8/XX/2019 - Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx uzavřená xxxx xxxxxx Xxxxx x xxxx Radimovice na xxxxx xxxxxxxxx
XXXXXXXXXXXXX XXXXXXX
Xx xxxxxxx §63 xxxx. 1 xxxxxx č. 128/2000 Xx., x xxxxxx, xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx a xxxxxxxx Xxxx xxxxx Xxxxxx x. 203/4/19 xx dne 14.01.2019 x xxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Radimovice u Xxxxx ze xxx 26.11.2018, uzavírají níže xxxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxx veřejnoprávní smlouvu:
ČI. X
1. Město Xxxxx
xxxxxxxxxx xxxxxxxxx Xxx. Xxxxxxxx Xxxxxxxx
XXX: 253014 xxxxxxxx xxxxxxx: 19-701427349/0800 Xxxxx xxxxxxxxxx, xxxxxxx Tábor
adresa: Xxxxx Tábor, Xxxxxxx xxx. 2,390 15 Xxxxx
xxxxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxx xxxx x xxxxxxxxxx působností Tábor
2. Xxxx Xxxxxxxxxx x Xxxxx
xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx p. Xxxxx Hnojnovou
IČO: 00252751; xxxxxxxx spojení: 3727301/0100, Xxxxxxxx banka
adresa: Xxxxxxxxxx x Xxxxx 40, 390 02 Xxxxx
xxxxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxx xxxx s xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx Xxxxx
XX. XX
Xxxxxxx xxxxxxx
1. Xx xxxxxxx xxxx smlouvy xxxxx xxxxxx xxxxx Xxxxx xxxxx §105 xxxxxx x. 250/2016 Xx., x odpovědnosti xx xxxxxxxxx a řízení x xxxx, xxxxxxxxx xx xxxxxxxx obvodu xxxx Xxxxxxxxxx x Xxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx na xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx orgánům xxxx Xxxxxxxxxx x Xxxxx xxxxxxxx právními xxxxxxxx.
2. Xxxxx z xxxxx x xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx Městským xxxxxx Xxxxx při xxxxxx xxxx xxxxxxx xx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx Xxxxx.
XX. XXX
Xxxxxx xxxxxxx
1. Xx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx podle xx. XX xxxx. 1 xxxx xxxxxxx xx xxxx Xxxxxxxxxx x Xxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx Tábor xxxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxx x xx xx xxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx, xxxxx bude xxxxxxxx vyřízen x xxx. xxxxxxxxx xxxxxx xx odložením věci xxxxxx 500 Kč x za xxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx x xxxxx klasického xxxxxx xxxxxx 1000 Xx.
2. Vyúčtování úhrady xxxxxxx provede xxxxx Xxxxx xxxxxx xxxxx xxxx do xxxxxx xxx následujícího xxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxx. Xxxxxxx xxxx xxxxxxx do 15 xxx xxx dne xxxxxx doručení.
ČI. XX.
Xxxxxxxx xxxxxxxxxx
1. Tato smlouva xx uzavírá na xxxx xxxxxxx xx 31.12.2022.
2. Xxxxxxxxx uzavřena xxxx, kdy rozhodnutí xxxxxxxxx xxxxx x xxxxxxx souhlasu x xxxxx xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxx xxxx. Před xxxxxxxxx této lhůty xxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxxxx výpovědní xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx xxxx následujícího xxxxxx xx xxxxx xxxxxxxx. Xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx, xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx, xxxxxxxxx xxxxx.
3. Smluvní xxxxxx xxxxxxxx veřejnoprávní xxxxxxx xxxxxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxx xx úředních xxxxxxx xxxxx xxxxx xxxxxxx xx xxxx 15 xxx. Xxxxx Xxxxx xxxxx smlouvu xxxxxxxxx xxxxx xx xxxxxxxxxx xx Věstníku xxxxxxxx předpisů xxxxx. Xx xxxx xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxx strany na xxxxxxxx xxxxxxx svých xxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxxx této xxxxxxx x xxxxx předmětu.
4. Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxxxxx ve třech xxxxxxxxxxxx, xxxxxxx xxxxx xxxxxxxxx obdrží xxxx Xxxxxxxxxx u Želče, xxxxx xxxxxxxxx xxxxx Xxxxx x xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvy xxxxxx Krajský úřad Xxxxxxxxxxx kraje x Xxxxxxx Budějovicích xxxxx xx žádostí x xxxxxxx k xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvy.
5. Xxxxxxxx přílohu této xxxxxxx xxxxx xxxxxxxx Xxxx xxxxx Xxxxxx x. 203/4/19 ze xxx
14.01.2019 x xxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxxx x Xxxxx x. 15/2018 ze xxx 26.11.2018 a xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx úřadu x xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.
6. Veškeré xxxxx x xxxxxxx xxxx xxxxxxx xxx provést xxxxxxxxx xxxxxxx. Xxxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xx shodný x xxxxxxxx xxx xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx.
X&xxxx;Xxxxxx xxx 16.01.2019
Xxxxxx Pavlík x. r.
starosta xxxxx Xxxxx
X&xxxx;Xxxxxxxxxxxx xxx 31.1.2019
Xxxx Xxxxxxxx x. x.
xxxxxxxxx xxxx Xxxxxxxxxx u Xxxxx