53/XX/2019 Veřejnoprávní xxxxxxx xxxxxxxx mezi xxxxxx Xxxxx x xxxx Xxxx
Xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx úřadu Xxxxxxxxxxxxxxxxx kraje xx. xx. XXXXX-5358/XX/2019 o xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxx xxxx xxx 23.2.2019.
Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx x. 29/XX/2019 xxxxxxxx xxxx xxxxxx Xxxxx x xxxx Sběř x xxxxxxx xxxxxxxxxxxx k xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx
Xxxxxxxxxx Krajského xxxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx x.x. ……………. xx xxx ………….. x xxxxxxx souhlasu x xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxx právní xxxx xxx ………………..
Xxxxx §160 xxxx. 1 zákona x. 500/2004 Xx., xxxxxxx xxx, x xxxxxxx znění, podle §63 zákona x. 128/2000 Sb., o xxxxxx, x plat. xxxxx, x xxxxx §105 xxxxxx č. 250/2016 Xx., x xxxxxxxxxxxx xx přestupky x řízení x xxxx, x platném xxxxx, xxxxx Jičín xx xxxxxxx xxxxxxxx Xxxx xxxxx x. 4 xx xxx 12.12.2018 x xxxx Xxxx na xxxxxxx xxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxx obce x. 8 ze xxx 21.11.2018 xxxxxxxxx xxxx xxxxx tuto xxxxxxxxxxxxx smlouvu:
I. Xxxxxxx xxxxxx
x) město Xxxxx
Xxxxx, Xxxxxxx xxx. 18
XXX 00271632
xxxxxxxx xxxxxxx:19-524541/0100
xxxxxxxxxx starostou xxxxx JUDr. Xxxxx Xxxxx,
xxxxxxx xxxx x xxxxxxxxxx působností
b) xxxx Xxxx
Xxxx 38
XXX 00272086
xxxxxxxx xxxxxxx: 10722541/0100
xxxxxxxxxx starostou xxxx Xxxxxxx Xxxxxx,
xxxxxxx xxxx xxxxxxxxx do xxxxxxxxx obvodu xxxx x rozšířenou působností, xx. xxxxx Xxxxxx
XX. Xxxxxxx xxxxxxx
1. Xxxxx Xxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxxxx xxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxx Xxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xx zvláštními xxxxxxxx xxxxxxxx, x xx x rozsahu xxxxxxxxx x xxxxxxxx xxx článku II xxxx xxxxxxx. Na xxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxx xxxxx Xxxxx xxxxx x xxxxxx příslušnými xxxxxxxxx xxxxxx x xxxxxx xx xxxxxxxx obvodu xxxx Xxxx.
2. Xxxxxx xxxxx Xxxxx xxxxx x souladu x xxxxxxxxxxx §105 zákona x. 250/2016 Xx., x xxxxxxxxxxxx xx xxxxxxxxx x řízení x xxxx, x xxxxxxx znění, xxxxxxxxx xx správním xxxxxx xxxx Sběř xxxxxxxx xxxxxxxxxx působnost k xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx vymezenou §60 xxxx. 2 xxxxxx x xxxxxxxxxxxx xx xxxxxxxxx a xxxxxx x xxxx x dále xxxxxxxxx xxxxxxxxxx právními xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxx Xxxx.
3. Xxxxxxx xxxxxx xxxxxxx orgány města Xxxxxx xxx xxxxxx xxxx smlouvy xxxx xxxxxxx rozpočtu města Xxxxxx.
4. Xxxxx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxx xxxxx Xxxxxx xxx xxxxxx xxxx smlouvy xx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx Xxxxxx.
