42/XX/2019 - Veřejnoprávní xxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxx Xxxxxxxx xxx Xxxxxxxxxx a Milasín
Veřejnoprávní xxxxxxx
Xx xxxxxxx xxxxxxxx Xxxx xxxxx Xxxxxxxx xxx Pernštejnem, ze xxx 27.11.2018 č.j. 12/15/2018 a xxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Milasín xx xxx 18.12.2018 xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxx strany xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.
X1.X
Xxxxxxx strany
Město Xxxxxxxx nad Xxxxxxxxxxx
XXX: 00294136
xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx Xxx. Xxxxxx Xxxxxxxx
xx xxxxxx: Příční 405, Xxxxxxxx xxx Xxxxxxxxxxx
Xxxx Xxxxxxxx
xxxxxxxxxxx do správního xxxxxx s xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx: Xxxxxxxx nad Xxxxxxxxxxx
x
Xxxx Milasín
IČO: 00599573
xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx obce Xxxxx Xxxxxxxxxx
xx xxxxxx Xxxxxxx 17, 592 51 Xxxxx Rožínka
Kraj Vysočina
příslušnost xx xxxxxxxxx obvodu xxxx x xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx: Xxxxxxxx xxx Xxxxxxxxxxx
XX. II
Předmět smlouvy
Podle xxx. §63 xxxx. 1 xxxxxx x. 128/2000 Xx., x xxxxxx, xx xxxxx xxxxxxxxxx předpisů x xxx. §105 xxxxxx x. 250/2016 Xx., x odpovědnosti za xxxxxxxxx a xxxxxx x xxxx, budou xxxxxx xxxxx Xxxxxxxx xxx Xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx orgánů xxxx Xxxxxxx, x jejím xxxxxxxx xxxxxx, veškerou xxxxxxxxxx působnost xx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxx Xxxxxxx xxxxxxxx právními xxxxxxxx.
XX. XXX
Xxxxxx nákladů
Za xxxxx xxxxxxxx smlouvy x xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxx Xxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxx městu Xxxxxxxx xxx Pernštejnem xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xx xxxx xxxx 9005-0000723751/0100 xxxxxx x Xxxxxxxx xxxxx, xxxxxxxxxx Xxxxxxxx xxx Xxxxxxxxxxx, a xx xx základě faktury xxxxxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxx xxxx. Xxxxx Xxxxxxxx xxx Xxxxxxxxxxx xxxxxxx fakturu do 10 dnů xx xxxxxxxx xxxxxxxxxxx čtvrtletí. Xxxx Xxxxxxx uhradí xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxx xxxxxx následujícího xxxxxxxxx. Xxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxx paušální xxxxxxx:
1.700,- Xx za každý xxxxxxxxxx xxxxxxxxx v xxxxx xxxx xxxxxxxxx xx xxxxxxxxx obvodu xxxx Milasín nebo xxxxx pachatelem xx xxxxx obce.
1.000,- Kč xx xxxxx přestupek xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx §76 xxxx. 4 xxx. xxx. 250/2016 Xx., x xxxxxxxxxxxx xx xxxxxxxxx x xxxxxx o xxxx.
Xxxxxx x náklady xxxxxx xxxxxxx xxx xxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxx Xxxxxxxx xxx Xxxxxxxxxxx xx příjmem xxxxx Bystřice xxx Xxxxxxxxxxx, xxxxx xxxxx xx věci rozhodoval.
Čl. XX
Xxxxxxxx ustanovení
1. Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxx xx dobu xx xxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxxxxxx Krajského úřadu Xxxxx Xxxxxxxx x xxxxxxxx s xxxxxxxxx xxxxxxx xx 31.12.2022.
2. Xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxx xx úředních xxxxxxx xxxxx obecních xxxxx xxxxxxx po xxxx 15 dnů.
3. Xx xxxx xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx obecních xxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxxx xxxx xxxxxxx x xxxxx xxxxxxxx.
4. Xxxx smlouva xx xxxxxxxxxx xx třech xxxxxxxxxxxx, x nichž xxxxx xxxxxx xxxxx Xxxxxxxx xxx Xxxxxxxxxxx, xxxxx stejnopis obec Xxxxxxx a xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvy x xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx úřad xxxxx xx xxxxxxx x xxxxxxx x uzavřením xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.
5. Přílohu x xxxx xxxxxxx xxxxx usnesení Xxxx xxxxx Xxxxxxxx nad Xxxxxxxxxxx x xxxxxxxxxxxxxx xxxx Milasín a xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx krajského xxxxx x souhlasu x xxxxxxxxx xxxxxxx.
6. Xxxxxxx xxxxx xxxxxxxxx xxx xxxxxxx strany xxxxxxxx xxxxx příslušného xxxxxxxxx. Xxxxxxxxx lhůta xxxx xxx měsíce x xxxxxx xxxxx xxxxxx xxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx.
X Bystřici xxx Xxxxxxxxxxx dne 3.12.2018
Xxx. Xxxxx Xxxxxxx v. x.
xxxxxxxx města Xxxxxxxx xxx Xxxxxxxxxxx
Xxxxx Xxxxxxxxx
xxxxxxxxx xxxx Xxxxxxx