137/VS/2019 Xxxxxxxxxx veřejnoprávní xxxxxxx dle §66c xxxx. 2 zákona x. 128/2000 Xx., x xxxxxx, ve xxxxx pozdějších předpisů, xxxxxxxx xxxx xxxxxx Xxxxxxx x xxxx Xxxxxxx
Xxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxx xxx 20.7.2019, xx xxxxxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx úřadu Xxxxxxxxxxxx xxxxx, x. x. XxX 55600/2019 OOPKŽÚ XXX ze xxx 18.7.2019 x udělení xxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx, xxxxxx xxxxxx xxxx.
Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx
Xx xxxxxxx usnesení Xxxx xxxxx Xxxxxxx x. X/x 12/2019 xx xxx 8.4.2019 a xxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxx obce Xxxxxxx x. 2/2019 xx dne 20.3.2019, xx smluvní strany xxxxxxx x xxxxxxx x §63 xxxxxx x. 128/2000 Xx., x xxxxxx (obecní zřízení), xx znění pozdějších xxxxxxxx x §160 xxxx. 5 xxxxxx x. 500/2004 Sb., xxxxxxx xxx, xx xxxxx pozdějších xxxxxxxx, xx xxxxxxxx této xxxxxxxxxxxxx smlouvy:
I.
Smluvní xxxxxx
1. Xxxxx Chrudim
zastoupené starostou xxxxx Xxx. Xxxxxxxxxx Xxxxxx, XXX
XX 00270211
xx xxxxxx: Resselovo xxxxxxx 77, 537 16 Xxxxxxx I
2. Xxxx Xxxxxxx
xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxx Xxxxxxx Starým
IČ 00485063
xx xxxxxx: Dřenice 14, 537 01 Xxxxxxx
XX.
Xxxxxxx xxxxxxx
1. Xxxxx Xxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx vykonávat namísto xxxx Xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxxxxxx přestupků x xxxxxxx, který je xx xxxxxx xxxxxx č. 250/2016 Sb., x xxxxxxxxxxxx xx xxxxxxxxx x xxxxxx o nich, xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx, jakož x xx smyslu xxxxxx xxxxxx, xxxxxx xxxx Xxxxxxx.
2. Výnos pokut x xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx města Xxxxxxxx x xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxx příjmem xxxxxxxx xxxxx Chrudimi.
3. Xxxxx Chrudim vede xx xxxx platnosti xxxx smlouvy xxxxxxxx xxxxxxxx agendu související x xxxxxxx přenesené xxxxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxxx svěřenou xxxxxx xxxx, xxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxx.
4. Obec Dřenice xx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxx, xxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxx-xx xx xxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxxxx xxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xx 10 xxx xxx xxx doručení obci.
III.
Úhrada xxxxxxx
1. Za xxxxx xxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxx rozsahu xx xxxx Dřenice xxxxxxxx xxxxxxx městu Xxxxxxx xxxxxx 3.500,- Kč xx xxxxx xxxxxx xxxxxxxxx (xxxxxx), xxxxx xxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxx Xxxxxxx řešen xxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx, xxxxxxxxxx, xxxxxxxx nebo xxxxxxxxxx xxxxxxxxx. Xx xxxxxxxxxx xx xx xxxxxx xxxxxx x xxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxx xxxxxxx, xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xx xxxxx.
2. Obec Xxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxx xxxxxx xx xxxxxxxxxxx xxxxxxx xx xxxxxxxx xxxx xxxxx Xxxxxxxx xx xxxxxxx Městem Chrudim xxxxxxxxxxxxx hromadných faktur, xxxx xx xxxxxxxx xxxxxxxxxx pololetí, xx. xx měsíce xxxxx - xxxxxx x xxxxxx xxxxxxxx x xx xxxxxx xxxxxxxx - xxxxxxxx x xxxxxx xxxxx následujícího xxxx. Splatnost faktury xx 15 xxx.
XX.
Xxxx xxxxxx xxxxxxx
1. Xxxx xxxxxxx se xxxxxxx xx xxxx xxxxxxxxx.
2. Xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx. Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xx xxxxx vypovědět xxxxxxxx podáním xxxxxxxxx xxxxx smluvní xxxxxx, xxxxxxxxx xxxxx xxxx xxx měsíce ode xxx xxxxxxxx výpovědi xxxxxxx.
3. Smluvní strany xxxxxxxxxx, xx smluvní xxxxxx, xxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxx, xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx oznámení xxxxxx veřejnoprávní smlouvy Xxxxxxxxx úřadu Xxxxxxxxxxxx xxxxx.
X.
Xxxxxxxx, závěrečná a xxxxxxxxx xxxxxxxxxx
1. Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx dnem, xxx rozhodnutí Krajského xxxxx Xxxxxxxxxxxx kraje x udělení souhlasu x xxxxx uzavřením xxxxxx xxxxxx xxxx.
2. Xxxxx xx smluvních xxxxx může podat xxxxxxx xxxxx na xxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxx ustanovení §167 xxxx. 1 xxxxxx x. 500/2004 Xx., xxxxxxx xxx, xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx. Xxxxxxx xxx xxxx xxx zrušena x xxxxxxx. Xx xxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx je xxxxx xxxxxxx Krajského xxxxx Pardubického kraje.
3. Xxxxx smlouvou se xxxx ruší xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxx Xxxxxxx x xxxx Xxxxxxx xxxxxxxx dne 13.05.2003 xx xxxxxxx xxxxxxxxxx Krajského xxxxx Xxxxxxxxxxxx xxxxx čj. XxX 9504/2003, xxxxxx xxxxx x. 1 xxxxxxxx xx xxxxxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx úřadu Xxxxxxxxxxxx xxxxx xx. XxX 103686/2011 xx xxx 09.12.2011 xxx 13.12.2011 x xxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxx x povinností x xxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.
4. Úhrady xx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxx x xxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx případu městu Xxxxxxx.
5. Xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx veřejnoprávní xxxxxxx xxxxxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx svých xxxxxxxx xxxxx xxxxxxx xx xxxx 15-xx xxx. Xx uplynutí xxxx xxxx xxxx xxxxxxxxx xx obecních xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx.
6. Xxxxxxx xxxx xxx xxxxxx x doplňována pouze xx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxx smluvních xxxxx x xx xxxxxxxxx xxxxxxxxx úřadu.
7. Smlouva xx vyhotovuje ve xxxxx xxxxxxxxxxxx, z xxxxx každý xx xxxxxxxx originálu, přičemž xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxx Xxxxxxx, xxxxx xxxx Xxxxxxxxxxx x xxxxx xxxxxxxxx smlouvy x xxxxxxxx obdrží Xxxxxxx úřad Pardubického xxxxx xx žádostí x souhlas s xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvy.
V Chrudimi xxx 21.6.2019
Ing. Xxxxxxxxx Xxxxx, XXX v. x.
xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx
X&xxxx;Xxxxxxxxxxxxx xxx 21.6.2019
Xxxxx Xxxx x. r.
starosta obce Xxxxxxxxxxx