51/XX/2019 - Veřejnoprávní xxxxxxx xxxxxxxx mezi xxxxxx Xxxxxxxx xxx Xxxxxxxxxx a Xxxxx
Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx
Xx xxxxxxx xxxxxxxx Xxxx xxxxx Xxxxxxxx xxx Xxxxxxxxxxx, ze xxx 27.11.2018 x. x. 12/15/2018 x xxxxxxxx Zastupitelstva obce Xxxxx xx xxx 31.1.2019 xxxxxxxxx níže xxxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.
XX. X
Xxxxxxx strany
Město Xxxxxxxx xxx Pernštejnem
IČO: 00294136
zastoupené xxxxxxxxx xxxxx Ing. Xxxxxx Pačiskou
se sídlem: Xxxxxx 405, Xxxxxxxx xxx Pernštejnem
Kraj Xxxxxxxx
xxxxxxxxxxx xx správního obvodu x rozšířenou xxxxxxxxxx: Xxxxxxxx xxx Xxxxxxxxxxx
x
Xxxx Xxxxx
XXX: 00295329
xxxxxxxxxx starostou xxxx Liborem Pokorným
se xxxxxx Xxxxx 8, 592 52 Xxxxx xxx Pernštejnem
Kraj Vysočina
příslušnost xx xxxxxxxxx obvodu xxxx s xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx: Xxxxxxxx xxx Xxxxxxxxxxx
XX. II
Předmět xxxxxxx
Xxxxx xxx. §63 odst. 1 xxxxxx x. 128/2000 Xx., x xxxxxx, ve xxxxx xxxxxxxxxx předpisů a xxx. §105 zákona x. 250/2016 Xx., x xxxxxxxxxxxx za xxxxxxxxx x řízení x xxxx, budou xxxxxx xxxxx Xxxxxxxx xxx Xxxxxxxxxxx vykonávat xxxxxxx xxxxxx xxxx Xxxxx, v jejím xxxxxxxx obvodu, veškerou xxxxxxxxxx xxxxxxxxx na xxxxx xxxxxxxxx svěřenou xxxxxxx xxxx Xxxxx xxxxxxxx právními xxxxxxxx.
XX. XXX
Xxxxxx xxxxxxx
Xx xxxxx xxxxxxxx smlouvy x xxxxxxx rozsahu poskytne xxxx Xxxxx xx xxxxx xxxxxxxx městu Xxxxxxxx nad Pernštejnem xxxxxx nákladů xxxxxxxxx x výkonem xxxxxxxxx xxxxxxxxxx na jeho xxxx 9005-0000723751/0100 xxxxxx x Xxxxxxxx xxxxx, xxxxxxxxxx Bystřice xxx Xxxxxxxxxxx, x to xx základě faktury xxxxxxxxx jedenkrát xx xxxxx xxxx. Xxxxx Xxxxxxxx xxx Pernštejnem xxxxxxx fakturu xx 10 xxx xx xxxxxxxx xxxxxxxxxxx čtvrtletí. Xxxx Xxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx nejpozději xx xxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx. Xxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxx paušální xxxxxxx:
1.700,- Xx za každý xxxxxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxx xxxx xxxxxxxxx xx správního xxxxxx xxxx Xxxxx xxxx xxxxx pachatelem xx xxxxx xxxx.
1.000,- Xx xx každý přestupek xxxxxxxx usnesením xxxxx §76 xxxx. 4 xxx. čís. 250/2016 Xx., x xxxxxxxxxxxx xx přestupky x xxxxxx x xxxx.
Xxxxxx x xxxxxxx řízení xxxxxxx xxx plnění xxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxx Xxxxxxxx nad Xxxxxxxxxxx xx příjmem xxxxx Xxxxxxxx xxx Xxxxxxxxxxx, jehož xxxxx xx xxxx xxxxxxxxxx.
XX. XX
Xxxxxxxx xxxxxxxxxx
1. Xxxx xxxxxxx se xxxxxxx xx xxxx xx xxxxxx xxxxxx moci xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxx Vysočina o xxxxxxxx x uzavřením xxxxxxx xx 31.12.2022.
2. Xxxxxxx strany xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx xx xxxxx uzavření xx xxxxxxxx deskách xxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxxxx po xxxx 15 xxx.
3. Po xxxx xxxxxxxxx této xxxxxxx vyvěsí xxxxxxx xxxxxx xx úředních xxxxxxx svých obecních xxxxx informaci x xxxxxxxx xxxx smlouvy x jejím xxxxxxxx.
4. Xxxx smlouva se xxxxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxxxxxx, z nichž xxxxx obdrží xxxxx Xxxxxxxx xxx Xxxxxxxxxxx, xxxxx xxxxxxxxx obec Xxxxx x xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxx obdrží xxxxxxx xxxx xxxxx xx xxxxxxx x xxxxxxx x uzavřením xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.
5. Xxxxxxx x xxxx xxxxxxx xxxxx usnesení Xxxx xxxxx Xxxxxxxx xxx Xxxxxxxxxxx x zastupitelstva xxxx Xxxxx x xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx x souhlasu x uzavřením xxxxxxx.
6. Xxxxxxx mohou xxxxxxxxx xxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxxx příslušného xxxxxxxxx. Xxxxxxxxx lhůta xxxx tři měsíce x začíná xxxxx xxxxxx dne xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx.
X Bystřici xxx Xxxxxxxxxxx dne 3.12.2018
Xxx. Xxxxx Xxxxxxx starosta
města Xxxxxxxx xxx Xxxxxxxxxxx
Xxxxx Xxxxxxx
xxxxxxxx xxxx Rožná