně příslušnými xxxxxxxxx xxxxxx x xxxxxx ve xxxxxxxx xxxxxx xxxx Jakubovice.
Článek XXX.
Xxxxxxx xxxxxx výkonu xxxxxxxxx xxxxxxxxxx
Xxxx Xxxxxxxxxx xxxxxxx touto xxxxxxxx xx město Šumperk x xxxxxxx s xxxxxxxxxxx §105 xxxxxx x. 250/2016 Xx., x xxxxxxxxxxxx xx xxxxxxxxx a xxxxxx x xxxx, xxxxxxxx xxxxxxxxxxx k xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx ve správním xxxxxx xxxx Xxxxxxxxxx x xxxxx Xxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxx přijímá. Xxxxxx xxxxx Šumperka xxx xxxxx v xxxxxxx x ustanovením §105 xxxxxx č. 250/2016 Sb., x xxxxxxxxxxxx xx xxxxxxxxx x řízení o xxxx, vykonávat xx xxxxxxxx obvodu obce Xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx na úseku xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxx Jakubovice účinnými xxxxxxxx předpisy. Xxxxx xx x xxxxxxxxx xxxxxxx x §60 xxxx. 2 xxxxxx x xxxxxxxxxxxx xx xxxxxxxxx x xxxxxx x nich x xxxx x xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx. Xxxxx x xxxxx x xxxxxxx řízení xxxxxxx orgány xxxxx Xxxxxxxx při xxxxxx xxxxxxxxxx x xxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxx xxxxxxx rozpočtu města Xxxxxxxx.
Xxxxxx XX.
Xxxxxx nákladů
Za xxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxx xxxxxx XXX. této xxxxxxx poskytne obec Xxxxxxxxxx xx svého xxxxxxxx městu Šumperk xx xxxx xxxx x. 19-1905609309/0800 xxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxx 36,- Xx (xxxxx: xxxxxx xxxx korun xxxxxxx) xx jednoho xxxxxxxxx xxxx xx xxx (podle počtu xxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxxx x 01.01. daného xxxx xxx údajů Xxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxx). Xxxxx Xxxxxxx bude xxxxxxxxx fakturovat xxxxxxxxx xxxxx, xxxx xx xxxxx xxxxxx xxxxxx xxxxxx xxxx, xx xxxxxxxxxx xx 10 xxx xxx xxx xxxxxxxx faktury obci Xxxxxxxxxx.
Xxxxxx X.
Xxxx trvání xxxxxxx
Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxx xx xxxx xxxxxxxxx. Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxxx dnem, xxx xxxxxxxxxx Krajského xxxxx Olomouckého xxxxx x xxxxxxx souhlasu x jejím xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxx moci.
Tato xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xxx 01.01.2020, anebo xxxx xxxxxxxx xxxxxxx, xxxxx xx tento xxx xxxx pozdějším.
Článek XX.
Xxxxxxxx xxxxxxxxxx
1. Xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxxx xxxxx xx xxxx nejméně 15 xxx.
2. Tato xxxxxxx xx xxxxxxxxxx ve xxxxx xxxxxxxxxxxx, přičemž xxxxx stejnopis xxxxxx xxxxx Xxxxxxx, jeden xxxxxxxxx xxxxxx obec Xxxxxxxxxx x xxxxx xxxxxxxxx xxxxxx příslušných xxxxxx xxxxxx Xxxxxxx xxxx Xxxxxxxxxxx kraje xxxxx xx žádostí x souhlas x xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.
3. Xxxxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxx usnesení Xxxx xxxxx Xxxxxxxx x xxxxxxxx Zastupitelstva xxxx Xxxxxxxxxx x xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxx xxxxx x xxxxxxx souhlasu x uzavření xxxxxxx.
4. Xxxx smlouva xxxx xxx xxxxxx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx, xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx a xxxxxxxx Xxxxxxxxx úřadu Olomouckého xxxxx.
5. Město Šumperk x xxxx Xxxxxxxxxx xxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxx xxxxx xxxxxx. Xxxxxxxxx lhůta činí xxx xxxxxx x xxxxxx xxxxx xxxxxx xxxx kalendářního xxxxxx xxxxxxxxxxxxx xx xxxxxx, x němž byla xxxxxxx doručena xxxxx xxxxxx. Město Xxxxxxx xx povinno xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxx xxxxx.
6. Xxxxxxx xx xxxxx ukončit xxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx, xxxxx vyžaduje xxxxxxx Krajského xxxxx Xxxxxxxxxxx kraje.
7. Xxxxxxx xxxxxx xx xxxxxxx, xx xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx se xxxx Xxxxxxxxxxxxx smlouva uzavřená xxxxxxxxx xxxxxxxx xxx 02.08.2003 xxxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Olomouckého kraje x. x. XXX 4805/03 ze xxx 15.07.2003, xx xxxxx Xxxxxxx č. x xxxxxxxxxx xxx 01.05.2009 xxxxxxx právní xxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx úřadu Xxxxxxxxxxx xxxxx x. x. XXXX 34840/2009 xx xxx 08.04.2009.
8. Xxxxxxx strany xx xxxxxxx xxxxxxxx, x xxxxx xxxxxxx souhlasí, xxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.
X Xxxxxxxx dne 5.11.2019
Xxx. Xxxxx Spurný x. r.
starosta xxxxx Xxxxxxx
X Xxxxxxxxxxxx dne 11.11.2019
Xxxx Jurenka v. x.
xxxxxxxx obce Xxxxxxxxxx
Xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Olomouckého xxxxx x. x. XXXX 120997/2019 x xxxxxxx xxxxxxxx s uzavřením xxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvy xxxxxx xxxxxx xxxx xxx 04.12.2019.