139/XX/2019 - Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxx Xxxxxxx x xxxx Xxxxxxx
Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx
(x xxxxxx přenesené xxxxxxxxxx xx xxxxx zákona x xxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx)
Xx xxxxxxx xxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxx Obce Xxxxxxx x. 6, xx dne 21.2.2019 x xxxxxxxx Rady Xxxxx Xxxxxxx č. 689, xx xxx 9.4.2019, xxxxxxxxx níže xxxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx:
XX. X
Xxxxxxx strany
1. Obec Xxxxxxx
xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxx - Xxx. Antonínem Xxxxxxx
xxxxxx: Xxxxxxx 78, 696 14 Xxxx
xxxx Xxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxx do správního xxxxxx xxxx x xxxxxxxxxx působností - Xxxxx Xxxxxxx
XX: 00488461
Xxxxxxxx xxxxxxx: č. x. 43-7079490277/0100
x
2. Xxxxx Xxxxxxx
xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx - Xxxxxxx Xxxxxxxx
xxxxxx: Masarykovo xxx. 53/1, 695 35 Hodonín
kraj Jihomoravský
IČ: 000284891
Xxxxxxxx xxxxxxx: KB Xxxxxxx, č. ú. 424671/0100
Xxxx x xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx
XX. XX
Xxxxxxx xxxxxxx
Xxxxxxx xxxxxx výkonu xxxxxxxxx xxxxxxxxxx
(1) V xxxxxxx x §63 xxxx. x xxxxxx x. 128/2000 Xx., x xxxxxx (obecní zřízení), xx xxxxx xxxxxxxxxx předpisů, xxxxx xxxxxx xxxxx Xxxxxxx xxxxxxx orgánů xxxx Xxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxx obce Xxxxxxx podle xxxxxx č. 114/1992 Sb., x xxxxxxx xxxxxxx x krajiny, xx znění xxxxxxxxxx xxxxxxxx, xxxxxxxxx následující:
- Xxxxx xxxxx Hodonín - Xxxxxxx xxxx Xxxxxxx xxxx xx xxxxxxxx xxxxxx rozhodovat xxx §8 xxxxxxxx xxxxxx dřevin, a xx x xxxxx xxxxxxx, x dle §9 xxxxxxxx výsadba x xxxxxx, x xx x xxxxx xxxxxxx.
XX. XXX
Xxxxxx nákladů
Obec Xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx xx xxxx xxxx x. 424671 /0100, xxxxxx x XX Xxxxxxx, xxxxxx xx výši 500,- Xx (slovy: xxx xxx xxxxx xxxxxxx) xx xxxxx započaté xxxxxxx řízení xxxxxx xxxxx XX. XX xxxx xxxxxxx. Xxxxxx xxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx x pravidelných xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx.
Xx. XX
Xxxx xxxxxx xxxxxxx
Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxx xx xxxx xxxxxxx a xx xx xxxxxx xxxxxxxx xx 31.12.2022. Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxxx xxxx, xxx rozhodnutí xxxxxxxxxxx krajského úřadu x udělení xxxxxxxx x xxxxxxxxx teto xxxxxxx nabude právní xxxx.
Xx. X
Xxxxxxxx xxxxxxxxxx
(1) Xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx xx jejím uzavření xx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx obecních xxxxx xxxxxxx xx xxxx 15 xxx.
(2) Xx xxxx xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxx na xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxxxxxx o xxxxxxxx teto smlouvy x jejím předmětu.
(3) Xxxx smlouva xx xxxxxxxxxx ve xxxxx xxxxxxxxxxxx, xxxxxxx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxx obec xxxxxxxxx obdrží xxxxxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxx xx žádostí o xxxxxxx x uzavřením xxxxxxxxxxxxx smlouvy.
(4) Přílohu x této xxxxxxx xxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxx xxxx Terezín x xxxxxxxx xxxx xxxxx xxxxxxxxx této xxxxxxx x pravomocné rozhodnutí xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx x uzavření smlouvy.
(5) Xxxx xxxxxxx xxxx xxx xxxxxx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx, xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx x souhlasu xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx.
(6) Xxxxxxx xxx xxxxxxxxx xxxxxxx pouze písemně xxxxxxx xxxxx, xxxx xxxxxxxx s výpovědní lhůtou 2. xxxxxx. Lhůta xxxxxx xxxxx prvním xxxx xxxxxx xxxxxxxxxxxxx xx xxxxxx, x&xxxx;xxxx xxxx výpověď xxxxxxxx xxxxx straně.
V Hodoníně, dne 15.05.2019
Xxx. Antonín Xxxxx x. r.
starosta xxxxx Xxxxxxx
Xxxxx Xxxxxxx x. x.
xxxxxxxx xxxx Xxxxxxx
Xxxx xxxxxxxxxxxxx smlouva xxxx xxxxxxxx dnem 04.07.2019, xxx xxxxxx xxxxxx xxxx rozhodnutí Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxxxxx xxxxx xx dne 17.06.2019, x. x. JMK 87467/2019 x udělení xxxxxxxx x&xxxx;xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvy.