96/XX/2019 - Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx Xxxxxxxxx x xxxx Xxxxxxxxx v Krkonoších
Veřejnoprávní xxxxxxx
x xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xx xxxx xxxxxxxxx xxxxxx x xxxxxxx xxxxx x místu xxxxxxxx xxxxxx
Xx xxxxxxx xxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxx obce Xxxxxxxxx v Xxxxxxxxxx xx xxx 7.5.2019 x. X20 a xxxxxxxx Xxxx xxxxx Xxxxxxxxx xx dne 29.5.2019 x. 79/19 xxxxxxxxx níže xxxxxxx xxxxxxx xxxxxx tuto xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx:
XX. X.
Xxxxxxx xxxxxx
1. Xxxx Martinice x Xxxxxxxxxx
xxxxxxxxxx starostou xxxx Xxxxxx Xxxxxxxxx
xx. 131, 512 32 Xxxxxxxxx x Xxxxxxxxxx,
XXX: 00580805
xxxxxxxxxxx xx správního xxxxxx xxxx x xxxxxxxxxx působností Xxxxxxxxx
x
2. Xxxxx Jilemnice
zastoupené xxxxxxxxx xxxxx Xxx. Xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx
Xxxxxxxxxx xxxxxxx 82, 514 01 Xxxxxxxxx,
XXX: 00275808
XX. XX.
Xxxxxxx xxxxxxx
X xxxxxxx s §63 xxxx. 1 zákona x. 128/2000 Sb., x xxxxxx (obecní zřízení), xx znění pozdějších xxxxxxxx, xxxxx orgány xxxxx Jilemnice namísto xxxxxx xxxx Xxxxxxxxx x Krkonoších xxxxxxxxx xxxxxxxxxx působnost xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxx xx xxxxxxxx xxxxxx xxxx Martinice x Xxxxxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxx. Xx xxxxxxx xxxx smlouvy xxxxx xxxxxx města Xxxxxxxxx xxxxxx příslušnými xxxxxxxxx xxxxxx x xxxxxx xx správním obvodu xxxx Xxxxxxxxx x Xxxxxxxxxx.
XX. XXX.
Xxxxxxx rozsah xxxxxx přenesené působnosti
Orgány xxxxx Xxxxxxxxx budou xxxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxx obce Xxxxxxxxx x Xxxxxxxxxx přenesenou xxxxxxxxx ve věci xxxxxxxxx řízení o xxxxxxx xxxxx o xxxxx trvalého xxxxxx xxx §12 zákona x. 133/2000 Xx., x evidenci obyvatel x rodných číslech x o xxxxx xxxxxxxxx xxxxxx, ve xxxxx pozdějších xxxxxxxx.
XX. XX.
Xxxxxx nákladu
Za xxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxx Xxxxxxxxx x Xxxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxx náročnosti xxxxxxxxxxxx xxxxxx, a xx xx výši 1.500 Xx (xx xxxxxx čítající xxx. 4 xxxxxxxxx xxxxxx x xxxxxxxxxxx); 4.500 Xx (za xxxxxx xxxxxxxx xxx. 4 xxxxxxxxx xxxxxx x xxxxxxxxxxx xx xxxx xxx 5 účastníků xxxxxx x xxxxxxxxxxx); 8.000 Xx (za xxxxxx xxxxxxxx xxxx xxx 4 účastníky xxxxxx s dokazováním). Xxxx xxxxxxx město Xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx (xxxxxxx) xxxx Martinice x Xxxxxxxxxx za každé xxxxxxxx pololetí do xxxxx měsíce xxxxxxxxxxxxx xx xxxxxxxx.
XX. X.
Xxxxxxxx xxxxxxxxxx
1. Tato xxxxxxx xx xxxxxxx xx xxxx xxxxxxx ode xxx jejího xxxxxxxx xx 30.6.2023. Tato xxxxxxx je xxxxxxxx xxxx, xxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxx xxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxx xxxx.
2. Obě xxxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx výpovědí, xxxxx xxxx být xxxxxxxx druhé xxxxxxx xxxxxx. Xxxxxxxxx xxxxx xxxx 3 měsíce x počíná xxxxx xxxxxx xxxx kalendářního xxxxxx xxxxxxxxxxxxx po xxxxxxxx xxxxxxxx. Uplynutím xxxxxxxxx xxxxx xx xxxx smlouva xxxxxxxx.
3. Xxxxxxx strany zveřejní xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx xx xxxxx uzavření xx úředních xxxxxxx xxxxx xxxxxxxx úřadů xxxxxxx xx xxxx 15 xxx a xxxxxx xx Xxxxxxxxx xxxxx Libereckého kraje x xxxxxxxxxx xx Xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxx.
4. Xx dobu xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxx xx úředních xxxxxxx xxxxx obecních xxxxx xxxxxxxxx x uzavření xxxx xxxxxxx x xxxxx xxxxxxxx.
5. Xxxx xxxxxxx se xxxxxxxxxx xx třech xxxxxxxxxxxx, xxxxxxx jeden stejnopis xxxxxx xxxx Xxxxxxxxx x Xxxxxxxxxx, jeden xxxxxxxxx obdrží město Xxxxxxxxx x xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvy x přílohou xxxxxx Xxxxxxx xxxx Xxxxxxxxxxx xxxxx xxxxx x xxxxxxx x xxxxxxx x uzavřením xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.
6. Xxxxxxx xxxxxx xx poskytnou xxxxxxxxx xxxxx při xxxxxx xxxxxxxx této xxxxxxx.
7. Xxxxxxx x xxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxx x Xxxxxxxxxx x xxxxxxxx Rady xxxxx Xxxxxxxxx x xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxx xxxxx x xxxxxxx souhlasu x xxxxxxxx smlouvy.
Jilemnice dne 30.5.2019
Xxx. Vladimír Xxxxxxx x. x.
xxxxxxxx města Xxxxxxxxx
Xxxx Xxxxxxx v. x.
xxxxxxxx obce Xxxxxxxxx x Xxxxxxxxxx
Xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx byla xxxxxxxx (xxxx. xxxxxx účinnosti) xxx 26.06.2019, xxx xxxxxx právní xxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxx xxxxx x.x.: XXXX 44018/2019 XX/333/2019 XXX/XX/19 o udělení xxxxxxxx s xxxxxxxxx xxxx smlouvy.
JUDr. Xxxx Xxxxx x. x.
xxxxxxx xxxxxxxxx odboru
Krajský xxxx Xxxxxxxxxxx xxxxx