46/VS/2019 Veřejnoprávní xxxxxxx xxxxxxxx mezi xxxxxx Xxxxx x xxxx Xxxxx Lochov
Rozhodnutí Xxxxxxxxx xxxxx Královéhradeckého xxxxx xx. xx. XXXXX-5342/XX/2019 x xxxxxxx souhlasu xxxxxx xxxxxx moci xxx 21.2.2019.
Xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx x. 24/XX/2019 xxxxxxxx xxxx xxxxxx Jičín x xxxx Dolní Xxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxxxxx k projednávání xxxxxxxxx
Xxxxxxxxxx Krajského úřadu Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx x.x. …………….. ze dne ………….. x udělení xxxxxxxx s xxxxxxxxx xxxx smlouvy xxxxxx xxxxxx xxxx xxx ………………………….
Xxxxx §160 odst. 1 xxxxxx x. 500/2004 Xx., xxxxxxx xxx, v xxxxxxx xxxxx, xxxxx §63 xxxxxx č. 128/2000 Xx., o xxxxxx, x plat. xxxxx, x xxxxx §105 xxxxxx x. 250/2016 Xx., x xxxxxxxxxxxx xx přestupky a xxxxxx x nich, x xxxxxxx znění, xxxxx Xxxxx xx xxxxxxx usnesení Xxxx xxxxx č. 6 xx xxx 9.1.2019 x xxxx Xxxxx Xxxxxx xx xxxxxxx xxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxx xxxx x. 2/2018/5 xx xxx 11.12.2018 xxxxxxxxx xxxx xxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvu:
I. Xxxxxxx xxxxxx
x) xxxxx Xxxxx - Xxxxx, Xxxxxxx xxx. 18
IČO 00271632
xxxxxxxx xxxxxxx: 19-524541/0100
xxxxxxxxxx starostou xxxxx XXXx. Xxxxx Xxxxx,
xxxxxxx xxxx s xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx
x) xxxx Xxxxx Xxxxxx - Xxxxx Lochov 2
IČO 00578312
xxxxxxxx xxxxxxx: 23224-541/0100
xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxx Mgr. Xxxxx Kykalovou,
jakožto xxxx xxxxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxx xxxx s xxxxxxxxxx působností, xx. xxxxx Jičína
II. Předmět xxxxxxx
1. Město Jičín xxxx xxxxxxxxxxxxxxx xxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxx Xxxxx Xxxxxx xxxxxxxxx přenesenou působnost xxxxxxxx jí zvláštními xxxxxxxx xxxxxxxx, x xx x xxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxxx xxx xxxxxx XX xxxx xxxxxxx. Xx xxxxxxx této xxxxxxx xxxxx orgány města Xxxxx xxxxx a xxxxxx xxxxxxxxxxx správními xxxxxx x řízení xx xxxxxxxx obvodu xxxx Dolní Lochov.
2. Xxxxxx města Xxxxx xxxxx x souladu x xxxxxxxxxxx §105 xxxxxx č. 250/2016 Xx., x odpovědnosti xx přestupky x xxxxxx x nich, x xxxxxxx znění, xxxxxxxxx ve xxxxxxxx xxxxxx xxxx Xxxxx Xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx k xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx vymezenou §60 xxxx. 2 xxxxxx x odpovědnosti xx xxxxxxxxx a xxxxxx x xxxx x xxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx svěřenou xxxxxxx obce Xxxxx Xxxxxx.
3. Náklady řízení xxxxxxx orgány města Xxxxxx při plnění xxxx smlouvy xxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx Xxxxxx.
4. Xxxxx xxxxx xxxxxxxxx xxxxxx města Xxxxxx xxx plném xxxx xxxxxxx xx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx Xxxxxx.
XXX. Xxxxxx nákladů
1. Xx xxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxxx xx xxxxxxxx xxxx Xxxxx Xxxxxx xx xxxxx rozpočtu xxxxxx xxxxx Xxxxx xx xxxx účet x. x. 19-524541/0100 xxxxxxxx x Xxxxxxxx xxxxx, x.x., xxxxxxx Xxxxx, xxxxxxxx xxxxxx x xxxxxxxxx xxxx 2.500,- Xx (xxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx) x to xx xxxxx xxxxxxxx xxxxxx x xxxxxxxxx x xxxxxxxx částku x xxxxxxxxx výši 1.500,- Xx (xxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx) xx xxxxx přestupek, xxxxx xxxx odložen, xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx x xxxxxxxxx řízení xx příkazem xx xxxxx (tzn. xxxxxxx, xxx xxxxxx xxxxxxxx xxxxxx x xxxxxxxxx).
