6/XX/2019 Dodatek x. 11 k xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx uzavřené xxxx xxxxxx Xxxxxxx x xxxxxx Xxxxxx
(xxxxxxxxxx x xxxxxx 1/2008 Xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx Xxxxxxxxxxx xxxxx xxx X. 36/XX/2008)
XXXXXXX x. 11 X VEŘEJNOPRÁVNÍ XXXXXXX
xxxxxxxx xxxx obcemi x xxxxxxxxxx působností xxx 01.11.2007
Xxxxxx X.
Xxxxxxx xxxxx
XXXXX XXXXXXX
Xxxxxxxxxx: Mgr. Xxxxxxx Xxxxxx, starostou města
Se xxxxxx: 787 01 Xxxxxxx, xxx. Míru 1
XX: 003 03 461
x
XXXXX XXXXXX
Xxxxxxxxxx: XXXx. Xxx. Xxxxxxxxxx Xxxxxx, Xx.X., xxxxxxxxx xxxxx
Xx xxxxxx: 789 01 Xxxxxx, Masarykovo xxxxxxx 6
XX: 003 03 640
xx x xxxxxxx x xxxxxxx XX xxxxx 4 xxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx ze dne 01.11.2007, ve znění xxxxxxx x. 1 xx xxx 24.11.2008, xxxxxxx x. 2 xx dne 03.12.2009, xxxxxxx x. 3 xx dne 12.11.2010, xxxxxxx č. 4 xx xxx 01.12.2011, xxxxxxx č. 5 xx dne 13.12.2012, xxxxxxx č. 6 xx dne 25.11.2013, xxxxxxx č. 7 xx xxx 04.12.2014, xxxxxxx x. 8 xx dne 03.12.2015, xxxxxxx x. 9 xx xxx 14.10.2016 x xxxxxxx x. 10 xx xxx 13.11.2017, na základě xxxxx xx Městský xxxx Xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx orgánem x xxxxxx ve xxxxxxxx obvodu Městského xxxxx Xxxxxx, a xx v xxxxxxx xxxxxxxxxx obecním xxxxxx x xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx č. 20/1987 Sb., o xxxxxx xxxxxxxxx xxxx, xx xxxxx pozdějších xxxxxxxx takto:
Článek XX.
Xxxxxx XX „Xxxxxx nákladů“ xx xxxx x xxxxxxxx xxxxxxxxxx:
1. Město Xxxxxxx xxxxxxx pro xxxxx Zábřeh xxxxx xxxxxxxx xxxxxxx ve xxxxxxxxxx xxxxxxx prostřednictvím xxxxx xxxx xxxxxxxxxxx.
2. Xxx stanovení výše xxxxx nákladů xx xxxxx předmětu smlouvy xx stanoveném xxxxxxx xx xxxxxx xx 01.01.2019 do 31.12.2019 xx xxxxxxx ze xxxxxxxxxxx, xx xxxxxx xxxxxx předmětu smlouvy xx stanoveném xxxxxxx xxxxxxxxxxx 25 % xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx x těchto zaměstnanců.
3. Xxxxx Xxxxxx je xxx xxxxxxx xx xxxxx rozpočtu xxxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx xx xxxx účet č. 19-1905609309/0800 xxxx xxxxxx xxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxx smlouvy xx xxxxxxxxxx xxxxxxx xx xxxxxx xx 01.01.2019 xx 31.12.2019 částku xxxxxxxxxxxxx 25 % x xxxxx xx xxxxxxx xx dvou xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxx xxxx xxxxxx xxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxxxxxx a xxxxxx xxxxxxxxxx xx veřejné xxxxxxxxx xxxxxxxxx. Xxxx xxxxxx bude xxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxx x xxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxxxxxxx xxx 2018. Xxxxxx se xxxxx Xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xx xxxx xxxxxxx xxxx xx xxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx Šumperk xxxxxxxxxx xx 31.03.2019, x 14 denní xxxxxxxxxx.
4. Xxxxxxx xxxxxx se xxxxxxxx upravit úhradu xxxxxxx za xxxxx xxxxxxxx smlouvy ve xxxxxxxxxx xxxxxxx xx 01.01.2020 xx 31.12.2020 xxxxx xxxxxxxx x xxxxxxxxxxxxx smlouvě xxxxxxxxxx xx 30.11.2019.
Článek XXX.
1. Xxxxx xxxxxxx se xxxxxxxxxx ve xxxxx xxxxxxxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxxxx, xxxxxxx jeden xxxxxxxxx xxxxxx město Xxxxxxx, xxxxx xxxxxxxxx xxxxxx xxxxx Zábřeh x jeden xxxxxxxxx xxxxxx Xxxxxxxxxxxx vnitra XX xxxxx xx xxxxxxx x xxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx.
2. Xxxxxxx k xxxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx, xxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxx xxxxx Xxxxxx x xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxxxxx xxxxxx XX o xxxxxxx xxxxxxxx s xxxxx xxxxxxx.
3. Smluvní xxxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx xx xxxx uzavření xx xxxxx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxx xx dobu 15 xxx x xxxxxx xxx xx xxxxxxxxxx xx Xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx Xxxxxxxxxxx xxxxx.
4. Xxxxx xxxxxxx xx xxxxxxx xxxx, xxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxxxxx xxxxxx XX x xxxxxxx xxxxxxxx x xxxx xxxxxxxxx xxxxxx xxxxxx xxxx.
Xxxxxx XX.
Xxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxx x xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx xx xxx 01.11.2007, ve xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx, xxxxx xxxxxx tímto xxxxxxxx dotčena, xx xxxxxx.
X Xxxxxxxx xxx 15.10.2018
Xxx. Xxxxxx Brož x. x.
xxxxxxxx xxxxx Xxxxxxx
X Xxxxxxx dne 15.10.2018
XXXx. Xxx. Xxxxxxxxx Xxxx, Xx.X. x. x.
xxxxxxxx města Xxxxxx
Xxxxxxxxxx Xxxxxxxxxxxx xxxxxx č. x. XX-135953-5/XXX-2018 o xxxxxxx xxxxxxxx s xxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxx právní xxxx xxx 18.12.2018.