45/VS/2019 - Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxx Xxxxxxxx xxx Xxxxxxxxxx a Xxxxxxx
Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx
Xx xxxxxxx usnesení Xxxx xxxxx Xxxxxxxx xxx Xxxxxxxxxxx, xx xxx 27.11.2018 x.x. 12/15/2018 a usnesení Xxxxxxxxxxxxxx obce Xxxxxxx xx xxx 28.12.2018 xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxx strany tuto xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.
X1. X
Xxxxxxx xxxxxx
Xxxxx Xxxxxxxx nad Xxxxxxxxxxx
XXX: 00294136
zastoupené xxxxxxxxx xxxxx Xxx. Karlem Xxxxxxxx
xx xxxxxx: Xxxxxx 405, Xxxxxxxx nad Xxxxxxxxxxx
Xxxx Vysočina
příslušnost xx xxxxxxxxx obvodu x xxxxxxxxxx působností: Xxxxxxxx xxx Xxxxxxxxxxx
x
Xxxx Xxxxxxx
XXX: 00842206
xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxx Xxx. Xxxxxx Xxxxxx
xx xxxxxx Písečné 25, 593 01 Xxxxxxxx xxx Xxxxxxxxxxx
Xxxx Vysočina
příslušnost xx xxxxxxxxx obvodu xxxx x rozšířenou xxxxxxxxxx: Bystřice xxx Xxxxxxxxxxx
XX. II
Předmět xxxxxxx
Xxxxx xxx. §63 odst. 1 zákona x. 128/2000 Xx., o xxxxxx, xx znění xxxxxxxxxx xxxxxxxx a xxx. §105 xxxxxx x. 250/2016 Sb., x xxxxxxxxxxxx xx xxxxxxxxx x xxxxxx x xxxx, xxxxx xxxxxx xxxxx Bystřice xxx Pernštejnem vykonávat xxxxxxx orgánů xxxx Xxxxxxx, x xxxxx xxxxxxxx xxxxxx, veškerou xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxx Xxxxxxx xxxxxxxx právními předpisy.
ČI. XXX
Xxxxxx nákladů
Za xxxxx xxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxx Xxxxxxx xx xxxxx rozpočtu xxxxx Xxxxxxxx xxx Pernštejnem xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxx přenesené xxxxxxxxxx xx xxxx xxxx 9005-0000723751/0100 xxxxxx x Komerční xxxxx, xxxxxxxxxx Bystřice xxx Xxxxxxxxxxx, x to xx xxxxxxx faktury xxxxxxxxx xxxxxxxxx za xxxxx xxxx. Město Xxxxxxxx xxx Pernštejnem xxxxxxx xxxxxxx xx 10 xxx po xxxxxxxx příslušného xxxxxxxxx. Xxxx Xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxx xxxxxx následujícího čtvrtletí. Xxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx:
1.700,- Xx xx každý xxxxxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxx xxxx xxxxxxxxx xx správního xxxxxx xxxx Xxxxxxx nebo xxxxx xxxxxxxxxx xx xxxxx xxxx.
1.000,- Xx xx každý xxxxxxxxx xxxxxxxx usnesením xxxxx §76 xxxx. 4 xxx. xxx. 250/2016 Xx., o xxxxxxxxxxxx xx xxxxxxxxx x xxxxxx x xxxx.
Xxxxxx x xxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxx xxxxxx xxxx xxxxxxx orgánem xxxxx Xxxxxxxx nad Xxxxxxxxxxx je xxxxxxx xxxxx Xxxxxxxx xxx Xxxxxxxxxxx, xxxxx xxxxx xx xxxx xxxxxxxxxx.
XX. XX
Xxxxxxxx xxxxxxxxxx
1. Xxxx xxxxxxx xx uzavírá xx xxxx od xxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxx Xxxxxxxx o xxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxxx do 31.12.2022.
2. Xxxxxxx xxxxxx zveřejní xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx bezodkladně xx xxxxx xxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx obecních úřadů xxxxxxx xx xxxx 15 dnů.
3. Po xxxx xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx obecních xxxxx informaci x xxxxxxxx xxxx xxxxxxx x xxxxx předmětu.
4. Xxxx xxxxxxx se xxxxxxxxxx xx třech xxxxxxxxxxxx, x xxxxx xxxxx xxxxxx město Xxxxxxxx nad Xxxxxxxxxxx, xxxxx xxxxxxxxx xxxx Xxxxxxx x jeden xxxxxxxxx veřejnoprávní xxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxx xx xxxxxxx o xxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvy.
5. Xxxxxxx x xxxx smlouvě xxxxx xxxxxxxx Rady xxxxx Xxxxxxxx nad Xxxxxxxxxxx a xxxxxxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxx x xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx x souhlasu x xxxxxxxxx xxxxxxx.
6. Xxxxxxx mohou xxxxxxxxx xxx smluvní xxxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx. Výpovědní lhůta xxxx tři xxxxxx x xxxxxx xxxxx xxxxxx xxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx.
X Bystřici nad Xxxxxxxxxxx dne 3.12.2018
Xxx. Xxxxx Xxxxxxx v. x
xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxx xxx Xxxxxxxxxxx
Xxx. Xxxxx Xxxxx v.r.
starosta xxxx Xxxxxxx