2. Xxxxxxx xx výkon xxxxxxxxx xxxxxxxxxx x xxxxxxx rozsahu xxxxx xxxx fakturovány pololetně xx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxx, xxxxx xxxx xxxxxxxx xxxxxxx x x jejichž xxxxxxxxxx xx xxx xxxx xxxxxxx příslušné xxxxx Xxxxx. Xxxxx Jičín xxxxx xxxxxxx xxxx Xxxxx Xxxxxx nejdéle xx 30xx dnů xx skončení kalendářního xxxxxxxx x obec xxxx xxxxxxxx xxxxxxx xx xxxxx 30xx xxx od xxxxxx xxxxxxxxx.
3. Smluvní xxxxxx xx tímto dohodly, xx se xxxxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxx xxxxxxxxx v tomto xxxxxx podle oficiálně xxxxxxxxxxx míry xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxx spotřebitelských xxx xxxxx údajů Xxxxxxx xxxxxxxxxxxxx úřadu x xxxxxxx, xx xx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxx xxxx xxxxxx xxxxx ke změně xxxx xxxxxxx x xxxxxxxxx 5 %. X xxxxx xxxxx xxxxx Jičín xxxx Xxxxx Xxxxxx písemně xxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxxx.
XX. Xxxx xxxxxx xxxxxxx
1. Xxxx xxxxxxx xx xxxxxxx xx dobu xxxxxxx, x to xx 31.12.2022.
2. Xxxxxxx xx podle §164 xxxx. 3 xxxxxxxxx xxxx xxxxxxxx xxxx, xxx rozhodnutí Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx x udělení xxxxxxxx x xxxxxxxxx smlouvy xxxxxx xxxxxx xxxx.
3. Xxxx xxxxxxx xxx xxxxxxxxx bez xxxxx xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxx. Xxxxxxxxx xxxxx xxxx xxx měsíce x xxxxxx xxxxx xxxxxx xxxx xxxxxx xxxxxxxxxxxxx po xxxxxx, x xxxx xxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxx. Xxxx xxxxxxx strana, xxxxx xxxxxxx xxxxxx, xx xxxxxxx x xxxxxxxx informovat Xxxxxxx xxxx Královéhradeckého xxxxx.
X. Xxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxxxxxx
Xxxxxxx strany xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx bezodkladně xx xxxxx xxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx obecních xxxxx xx xxxx xxxxxxx 15 dnů.
Po dobu xxxxxxxxx této xxxxxxx xxxxxx smluvní xxxxxx xx xxxxxxxx deskách xxxxx xxxxxxxx úřadů xxxxxxxxx x uzavření xxxxxxx a xxxxx xxxxxxxx.
Xxxxxx obsah xxxx xxxxxxx xxx xxx xxxxxxxx xxxxxxx obou xxxxxxxxx stran, x xxxxxxx xxxxxxxx xx xxxxx souhlasu Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx.
Xxxxxx xxxxxxxxxxx z xxxx xxxxxxx výslovně touto xxxxxxxx xxxxxxxxxx se xxxx xxxxxxxxxxx ustanoveními xxxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.
Xxxx xxxxxxx xx vyhotovuje xx xxxxx xxxxxxxxxxxx, xxxxx xx xxxxxx xxxxxx xxxxx Xxxxx, xxxx Xxxxx Xxxxxx x xxxxx xxxxxxxxx Krajský xxxx Královéhradeckého xxxxx xxxxx xx xxxxxxx x souhlas x xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvy.
Přílohy xxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxxx Rady města Xxxxxx, usnesení Zastupitelstva xxxx Xxxxx Xxxxxx x xxxxxxxxxx rozhodnutí xxxxxxxxx xxxxx - x souhlasu x xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx.
X Xxxxxx xxx 15.xxxxx 2019
XXXx. Jan Xxxx x. r.
starosta xxxxx Xxxxx
X Xxxxxx Xxxxxxx xxx 21.1.2019
Xxx. Xxxx Xxxxxxxx x. x.
xxxxxxxxx xxxx Xxxxx Lochov