6/XX/2019 Xxxxxxx x. 11 x xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxx mezi xxxxxx Xxxxxxx x xxxxxx Xxxxxx
(xxxxxxxxxx x xxxxxx 1/2008 Xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx Xxxxxxxxxxx xxxxx xxx Č. 36/XX/2008)
XXXXXXX x. 11 X XXXXXXXXXXXXX SMLOUVĚ
uzavřené xxxx obcemi s xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx dne 01.11.2007
Xxxxxx X.
Xxxxxxx xxxxx
XXXXX XXXXXXX
Xxxxxxxxxx: Xxx. Zdeňkem Xxxxxx, xxxxxxxxx xxxxx
Xx xxxxxx: 787 01 Xxxxxxx, xxx. Xxxx 1
XX: 003 03 461
x
XXXXX XXXXXX
Xxxxxxxxxx: RNDr. Xxx. Františkem Xxxxxx, Xx.X., xxxxxxxxx města
Se xxxxxx: 789 01 Xxxxxx, Xxxxxxxxxx náměstí 6
XX: 003 03 640
xx v xxxxxxx x xxxxxxx IV xxxxx 4 xxxxxxx xx změně xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx ze dne 01.11.2007, ve xxxxx xxxxxxx x. 1 xx dne 24.11.2008, xxxxxxx x. 2 xx xxx 03.12.2009, xxxxxxx x. 3 xx dne 12.11.2010, xxxxxxx x. 4 xx dne 01.12.2011, xxxxxxx x. 5 xx xxx 13.12.2012, xxxxxxx č. 6 xx xxx 25.11.2013, xxxxxxx č. 7 xx xxx 04.12.2014, xxxxxxx x. 8 xx xxx 03.12.2015, xxxxxxx č. 9 xx dne 14.10.2016 x xxxxxxx x. 10 ze dne 13.11.2017, xx xxxxxxx xxxxx xx Městský xxxx Šumperk xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx orgánem x xxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Zábřeh, a xx x rozsahu xxxxxxxxxx xxxxxxx úřadům x rozšířenou působnosti xxxxxxx č. 20/1987 Sb., x xxxxxx xxxxxxxxx xxxx, xx znění xxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxx:
Xxxxxx II.
Článek XX „Xxxxxx nákladů“ xx xxxx x xxxxxxxx následovně:
1. Město Xxxxxxx xxxxxxx xxx xxxxx Zábřeh xxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxx xxxxx xxxx zaměstnanců.
2. Xxx xxxxxxxxx výše xxxxx xxxxxxx za xxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xx stanoveném rozsahu xx období od 01.01.2019 do 31.12.2019 xx xxxxxxx xx xxxxxxxxxxx, xx xxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xx stanoveném rozsahu xxxxxxxxxxx 25 % xxxxxxxx náplně xxxxxxx x xxxxxx xxxxxxxxxxx.
3. Xxxxx Xxxxxx xx xxx xxxxxxx xx xxxxx rozpočtu poskytnout xxxxx Xxxxxxx xx xxxx účet x. 19-1905609309/0800 jako xxxxxx xxxxxxx xx výkon xxxxxxxx smlouvy xx xxxxxxxxxx rozsahu xx xxxxxx xx 01.01.2019 xx 31.12.2019 částku xxxxxxxxxxxxx 25 % x xxxxx xx xxxxxxx xx xxxx xxxxxxxxxxx vykonávajících tuto xxxxxx xxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xx sociální xxxxxxxxxxx x odvodu xxxxxxxxxx xx veřejné xxxxxxxxx xxxxxxxxx. Jako xxxxxx bude xxxxx x každého zaměstnance xxxxxxxx výše xxxxx x odvodů xxxxxxxxx xx xxxxxxxxxx xxx 2018. Xxxxxx xx xxxxx Xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xx xxxx xxxxxxx xxxx xx xxxxxxx xxxxxxx vystavené xxxxxx Xxxxxxx xxxxxxxxxx xx 31.03.2019, x 14 xxxxx xxxxxxxxxx.
4. Xxxxxxx xxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxx xxxxxxx za xxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xx xxxxxxxxxx xxxxxxx xx 01.01.2020 xx 31.12.2020 xxxxx xxxxxxxx k xxxxxxxxxxxxx smlouvě xxxxxxxxxx xx 30.11.2019.
Článek XXX.
1. Xxxxx xxxxxxx xx xxxxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxxxxxx s hodnotou xxxxxxxxx, xxxxxxx jeden xxxxxxxxx xxxxxx xxxxx Xxxxxxx, xxxxx stejnopis xxxxxx xxxxx Zábřeh x jeden xxxxxxxxx xxxxxx Xxxxxxxxxxxx xxxxxx XX spolu se xxxxxxx x xxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx.
2. Xxxxxxx x xxxxxx xxxxxxx tvoří xxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxx města Xxxxxxx, usnesení Xxxxxxxxxxxxxx xxxxx Xxxxxx x xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx Ministerstva xxxxxx XX x xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxx xxxxxxx.
3. Smluvní xxxxxx zveřejní xxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx xx xxxx xxxxxxxx xx xxxxx úředních xxxxxxx xxxxxxx xx xxxx 15 xxx a xxxxxx jej ke xxxxxxxxxx xx Xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx Olomouckého xxxxx.
4. Xxxxx dodatek xx xxxxxxx dnem, xxx xxxxxxxxxx Ministerstva xxxxxx XX o xxxxxxx xxxxxxxx s xxxx uzavřením nabude xxxxxx moci.
Článek XX.
Xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxx obcemi x xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xx xxx 01.11.2007, xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx, xxxxx xxxxxx xxxxx xxxxxxxx xxxxxxx, xx xxxxxx.
X Xxxxxxxx xxx 15.10.2018
Xxx. Xxxxxx Xxxx x. x.
xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx
X Zábřehu dne 15.10.2018
XXXx. Mgr. Xxxxxxxxx Xxxx, Xx.X. x. x.
xxxxxxxx města Zábřeh
Rozhodnutí Xxxxxxxxxxxx xxxxxx x. x. MV-135953-5/ODK-2018 x xxxxxxx xxxxxxxx s xxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxx právní moci xxx 18.12.2018.