6/XX/2019 Xxxxxxx x. 11 x veřejnoprávní xxxxxxx uzavřené xxxx xxxxxx Xxxxxxx x xxxxxx Xxxxxx
(xxxxxxxxxx x xxxxxx 1/2008 Věstníku xxxxxxxx předpisů Xxxxxxxxxxx xxxxx xxx Č. 36/XX/2008)
XXXXXXX x. 11 X XXXXXXXXXXXXX XXXXXXX
xxxxxxxx xxxx xxxxxx x xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxx 01.11.2007
Xxxxxx I.
Smluvní xxxxx
XXXXX XXXXXXX
Xxxxxxxxxx: Xxx. Xxxxxxx Xxxxxx, starostou xxxxx
Xx xxxxxx: 787 01 Xxxxxxx, nám. Xxxx 1
XX: 003 03 461
x
XXXXX ZÁBŘEH
Zastoupené: RNDr. Xxx. Františkem Xxxxxx, Xx.X., xxxxxxxxx xxxxx
Xx xxxxxx: 789 01 Xxxxxx, Xxxxxxxxxx xxxxxxx 6
XX: 003 03 640
xx x xxxxxxx x xxxxxxx XX xxxxx 4 xxxxxxx xx xxxxx veřejnoprávní xxxxxxx xx dne 01.11.2007, xx xxxxx xxxxxxx č. 1 xx xxx 24.11.2008, xxxxxxx č. 2 xx dne 03.12.2009, xxxxxxx č. 3 xx xxx 12.11.2010, xxxxxxx č. 4 xx dne 01.12.2011, xxxxxxx x. 5 xx xxx 13.12.2012, xxxxxxx č. 6 xx xxx 25.11.2013, xxxxxxx x. 7 xx dne 04.12.2014, xxxxxxx x. 8 xx xxx 03.12.2015, xxxxxxx x. 9 xx dne 14.10.2016 x xxxxxxx č. 10 xx dne 13.11.2017, xx základě xxxxx xx Xxxxxxx xxxx Xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx správním xxxxxxx x řízení xx xxxxxxxx xxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxx, a xx x xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxx x rozšířenou působnosti xxxxxxx č. 20/1987 Sb., o xxxxxx xxxxxxxxx xxxx, xx znění pozdějších xxxxxxxx takto:
Článek II.
Článek XX „Xxxxxx nákladů“ xx xxxx x xxxxxxxx xxxxxxxxxx:
1. Xxxxx Xxxxxxx xxxxxxx pro xxxxx Zábřeh xxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xx xxxxxxxxxx rozsahu xxxxxxxxxxxxxxx xxxxx dvou zaměstnanců.
2. Xxx stanovení xxxx xxxxx xxxxxxx xx xxxxx předmětu smlouvy xx stanoveném xxxxxxx xx období xx 01.01.2019 do 31.12.2019 xx xxxxxxx ze xxxxxxxxxxx, xx xxxxxx xxxxxx xxxxxxxx smlouvy xx xxxxxxxxxx rozsahu xxxxxxxxxxx 25 % xxxxxxxx xxxxxx každého x xxxxxx xxxxxxxxxxx.
3. Xxxxx Xxxxxx xx xxx xxxxxxx xx xxxxx rozpočtu xxxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx xx xxxx účet č. 19-1905609309/0800 xxxx xxxxxx xxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xx xxxxxxxxxx xxxxxxx xx xxxxxx xx 01.01.2019 xx 31.12.2019 xxxxxx xxxxxxxxxxxxx 25 % x platu xx xxxxxxx xx dvou xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxx xxxx xxxxxx xxxxxx odvodu xxxxxxxxxx na xxxxxxxx xxxxxxxxxxx x odvodu xxxxxxxxxx xx xxxxxxx xxxxxxxxx pojištění. Jako xxxxxx xxxx xxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxx x xxxxxx xxxxxxxxx xx kalendářní xxx 2018. Xxxxxx xx xxxxx Xxxxxx zavazuje xxxxxxx xx xxxx xxxxxxx účet xx xxxxxxx xxxxxxx vystavené xxxxxx Šumperk nejpozději xx 31.03.2019, x 14 xxxxx splatností.
4. Xxxxxxx xxxxxx xx xxxxxxxx upravit xxxxxx xxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xx xxxxxxxxxx xxxxxxx od 01.01.2020 xx 31.12.2020 xxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx nejpozději xx 30.11.2019.
Xxxxxx XXX.
1. Xxxxx xxxxxxx se xxxxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxxx, xxxxxxx xxxxx xxxxxxxxx obdrží xxxxx Xxxxxxx, xxxxx stejnopis xxxxxx xxxxx Zábřeh x jeden xxxxxxxxx xxxxxx Xxxxxxxxxxxx xxxxxx XX spolu xx xxxxxxx x xxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx.
2. Xxxxxxx x xxxxxx dodatku xxxxx xxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxx města Xxxxxxx, xxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxx xxxxx Xxxxxx x xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxxxxx xxxxxx ČR x xxxxxxx xxxxxxxx x xxxxx dohodou.
3. Smluvní xxxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxxxx bezodkladně po xxxx uzavření xx xxxxx xxxxxxxx deskách xxxxxxx xx xxxx 15 xxx x xxxxxx xxx xx xxxxxxxxxx xx Xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx Olomouckého xxxxx.
4. Xxxxx dodatek xx uzavřen dnem, xxx rozhodnutí Ministerstva xxxxxx XX o xxxxxxx xxxxxxxx x xxxx uzavřením nabude xxxxxx moci.
Článek XX.
Xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvy xxxx obcemi s xxxxxxxxxx působností ze xxx 01.11.2007, xx xxxxx pozdějších xxxxxxx, xxxxx xxxxxx xxxxx xxxxxxxx dotčena, xx xxxxxx.
X Xxxxxxxx dne 15.10.2018
Xxx. Xxxxxx Xxxx x. r.
starosta xxxxx Xxxxxxx
X Xxxxxxx dne 15.10.2018
XXXx. Xxx. Xxxxxxxxx Xxxx, Xx.X. x. x.
xxxxxxxx xxxxx Xxxxxx
Xxxxxxxxxx Xxxxxxxxxxxx xxxxxx x. x. XX-135953-5/XXX-2018 x xxxxxxx souhlasu x xxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx x veřejnoprávní smlouvě xxxxxx xxxxxx moci xxx 18.12.2018.