145/XX/2019 Xxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxx §66c xxxx. 2 zákona x. 128/2000 Sb., x xxxxxx, ve xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx, xxxxxxxx xxxx xxxxxx Xxxxxxx a xxxx Xxxxxxx
Xxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxx xxx 20.7.2019, xx kterému xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Pardubického xxxxx, x. x. XxX 55638/2019 OOPKŽÚ XXX ze xxx 18.7.2019 o xxxxxxx xxxxxxxx s xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx, xxxxxx xxxxxx moci.
Veřejnoprávní smlouva
Na xxxxxxx usnesení Xxxx xxxxx Xxxxxxx x. X/x 12/2019 xx xxx 8.4.2019 x xxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxx xxxx Xxxxxxx č. 5 xx xxx 18.3.2019, xx smluvní xxxxxx xxxxxxx x souladu x §63 xxxxxx x. 128/2000 Xx., x xxxxxx (obecní zřízení), xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx x §160 xxxx. 5 xxxxxx x. 500/2004 Xx., xxxxxxx xxx, xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx, xx uzavření této xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx:
X.
Xxxxxxx xxxxxx
1. Xxxxx Chrudim
zastoupené xxxxxxxxx xxxxx Xxx. Františkem Xxxxxx, MBA
IČ 00270211
xx xxxxxx: Resselovo xxxxxxx 77, 537 16 Xxxxxxx I
2. Xxxx Xxxxxxx
xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxx Xxxxxxx Xxxxxxxxxx
XX 00654752
xx xxxxxx: Stolany 114, 538 03 Xxxxxxxx Xxxxxx
XX.
Xxxxxxx smlouvy
1. Město Xxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxx zavazuje xxxxxxxxx xxxxxxx xxxx Xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx x rozsahu, xxxxx xx ve smyslu xxxxxx č. 250/2016 Sb., o xxxxxxxxxxxx xx přestupky x xxxxxx x xxxx, xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx, xxxxx x xx xxxxxx xxxxxx xxxxxx, xxxxxx xxxx Xxxxxxx.
2. Výnos xxxxx x xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxx Chrudimi z xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx jsou xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxx.
3. Město Xxxxxxx xxxx xx dobu xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxxx spisovou xxxxxx xxxxxxxxxxx x výkonem xxxxxxxxx působnosti xx xxxxx přestupků xxxxxxxx xxxxxx xxxx, xxxxxx xxxxxxxxxxxxx výkazů.
4. Xxxx Xxxxxxx se zavazuje xxxxxxxx xxxxxxxx o xxxxxxxxx městu Xxxxxxxx xxxxxxxxxxxx prostřednictvím xxxxxxxxx xxxxx Chrudimi, xxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxx-xx xx xxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xx 10 xxx xxx xxx xxxxxxxx xxxx.
XXX.
Xxxxxx nákladů
1. Xx xxxxx xxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxx xx xxxx Stolany xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx Xxxxxxx částku 3.500,- Xx xx xxxxx xxxxxx xxxxxxxxx (skutku), xxxxx xxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxx Xxxxxxx xxxxx xxxxxx vydání xxxxxxxxxx, projednání, odložení xxxx postoupení xxxxxxxxx. Xx xxxxxxxxxx xx xx xxxxxx zákona x xxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx vydání příkazu, xxxxxxxx vyřešení xxxxxxxxx xxxxxxxx xx xxxxx.
2. Xxxx Stolany xx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxx xxxxxx za xxxxxxxxxxx xxxxxxx xx xxxxxxxx xxxx města Chrudimi xx xxxxxxx Městem Xxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxx, xxxx za xxxxxxxx xxxxxxxxxx pololetí, xx. xx xxxxxx xxxxx - červen x měsíci xxxxxxxx x za xxxxxx xxxxxxxx - xxxxxxxx x xxxxxx xxxxx xxxxxxxxxxxxx roku. Splatnost xxxxxxx xx 15 xxx.
XX.
Xxxx trvání xxxxxxx
1. Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxx na dobu xxxxxxxxx.
2. Xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx. Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxxx písemným xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxx, xxxxxxxxx lhůta xxxx xxx měsíce xxx xxx xxxxxxxx xxxxxxxx smlouvy.
3. Smluvní xxxxxx sjednávají, xx xxxxxxx xxxxxx, která xxxxxxxxxxxxx smlouvu xxxxxx, xxxxxxx písemnou formou xxxxxxxx xxxxxx veřejnoprávní xxxxxxx Xxxxxxxxx úřadu Xxxxxxxxxxxx kraje.
V.
Společná, xxxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxxxx
1. Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxx, xxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxxx xxxxx x udělení xxxxxxxx x xxxxx xxxxxxxxx nabude xxxxxx xxxx.
2. Xxxxx xx xxxxxxxxx xxxxx xxxx xxxxx písemný xxxxx xx zrušení veřejnoprávní xxxxxxx podle xxxxxxxxxx §167 odst. 1 xxxxxx č. 500/2004 Xx., xxxxxxx řád, xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx. Xxxxxxx tak xxxx xxx xxxxxxx x xxxxxxx. Ke xxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xx xxxxx xxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxxx xxxxx.
3. Touto xxxxxxxx xx xxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxx Xxxxxxx x xxxx Xxxxxxx xxxxxxxx xxx 25.02.2014 xx základě rozhodnutí Xxxxxxxxx xxxxx Pardubického xxxxx xx. KrÚ 14142/2014 ze xxx 24.02.2014 x obě xxxxxx akceptují xxxxxxx xxxx x xxxxxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.
4. Úhrady xx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxx x xxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx městu Xxxxxxx.
5. Xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxx xx úředních xxxxxxx xxxxx obecních xxxxx xxxxxxx xx xxxx 15-ti dnů. Xx xxxxxxxx xxxx xxxx xxxx přístupná xx obecních xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx.
6. Xxxxxxx xxxx xxx xxxxxx x xxxxxxxxxx xxxxx xx xxxxxxx písemné xxxxxx xxxxxxxxx xxxxx x se xxxxxxxxx xxxxxxxxx úřadu.
7. Xxxxxxx xx xxxxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxxxxxx, x xxxxx xxxxx má xxxxxxxx xxxxxxxxx, přičemž xxxxx stejnopis xxxxxxx xxxxx Xxxxxxx, jeden xxxx Xxxxxxx x xxxxx stejnopis xxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxx Xxxxxxx úřad Xxxxxxxxxxxx xxxxx xx žádostí x xxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvy.
V Chrudimi xxx 15.7.2019
Xxx. Xxxxxxxxx Xxxxx, XXX x. x.
xxxxxxxx města Xxxxxxx
Xx Xxxxxxxxx dne 15.7.2019
Xxxxxx Xxxxxxxx x. r.
starosta xxxx Xxxxxxx