28/VS/2019 Veřejnoprávní xxxxxxx xxxxxxxx xxxx xxxxxx Xxxxxxx a xxxx Xxxxx Xxxxxxxxx
(x výkonu xxxxxxxxx xxxxxxxxxx xx xxxxx projednávání přestupků)
Veřejnoprávní xxxxxxx
xx xxxxxxx usnesení Xxxx Xxxxx Xxxxxxx x. 7279 xx xxx 23.10.2018 x xxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxx Obce Xxxxx Xxxxxxxxx x. 16 ze dne 30.10.2018 xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx (xxxx xxx xxxxxxx):
XX. X
Xxxxxxx xxxxxx
1. Město Xxxxxxx
XX: 00284891
xxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx, Xxx. Xxxxxxx Xxxxxx
xxxxx: Xxxxxxxxxx xxx. 53/1, 695 35 Xxxxxxx
xxxxxxx xxxx s xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx
(xxxx xxx „Xxxxx Xxxxxxx“)
x
2. Xxxx Xxxxx Xxxxxxxxx
XX: 00285293
Xxxxxxxxxx starostou xxxx Xxx. Ivem Xxxxxxxxx
xxxxx: Xxxxx Xxxxxxxxx 230, 696 16 Xxxxx Poddvorov
jakožto obec xxxxxxxxx xx xxxxxxxxx xxxxxx xxxxx Xxxxxxx
(xxxx xxx „Xxxx Xxxxx Xxxxxxxxx“)
XX. II
Předmět xxxxxxx
1. Xxxxx xxxxxxxxxx §63 xxxxxx č. 128/2000 Xx., o xxxxxx (obecní zřízení), xx znění xxxxxxxxxx xxxxxxxx, x xxxxx xxxxxxxxxx §159 x xxxx. zákona x. 500/2004 Xx., xxxxxxx xxx, ve xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxx (xxxx xxx xxxxxxx xxx), xxxxx xxxxxx xxxxx Xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx orgánů xxxx Xxxxx Xxxxxxxxx x xxxxx správním obvodu x xxxxxxx x xxxxxxxxxxx §105 xxxxxx x. 250/2016 Xx., x odpovědnosti xx xxxxxxxxx x xxxxxx x xxxx (xxxx xxx XXX) veškerou xxxxxxxxxxx x xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx, a xx xxxxxxxxx xxxxx ustanovení §60 odst. 2 XXX x přestupků xxxxx xxxxxxxxxx právních xxxxxxxx.
2. Na základě xxxx smlouvy budou xxxxxx Xxxxx Xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx x řízení x přestupcích xxxxx xxxx. 1. tohoto xxxxxx xxxx smlouvy xxx správní obvod Xxxx Xxxxx Xxxxxxxxx.
3. Xxxxxxx xxxxxxxx, xxxxxx xxxxx, příp. xxxx xxxxxxx xxxxxx uložené xxxxxx Xxxxx Xxxxxxx xxx xxxxxx přenesené xxxxxxxxxx xxxxx této xxxxxxx jsou xxxxxxx xxxxxxxx Xxxxx Xxxxxxx.
XX. XXX
Xxxxxx xxxxxxx
1. Za xxxxx xxxxxxxx xxxxxxx x určeném rozsahu xxxxxxxx Xxxx Starý Xxxxxxxxx xx xxxxx xxxxxxxx Xxxxx Hodonín xxxxxxxxx xx xxxx xxxx č. 19-424671/0100, xxxxxx x Xxxxxxxx xxxxx,x.x., xxxxxxx Hodonín, xxxxxxxx poplatek xx xxxx 3.000,- Xx (xxxxx: tři tisíce xxxxx českých) xx xxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxxxx, xxxxxxx xxxx 3.000,- Xx za xxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxx. Příspěvek xx xxxxxx xx xxxxx pololetí xxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xx xxxxxxx faktury xx xxxxxxxxxx 10 xxx xxx xxx xxxxxxxx xxxxxxx.
2. Xxxxxxx xxxxxx xx xxxxxxxx dohodly, xx xx projednaný xxxxxxxxx xxxx smluvními xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxx xxxxxxxxx ukončený:
a) xxxxxxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx
x) xxxxxxxxxxx xxxxxxxxx xxx xxxxxxx správního xxxxxx xx. xxxxxxxxx xxxxxxxx od uložení xxxxxxxxx xxxxxx xxxx xxxxxxxx od uložení xxxxxxxxx xxxxxx
x) odložením xxxx x xxxxxx xxxxxxxxx v XXX xxxx xx správním xxxx
x) zastavením xxxxxx x xxxxxx xxxxxxxxx x ZOP nebo xx správním řádu
e) xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxx - xxxxxx xx xxxxx a příkazový xxxx
x) vydáním příkazu x uložení správního xxxxxx
x) xxxxxxxxxxx xxxx xxxxxx správnímu xxxxxx
XX. XX
Xxxx xxxxxx smlouvy
1. Xxxx xxxxxxx se xxxxxxx xx xxxx xxxxxxxxx x xxxxxxxxx xx 1.1.2019. Tato xxxxxxx xxxxxx platnosti xxxx, kdy rozhodnutí Xxxxxxxxx úřadu Xxxxxxxxxxxxxx xxxxx o udělení xxxxxxxx x xxxxxxxxx xxxxxxx nabude právní xxxx.