XXX. Xxxxxx xxxxxxx
1. Xx úhradu xxxxxxx xxxxxxxxx x výkonem xxxxxxxx xxxx xxxxxxx xx zavazuje xxxx Xxxx xx svého xxxxxxxx xxxxxx městu Xxxxx na xxxx xxxx x. x. 19-524541/0100 xxxxxxxx u Xxxxxxxx banky, x.x., xxxxxxx Jičín, paušální xxxxxx v dohodnuté xxxx 2.500,- Kč (xxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx) a xx za xxxxx xxxxxxxx xxxxxx x xxxxxxxxx a xxxxxxxx xxxxxx x dohodnuté xxxx 1.500,- Xx (xxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx) xx xxxxx xxxxxxxxx, který xxxx xxxxxxx, postoupen xxxx xxxxxxx v xxxxxxxxx řízení xx xxxxxxxx na xxxxx (xxx. případy, xxx xxxxxx xxxxxxxx xxxxxx x xxxxxxxxx).
2. Náklady xx výkon xxxxxxxxx xxxxxxxxxx v xxxxxxx xxxxxxx budou xxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx, xxxxx bude xxxxxxxx xxxxxxx x x xxxxxxx projednání xx xxx této smlouvy xxxxxxxxx xxxxx Xxxxx. Xxxxx Xxxxx xxxxx xxxxxxx xxxx Xxxx xxxxxxx do 30ti xxx xx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxx x xxxx xx xx xxxxxxxx uhradit xx xxxxx 30xx xxx xx xxxxxx xxxxxxxxx.
3. Xxxxxxx strany xx xxxxx dohodly, xx xx zavazují upravit xxxx částek uvedených x xxxxx xxxxxx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx ročního xxxxxx spotřebitelských xxx xxxxx údajů Xxxxxxx xxxxxxxxxxxxx úřadu x xxxxxxx, xx xx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx výše xxxx xxxxxx xxxxx xx změně míry xxxxxxx x xxxxxxxxx 5 %. X xxxxx xxxxx město Xxxxx xxxx Sběř xxxxxxx xxxxxx úpravu xxxx xxxxxxx spojených x xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx.
XX. Xxxx trvání xxxxxxx
1. Tato xxxxxxx xx uzavírá xx xxxx určitou, x xx do 31.12.2022.
2. Xxxxxxx xx xxxxx §164 odst. 3 xxxxxxxxx xxxx xxxxxxxx xxxx, xxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx úřadu Královéhradeckého xxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx x uzavřením xxxxxxx xxxxxx xxxxxx xxxx.
3. Tuto xxxxxxx xxx xxxxxxxxx xxx xxxxx důvodu xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxx. Xxxxxxxxx xxxxx xxxx tři xxxxxx x počíná xxxxx xxxxxx dnem xxxxxx následujícího xx xxxxxx, x xxxx xxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx druhé smluvní xxxxxx. Poté smluvní xxxxxx, xxxxx výpověď xxxxxx, xx xxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxx xxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx.
X. Xxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxxxx
Xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx po jejím xxxxxxxx xx úředních xxxxxxx svých xxxxxxxx xxxxx xx dobu xxxxxxx 15 dnů.
Po xxxx platnosti xxxx xxxxxxx vyvěsí xxxxxxx xxxxxx xx úředních xxxxxxx svých xxxxxxxx xxxxx informaci o xxxxxxxx xxxxxxx x xxxxx xxxxxxxx.
Xxxxxx xxxxx xxxx xxxxxxx xxx xxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxxx xxxxx, x jejímuž xxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Královéhradeckého xxxxx.
Xxxxxx vyplývající z xxxx xxxxxxx výslovně xxxxx smlouvou neupravené xx xxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvy.
Tato xxxxxxx xx xxxxxxxxxx xx třech xxxxxxxxxxxx, xxxxx po xxxxxx xxxxxx xxxxx Jičín, xxxx Xxxx a xxxxx stejnopis Krajský xxxx Královéhradeckého xxxxx xxxxx xx žádostí x xxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvy.
Přílohy xxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxxx Xxxx města Xxxxxx, xxxxxxxx Zastupitelstva xxxx Xxxx a xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx - x xxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxx smlouvy.
V Jičíně xxx 18.xxxxx 2019
XXXx. Xxx Xxxx x. x.
xxxxxxxx města Jičín
Ve Xxxxx dne 24.1.2019
Xxxxx Xxxxx v. r.
starosta xxxx Xxxx