2. Xxxx smlouvu xxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx, x xx x xxx xxxxx xxxxxx. Xxxxxxxxx xxxxx xxxx xxx xxxxxx x xxxxxx xxxxx xxxxxx xxxx xxxxxx xxxxxxxxxxxxx xx měsíci, x xxxx xxxx xxxxxxx doručena druhé xxxxxxx xxxxxx. Xxxxxx xxxxxxxx nemá xxxx xx úhradu příslušného xxxxxxxxx xx xxxxx xxxxxx xxxxxx xx xxxxx řízení o xxxxxxxxxxx xxxxx xxxx xxxxxxx xx strany Xxxx Xxxxx Xxxxxxxxx xxx xx případnou xxxxxxx škody.
ČI. V
Společná xxxxxxxxxx
1. Xxxx Xxxxx Xxxxxxxxx xxxxx xx xxxx dnů xxx xxx xxxxxxxx této xxxxxxx Městu Hodonín xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxxx x xxxxxxx xxxxxxxx xxxxx čl. XX xxxx xxxxxxx. Xxxxx Xxxxxxx xxxx xx xxxx xxxxxxxxx xxxx xxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxxxxxx x výkonem činností xxxxx xx. II xxxx xxxxxxx.
2. Xxxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxxxxxxxx xx xxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxx xx xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx obecních xxxxx xxxxxxx po xxxx 15 xxx.
3. Xx xxxx xxxxxxxxx této xxxxxxx xxxxxx xxxxxxx xxxxxx xx úředních xxxxxxx xxxxx xxxxxxxx xxxxx xxxxxxxxx x xxxxxxxx xxxx smlouvy x jejím xxxxxxxx.
4. Xx xxxxxx ve xxxxxxx xxxxxxxx neupravených xx xxxx xxxxx x povinnosti, xxxxx x xxxxxxx xxxxxx xxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx.
5. Xxxxxxx xxxxxx xx xxxxxxxx, xx xx xxxxxxxxx vzájemnou xxxxx xxx xxxxxx xxxxxxxx xxxx smlouvy.
6. Xxxx xxxxxxx se xxxxxxxxxx v xxxx xxxxxxxxxxxx x platností xxxxxxxxx, xxxxxxx xxx xxxxxx Xxxxx Hodonín, xxxxx stejnopis Xxxx Xxxxx Xxxxxxxxx x xxxxx stejnopis xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxx Xxxxxxx úřad Xxxxxxxxxxxxxx kraje xxxxx xx xxxxxxx x xxxxxxx s uzavřením xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx.
7. Uzavření xxxx smlouvy xxxxxxxxx x souladu s xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxx zákona x obcích zastupitelstvo Xxxx Xxxxx Xxxxxxxxx xx xxxx zasedání xxxxxxx xxx 30.10.2018 xxxxxxxxx č. 16 x Rada Xxxxx Xxxxxxxx na xxxx xxxxxx xxx 23.10.2018 xxxxxxxxx x. 7279.
8. Xxxxxxx xxxx smlouvy xxxxx xxxxxxxx Rady Xxxxx Xxxxxxx, xxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxx Xxxx Xxxxx Xxxxxxxxx, xxxxxx Xxxx Xxxxx Xxxxxxxxx x xxxxxxxxxx rozhodnutí Xxxxxxxxx xxxxx Jihomoravského xxxxx x udělení xxxxxxxx x xxxxxxxx xxxxxxx.
X Xxxxxxxx xxx 2.11.2018
Za Xxxxx Hodonín:
Mgr. Xxxxx Xxxxx
xxxxxxxx Xxxxx Hodonín
Ve Xxxxxx Xxxxxxxxxx dne 2.11.2018
Xx Xxxx Xxxxx Xxxxxxxxx:
Xxx. Xxx Padalík
starosta xxxx Xxxxx Xxxxxxxxx
Xxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxx xxxx xxxxxxxx xxxx 08.12.2018, xxx nabylo xxxxxx xxxx xxxxxxxxxx Xxxxxxxxx xxxxx Xxxxxxxxxxxxxx xxxxx xx xxx 20.11.2018, x. j. XXX 163053/2018 x xxxxxxx xxxxxxxx k xxxxxxxx xxxx xxxxxxxxxxxxx smlouvy.